Εγκρίθηκε από την FIA η σχεδίαση των φρένων της McLaren

Ύστερα από πολλαπλούς ελέγχους, η FIA έκρινε πως ο σχεδιασμός των φρένων της McLaren για το GP του Μαϊάμι ήταν νόμιμος, μετά τη θύελλα αντιδράσεων που ξέσπασε από τις υπόλοιπες ομάδες. 

Σε παράσταση για έναν ρόλο μετέτρεψε το GP του Μαϊάμι η McLaren, με τον Oscar Piastri να βλέπει πρώτος την καρό σημαία και τον Lando Norris να επισφραγίζει ακόμη ένα 1-2 για την Βρετανική ομάδα, 37 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω από τον τρίτο George Russell. Λίγο μετά το τέλος του αγώνα, τέθηκε στο μικροσκόπιο τόσο των αντίπαλων ομάδων, όσο και της FIA, ο σχεδιασμός των φρένων που εν τέλει αποδείχθηκε νόμιμος, μετά από ενδελεχή έλεγχο που έγινε. 

Το κύριο πλεονέκτημα από την κίνηση αυτή, ήταν η καλύτερη διαχείριση της θερμοκρασίας των πίσω ελαστικών, κάτι που της έδωσε ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της. Μάλιστα οι αντίπαλες ομάδες προσπάθησαν να βρουν την ρίζα του πλεονεκτήματος και εστίασαν στον τρόπο με τον οποίο η McLaren ψύχει το πίσω ταμπλό των φρένων της, που βοηθάει στο σταμάτημα της ζάντας του τροχού και το ελαστικό που εδράζεται πάνω του να ζεσταίνεται υπερβολικά. 

Εύλογα λοιπόν σκέφτηκαν αν τελικά η βρετανική ομάδα παραβίασε τους τεχνικούς κανονισμούς της FIA. Οι θερμικές εικόνες που πήρε η Red Bull, αποκάλυψαν κάποια ψυχρά σημεία στα πίσω ταμπλό των φρένων και παρουσιάστηκαν στην διοργανώτρια αρχή. Παρά τις συνεχείς συζητήσεις για το θέμα, η McLaren δεν χρειάστηκε να αλλάξει την διάταξη των φρένων και ισχυρίστηκε μάλιστα ότι δεν έκανε κάτι ασυνήθιστο. Ο επικεφαλής της Zak Brown, έκανε καζούρα στην αυστριακή ομάδα με ένα μπουκάλι που έγραφε “νερό για λάστιχο”, ενώ ανέφερε πως δεν χρειάστηκε να γίνει καμία απολύτως αλλαγή. 

Έχοντας λάβει όλα τα παραπάνω δεδομένα υπ’όψιν, η FIA εξέτασε εξονυχιστικά την νομιμότητα της σχεδίασης των φρένων. Ως την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση η οποία να αποδεικνύει τα παραπάνω και το πιθανότερο είναι αυτό να γίνει, λίγες ημέρες πριν τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα της σεζόν, που είναι προγραμματισμένος να διεξαχθεί στην πίστα της Imola, το τριήμερο 16-18/5. Όλες οι ενδείξεις, ωστόσο συνηγορούν στο γεγονός ότι η McLaren προέβη σε έναν έξυπνο σχεδιασμό. 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
MotoGP, GP Γαλλίας, πρόγραμμα

MotoGP - GP Γαλλίας: Πρόγραμμα και τηλεοπτική κάλυψη

Next Article

Παραιτήθηκε από την Alpine o Oliver Oakes, τον αντικαθιστά ο Flavio Briatore

Related Posts