GP Κίνας – Αγώνας | Νικητής ο Verstappen σε έναν αγώνα γεμάτο δράση

SHANGHAI, CHINA – APRIL 20: Sprint winner Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing takes the chequered flag during the Sprint ahead of the F1 Grand Prix of China at Shanghai International Circuit on April 20, 2024 in Shanghai, China. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202404200154 // Usage for editorial use only //

Το Grand Prix της Κίνας 2024 εξελίχθηκε σε ένα αγώνα γεμάτο στρατηγική και δράση υπό πίεση, με τον Max Verstappen να κατακτά μια απόλυτη νίκη. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από τις πολυάριθμες διακοπές του που δοκίμασαν τη στρατηγική ικανότητα των ομάδων και των οδηγών.

Στην αρχική φάση του αγώνα εμφανίστηκε νωρίς το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας (VSC) λόγω της βλάβης της Sauber του Valtteri Bottas, με το κιβώτιο ταχυτήτων του να έχει μπλοκάρει, καθιστώντας το μονοθέσιο του Φινλανδού αδύνατο για οδήγηση. Καθώς οι άνθρωποι της πίστας πάλευαν με την απομάκρυνση του μονοθεσίου του Bottas ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς κανονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Εν μέσω αυτού, είχαμε ένα δραματικό περιστατικό με τον Lance Stroll να συγκρούεται με τον Daniel Ricciardo, το οποίο επέκτεινε περαιτέρω την περίοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ταυτόχρονα, η επιθετική κίνηση του Kevin Magnussen πάνω στον Yuki Tsunoda είχε ως αποτέλεσμα την επαφή των δύο μονοθεσίων και την εγκατάλειψη του Tsunoda από τον αγώνα. Αυτό το χάος ανακάτεψε την τράπουλα και έθεσε τις βάσεις για ένα στρατηγικό παιχνίδι pit stop μεταξύ των κορυφαίων ομάδων.

Ο Max Verstappen, ο οποίος ξεκίνησε από την pole position, επέδειξε στρατηγική οξυδέρκεια κάνοντας νωρίς pit stop κατά την διάρκεια του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, μια κίνηση που πραγματοποιήθηκε από αρκετούς άλλους οδηγούς με στόχο να επωφεληθούν από τον μειωμένο ρυθμό του αγώνα. Αυτή η απόφαση ήταν καθοριστική και επέτρεψε στον Verstappen να διατηρήσει το προβάδισμά του μόλις συνεχίστηκε ο αγώνας.

Ο Lando Norris αναδείχθηκε σε σημαντικό διεκδικητή, κινούμενος γρήγορα μέσα στον αγώνα. Αφού ξεκίνησε πέμπτος, ο Norris εκμεταλλεύτηκε τις διακοπές και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, δείχνοντας αξιοσημείωτο ρυθμό και διαχείριση των ελαστικών.

Οι Charles Leclerc και Carlos Sainz της Ferrari επέδειξαν μια μικτή στρατηγική αντίδραση στις συνθήκες του αγώνα. Ο Leclerc, μετά από μια αρχική μάχη και την απώλεια μιας θέσης από τον George Russell, ανέκτησε τη δυναμική του μετά την πρώτη επέμβαση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και εκτέλεσε μια επιτυχημένη στρατηγική undercut κατά το pit stop του, με αποτέλεσμα να επανέλθει στον αγώνα στην ισχυρή τέταρτη θέση.

Ο αγώνας του Fernando Alonso ήταν πραγματικά γεματός σκαμπανευάσματα, καθώς αρχικά κινδύνευσε από τη ζημιά στο μονοθέσιο πριν από τον αγώνα, αλλά γρήγορα ανέκαμψε, καθώς έκανε μια τρομερή εκκίνηση. Η επιθετική χρήση των ελαστικών του Alonso και οι επακόλουθες στρατηγικές pit τον είδαν να αλλάζει αρκετές θέσεις μέσα στην πρώτη δεκάδα, τερματίζοντας τελικά στην αξιέπαινη έβδομη θέση μετά από μια άνοδο στο τέλος του αγώνα.

Ο Sergio Perez, ξεκινώντας δεύτερος, βρέθηκε να μάχεται και τελικά να χάνει από τη McLaren του Norris, αλλά κατάφερε να εξασφαλίσει ένα βάθρο με την τρίτη θέση, χάρη στην αμυντική οδήγησή του απέναντι στους Russell και Sainz στους τελευταίους γύρους.

Ο George Russell και ο Lewis Hamilton είχαν διαφορετική τύχη: ο Russell εκμεταλλεύτηκε τα πρώτα περιστατικά για να παραμείνει μέσα στην πρώτη πεντάδα, ενώ ο Hamilton πάλεψε για να τερματίσει στους βαθμούς, υπογραμμίζοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό της Mercedes και την ανθεκτικότητα των οδηγών της.

Καθώς ο αγώνας πλησίαζε στην ολοκλήρωσή του, οι στρατηγικές ξεδιπλώθηκαν με τον Verstappen να διατηρεί ένα άνετο προβάδισμα έναντι του Norris. Οι τελευταίοι γύροι σημαδεύτηκαν από έντονες μάχες στη μεσαία ζώνη, ιδιαίτερα αξιοσημείωτη ήταν η επίθεση του Alonso μετά την αλλαγή σε πιο φρέσκα ελαστικά, που του επέτρεψε να ανακτήσει αρκετές θέσεις και να εξασφαλίσει τον ταχύτερο γύρο, προσθέτοντας έναν κρίσιμο επιπλέον βαθμό στη συγκομιδή του.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Κροατίας - 2η Μέρα: Neuville με διαφορά τρίχας

Next Article

Rally Κροατίας - 3η Μέρα: Νίκη και 100ο βάθρο για τον Ogier

Related Posts