Το φετινό Yaris δεν υστερεί στην άσφαλτο σύμφωνα με τον Sebastien Ogier, παρά την φαινομενική κυριαρχία της Hyundai στο Rally Ypres.
Τερματίζοντας 5ος στο Rally Ypres Βελγίου, πίσω από τα δύο Hyundai i20 N των Neuville και Breen, αλλά και από τους ομόσταυλος του στην Toyota, Rovanpera και Evans, o Sebastian Ogier έφυγε σίγουρα κεφάτος από το Βέλγιο, έχοντας επεκτείνει το πλεονέκτημά του στην κορυφή της κατάταξης.
Η τελευταία φορά που ο επτάκις πλέον πρωταθλητής ήταν σε τόσο δυνατή θέση με τέσσερα rally να απομένουν στο πρωτάθλημα ήταν το μακρινό 2016, όπου είχε χτίσει μία διαφορά 59 βαθμών με τον ακριβώς επόμενο στην βαθμολογία, τον τότε ομόσταβλό του στην Volkswagen, Andreas Mikkelsen. Φέτος βρίσκεται 38 βαθμούς μπροστά από τον teammate του, Elfyn Evans και στην κορυφή της βαθμολογίας οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 162 βαθμούς.
Ωστόσο, πολλές από τις ερωτήσεις που ακολούθησαν μετά το Βέλγιο επικεντρώθηκαν στο εάν η Hyundai έχει πάρει το πλεονέκτημα στην άσφαλτο σε σχέση με την Toyota, μετά και το 1-2 των Thierry Neuville και Craig Breen. Με άλλα δύο ασφάλτινα rally, την Ισπανία και την Ιαπωνία, να αποτελούν το φινάλε του φετινού πρωταθλήματος, μετά το Ακρόπολις και την Φινλανδία, ένα τέτοιο πλεονέκτημα στην άσφαλτο θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα για μια ανάκαμψη της Hyundai στο τέλος της σεζόν. Παρά τις όποιες εικασίες και σχόλια όμως, ο νικητής στους ασφάλτινους δρόμους του φετινού Rally Κροατίας απέρριψε αυτό το ενδεχόμενο:
«Ήταν ένας αγώνας ιδιαίτερων συνθηκών».
«Αυτοί [ο Neuville και ο Breen] ήταν σε διαφορετικό επίπεδο στην αρχή του αγώνα, αλλά στη συνέχεια βελτιωθήκαμε σχετικά. Προφανώς ήταν όλοι πολύ κοντά για αυτό και οι μικρές λεπτομέρειες σίγουρα κάνουν τη διαφορά».
«Φυσικά όμως, πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να αναλύουμε την κάθε λεπτομέρεια για να δώσουμε το καλύτερο μας, αλλά αυτό το rally ήταν κάτι το πιο ιδιαίτερο».
Παρά το γεγονός ότι η 5η θέση του Ogier ήταν το χειρότερό του αποτέλεσμα στο φετινό πρωτάθλημα, τερματίζοντας μόνο μπροστά από ένα εργοστασιακό WRC, αυτό του Ott Tanak, ο επικεφαλής της ομάδας Toyota Gazoo Racing , Jari-Matti Latvala, εμφανίστηκε και εκείνος θετικός, προσθέτοντας:
«Γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να κερδίσουμε κάθε αγώνα και πως πήραμε σημαντικούς βαθμούς [στο Βέλγιο]. Νομίζω ότι όλοι οι οδηγοί έκαναν καλή δουλειά, δεν μπορούσαμε να παλέψουμε για τη νίκη, επειδή δεν είχαμε την κατάλληλη εμπειρία [για αυτό το rally]».
Πηγή: WRC.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify