Παρά τις ανησυχίες περί μικρού βαθμού δυσκολίας του φετινού Rally Ακρόπολις, ο διευθυντής του αγώνα, Παύλος Αθανασούλας, είναι σίγουρος πως τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν τις ίδιες συνθήκες που είχαμε συνηθίσει και στα προηγούμενα έτη.
Τα πληρώματα του WRC ξεκίνησαν από το πρωί της Δευτέρας τα πρώτα recce σε ελληνικές ειδικές διαδρομές μετά από οκτώ σεζόν. Φέτος όλες οι ομάδες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση από ό,τι συνηθίζεται στις «μηχανολογικές» αναγνωρίσεις, όπου οι μηχανικοί της ομάδας περνούν τις ειδικές διαδρομές για να βρουν τα σωστά setups, για κάτι που μοιάζει όλο και περισσότερο σαν ένα βήμα προς το άγνωστο για τις ομάδες.
Ιστορικά το Ακρόπολις ήταν ανέκαθεν ο πιο σκληρός από τους ευρωπαϊκούς αγώνες του WRC, σε βαθμό που ταλαιπωρούσε τα αυτοκίνητα περισσότερο και από το θρυλικό Rally Safari σε αρκετές περιπτώσεις. Φέτος όμως τα πράγματα θα είναι λίγο διαφορετικά. Οι σημαντικές και εκτενείς εργασίες από τις αντίστοιχες περιφέρειες, έχουν κυριολεκτικά μετατρέψει τις ειδικές διαδρομές, με συνέπεια να είναι πιο ομαλές και πιο γρήγορες από ποτέ.
Σίγουρα πάντως δεν θα θυμίζουν σε καμία περίπτωση Rally Φινλανδίας, με τον διευθυντή του αγώνα, Παύλο Αθανασούλα, να εκφέρει την ίδια άποψη:
«Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν μερικά τμήματα που είναι λίγο πιο ομαλά. Μην ξεχνάτε όμως, οι περισσότερες τις φετινές διαδρομές δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 8 με 10 χρόνια, οπότε έπρεπε να δουλέψουμε πολύ σε αυτούς τους δρόμους και είμαστε πολύ ευγνώμονες για τη βοήθεια που μας προσέφερε η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
«Η δουλειά που έχουν κάνει είναι στο σκάψιμο και άνοιγμα των δρόμων, αλλά και στο καθάρισμα μερικών εξ αυτών από τα κλαδιά που προεξείχαν στο δρόμο. Δεν χρειάστηκε να διορθώσουμε κάποια διαδρομή πλήρως, αλλά ορισμένα τμήματα ήταν σε αρκετά κακή κατάσταση.
«Αλλά μην ανησυχείτε, αυτό είναι ακόμα το Rally Ακρόπολις, το rally των Θεών. Θα έχουμε ακόμα πολύ σκληρά τμήματα που θα επιβραδύνουν αρκετά τα αυτοκίνητα. Οι δρόμοι μπορεί να φαίνονται ομαλοί, αλλά είχαμε τον πιο ζεστό Αύγουστο που μπορώ να θυμηθώ και αυτός ο αγώνας θα εξακολουθήσει να είναι μια δύσκολη πρόκληση».
Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως το πρόγραμμα των ειδικών διαδρομών του φετινού Ακρόπολις παρουσιάζει μία αλλαγή από το πλέον κατεστημένο format των επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών που βλέπουμε στα υπόλοιπα rally του πρωταθλήματος, με μόνο τέσσερεις ειδικές διαδρομές (Άγιοι Θεόδωροι, Παύλιανη, Ελευθεροχώρι, Ταρζάν) να επαναλαμβάνονται κατά τη διάρκεια των τριών ημερών του αγώνα. Επιπλέον, έξι ειδικές διαδρομές – συμπεριλαμβανομένων κλασσικών όπως η Ελάτεια, η Γραβιά και οι Βωξίτες – χρησιμοποιούνται μόνο μία φορά.
Το διπλό πέρασμα από την διαδρομή των Αγίων Θεοδώρων μπορεί, σύμφωνα με τον Π.Αθανασούλα, να προκαλέσει ανατροπές την πρώτη μέρα αγωνιστικής δράσης.
«Αυτή θα είναι δύσκολη», είπε. «Ίσως να είναι η πιο δύσκολη διαδρομή όλου του αγώνα.
«Εντάξει, ο Ταρζάν, η powerstage, είναι επίσης δύσκολη, αλλά οι Άγιοι Θεόδωροι στο δεύτερο πέρασμα θα είναι πολύ σκληρή διαδρομή».
Η αγωνιστική δράση του Rally Ακρόπολις 2021 ξεκινά το απόγευμα της Πέμπτης στην Πλατεία Συντάγματος.
Πηγή: Dirtfish.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify