Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Ρουστέμη

Ρουστέμης συνέντευξη

Το Totalracing.gr και ο απεσταλμένος του σάιτ στη Λαμία, Τζανέτος Πουλυμενάκος συνομίλησε με τον πολλά υποσχόμενο οδηγό και συμμετέχοντα στο Rally Ακρόπολις, το οποίο ξεκινήσε επίσημα το απόγευμα της Πέμπτης, Παναγιώτη Ρουστέμη.

Ρουστέμης συνέντευξη

Σήμερα ολοκληρώσατε τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών, σε τι κατάσταση βρίσκονται και πόσο τις έχει επηρεάσει η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών επισημάνατε κάποια πιο σκληρά σημεία που θα πρέπει να προφυλάξετε το αυτοκίνητο;

«Ο καιρός μας τα χάλασε λίγο. Δεν περιμέναμε να έχει τόση πολλή κακοκαιρία κι αρκετές ειδικές είναι λασπωμένες και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την εξέλιξή τους, ειδικά σε αυτές εδώ στη Λαμία μέχρι το Σάββατο. Στις δικές μας στην Κόρινθο ακόμη δεν έχει βρέξει, οπότε είναι καλές.

Ειδικά η Γραβιά, το Ελευθεροχώρι, ο Ταρζάν έχουν αρκετή λάσπη που θέλει πολύ φύλαγμα σε αρκετά σημεία και να είσαι αρκετά προσεκτικός. Από την άλλη είναι και σημεία, που λίγοι θα τολμήσουν να περάσουν, εξαιτίας της λάσπης η οποία γλιστράει αρκετά.

Έχουμε προσαρμόσει τις σημειώσεις μας, με βάση αυτά, προσπαθούμε να προβλέψουμε που θα κρατήσει λάσπη ο δρόμος και που θα στεγνώσει, ώστε να πιέσουμε. Υπάρχουν επιπλέον παγίδες στις ειδικές, όπως η Γραβιά που είναι μία πολύ δύσκολη διαδρομή, ειδικά τώρα που είναι και βρεγμένη. Σε πολλά σημεία εκεί, ειδικά στις φουρκέτες, θα έχει πολλή λάσπη, οπότε μπορεί να μη δεις τις πέτρες που θα έχουν βγάλει τα προηγούμενα αυτοκίνητα. Θέλει πολλή προσοχή και ευχόμαστε να έχουμε την τύχη με το μέρος μας αυτή τη φορά.

 

Φέτος ξεκινήσατε την σεζόν με ένα καινούργιο αυτοκίνητο (Citroen DS3), αλλά οι δύο πρώτοι αγώνες δεν πήγαν όπως περιμενατε, έχετε κάνει κάτι διαφορετικό στην προετοιμασία σας για το Ράλι Ακρόπολις;

«Είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο, οπότε δεν γνωρίζαμε τις αδυναμίες του, κάναμε δύο σημαντικά τεστ, ώστε να τα γνωρίσουμε κι εμείς, αλλά και οι μηχανικοί. Από τον πρώτο αγώνα ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί, είχαμε βρει καλό ρυθμό. Πιστεύω ότι θα είχαμε καλό ρυθμό, αλλά μας εγκατέλειψε το ψαλίδι, είδαμε ότι υπάρχουν αδυναμίες εκεί. Ξέρουμε πλέον που να το προφυλάξουμε για να μην έχουμε το ίδιο πρόβλημα.

Είναι ένα 100% καινούριο αυτοκίνητο, το είχαμε ελέγξει, είδαμε ότι είχαμε εκεί την αδυναμία και προσαρμοστήκαμε ώστε να είμαστε έτοιμοι.

 

Εξαιτίας των προβλημάτων σε Φθιώτιδος και Κορίνθου νιώθετε κάποια επιπλέον πίεση για το ακρόπολις;

«Σίγουρα υπάρχει πίεση γιατί είναι το Ράλι Ακρόπολις, είναι ο εθνικός μας αγώνας. Είναι το παγκόσμιο γεγονός που έχουμε εδώ στη χώρα μας και είναι ο αγώνας που όλοι οι Έλληνες θέλουν να αγωνιστούν. 

Εμείς είμαστε το μικρότερο πλήρωμα, έχουμε το μέλλον μπροστά μας και θέλουμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Υπάρχει πίεση σε αυτόν τον τομέα, από την άποψη ότι δεν έχουμε κάνει αυτά που μπορούσαμε στους δύο προηγούμενους αγώνες. Είναι κάτι που είναι αρνητικό, πολύ αρνητικό, αλλά είναι ταυτόχρονα και από ένα μάθημα που θα μας βελτιώσει πολύ στη συνέχεια.»

 

Πόσο δύσκολο ήταν να φτιάξεις σωστές σημειώσεις με τις καιρικές συνθήκες, ομίχλη, βροχή κλπ. που επικρατούσαν στις ειδικές;

«Ήταν αρκετά δύσκολο. Αλλάξαμε πολλά πράγματα στις σημειώσεις μας και σε αυτές που είχαμε ήδη από τους προηγούμενους αγώνες, για τυχόν ομίχλη, κακοκαιρία και λάσπη. Μπορεί να βρούμε ομίχλη και στην Παύλιανη και στον Ταρζάν που είναι πρωινές ειδικές.

Σε αυτό πρέπει να με βοηθήσει κι ο συνοδηγός μου, ώστε να πάμε τα μέτρα τα οποία έχουμε γράψει και να φρενάρω την κατάλληλη στιγμή, είτε βλέπω είτε όχι.

Είναι πολύ σημαντικές οι σημειώσεις μας, τις έχουμε μελετήσει αρκετά και πιστεύω ότι είναι σε αρκετά καλό βαθμό.»

 

Είδαμε ότι πριν το ραλλυ ακρόπολις υπήρξαν κι άλλοι χορηγοί που ήρθαν να ενισχύσουν την προσπάθεια σας, θέλετε να αναφερθείτε σε αυτους; Πόσο πιστεύετε ότι βοήθησε το γεγονός πως ο αγώνας επέστρεψε στο WRC;

«Είναι πολύ σημαντικό ότι επέστρεψε το Ράλι Ακρόπολις, είναι ένας αγώνας παγκοσμίου επιπέδου. Κάναμε αρκετές επαφές, ούτως ώστε να πάρουμε όσους πιο πολλούς χορηγούς μπορούμε, επειδή τα έξοδα είναι πολύ μεγάλα.

Καταφέραμε να συμμετέχουμε σε αυτόν τον αγώνα με τη βοήθεια των χορηγών μας, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα βρισκόμασταν εδώ, ούτε θα μπορούσαμε να φέρουμε ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally 2. Η Seajets παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, από την αρχή της καριέρας μου, μας βοηθάει συνέχεια και κάθε φορά ακόμη περισσότερο και πρέπει να ευχαριστούμε τον Μάριο Ηλιόπουλο

Για το Ράλι Ακρόπολις προστέθηκαν ακόμη περισσότεροι χορηγοί και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ.»

 

Τι στόχο έχετε βάλει για τον αγώνα;

«Αρχικός στόχος μας, πριν μάθουμε για τις καιρικές συνθήκες και την κακοκαιρία, ήταν να κινηθούμε με ασφάλεια στις δικές μας ειδικές στους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που είναι πολύ πιο σκληρές και στη συνέχεια στην επόμενη μέρα να προσπαθήσουμε να επιτεθούμε.

Πλέον, επειδή έχουν αλλάξει οι συνθήκες, δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα βρούμε τους δρόμους, οπότε έχουν αλλάξει και τα πλάνα μας. Πρώτος στόχος μας είναι να τερματίσουμε και πιστεύω ότι εφόσον το κάνουμε, θα έχουμε τερματίσει και σε μία πολύ καλή θέση. 

Έχουμε διάφορες σκέψεις στο μυαλό μας, είναι ένας δύσκολος αγώνας, υπάρχουν σημεία που πρέπει να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο κι άλλα που εάν μπορέσουμε να το κάνουμε, θα επιτεθούμε.

 

Υπάρχει κάποιος μακροχρόνιος στόχος της συμμετοχής σας στο Ακρόπολις; Π.χ συμμετοχή στο jwrc, όπου έκανες κάποιες δοκιμές πέρσι;

«Πρόπερσι. Yes. Σίγουρα ο στόχος μας εδώ και δύο χρόνια είναι να μπορέσω να συμμετέχω στο Junior WRC, που είναι το φυτώριο των οδηγών ώστε να μεταπηδήσουν στις επόμενες κατηγορίες του WRC. Την πρώτη χρονιά που είχαμε πάει, το 2019 και δοκιμάσαμε το αυτοκίνητο, ήμασταν αρκετά κοντά στους υπόλοιπους αγωνιζόμενους που θα έτρεχαν στην κατηγορία. Ήμασταν πιο γρήγοροι κι από τον πρωταθλητή εκείνης της χρονιάς.

Είχαμε την ταχύτητα αλλά δεν καταφέραμε να μαζέψουμε το απαιτούμενο ποσό, ώστε να συμμετέχουμε σε εκείνον τον αγώνα. Σίγουρα το Ακρόπολις είναι ένα πολύ μεγάλο μέσο προβολής, το οποίο εφόσον έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, μπορείς να το αξιοποιήσεις, να βρεις τους κατάλληλους χορηγούς και την επόμενη χρονιά, αυτός είναι ο στόχος μας, να αγωνιστούμε στο Junior WRC, που είναι πέντε αγώνες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και εφόσον το διαχειριστείς σωστά, άμα βγεις σωστά, μετά τα άλματα είναι πολύ μεγάλα.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Ogier Rally Ακρόπολις

Rally Ακρόπολις - 1η μέρα: Εκκίνηση και Ogier

Next Article

GP Ιταλίας - FP1: Με το δεξί ο Hamilton στην Monza

Related Posts