Σε σημερινή της ανακοίνωση, η Liberty Media αποκάλυψε ότι τα έσοδά της από την περασμένη σεζόν εμφάνισαν μείωση ίση με 44% σε σχέση με το 2019.
Σε αντίθεση με τα καθαρά κέρδη των 17 εκατομμυρίων από το 2019, η εταιρία η οποία διαχειρίζεται την Formula 1 εμφάνισε καθαρή απώλεια 386 εκατομμυρίων. Τα μεγέθη αυτά καθορίστηκαν αφότου η εταιρία απέδωσε στις ομάδες τα ποσά που καθεμία δικαιούται για την σεζόν του 2019.
Το συνολικό ποσό αυτό που έλαβαν οι ομάδες μειώθηκε επίσης, καθώς για το 2019 έλαβαν 1,012 δισεκατομμύρια, ενώ για το 2020 μόλις 711 εκατομμύρια.
Η Liberty Media εξήγησε την πτώση αυτή σημειώνοντας τα εξής:
«Τα έσοδα από το promotion των αγώνων μειώθηκαν, καθώς μόνο σε τρεις αγώνες επετράπησαν θεατές. Αυτό οδήγησε σε αλλαγές στους όρους των συμβολαίων με όσους αγώνες τελικά παρέμηναν στο πρόγραμμα του 2020 και περιόρισε τα έσοδα που παράχθηκαν από τους αγώνες που προστέθηκαν μετά ως αντικαταστάσεις.»
Ενδεχομένως αρκετά προβλέψιμα, τα κέρδη από τις αναμεταδόσεις κατέλαβαν μεγαλύτερο ποσοστό επί των συνολικών εσόδων, καθώς αυξήθηκαν από το 38% στο 55%.
«Τα έσοδα από τις αναμεταδόσεις μειώθηκαν, καθώς το αναδιαμορφωμένο πρόγραμμα οδήγησε σε χαμηλότερες αμοιβές, κάτι που προέβλεπαν οι όροι των συμβολαίων με συγκεκριμένα Μέσα, καθώς και άλλες one-time διαπραγματεύσεις που έλαβαν χώρα το 2020», προσέθεσε η Liberty Media.
Ακόμη, τα έσοδα από τις διαφημίσεις και τις χορηγίες αποτέλεσαν και αυτά μεγαλύτερο ποσοστών των συνολικών κερδών, αφού αυξήθηκαν από το 15% στο 17%. Το συνολικό ποσό που η Liberty Media θα κέρδιζε από αυτόν τον τομέα θα μπορούσε να ήταν υψηλότερο καθώς κάποιο ποσό χάθηκε, αφού ορισμένοι αγώνες που είχαν κύριους χορηγούς (title sponsors) ματαιώθηκαν.
Τέλος, μπορεί τα έσοδα να μειώθηκαν, το ίδιο όμως έγινε εν μέρει και με τα έξοδα, λόγω του συντομότερου σε διάρκεια καλενταριού και την μείωση των αγώνων για τους οποίους οι ομάδες έπρεπε να ταξιδέψουν αποκλειστικά αεροπορικώς:
«Τα κόστη μειώθηκαν στο τέταρτο τρίμηνο και για όλη την χρονιά συνολικά, λόγω της φθηνότερης εστίασης και του χαμηλότερου κόστους από τους λιγότερους και λογιστικά φθηνότερους αγώνες».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify