GP Μαϊάμι – Αγώνας: Ξανά νικητής ο Piastri, 1-2 για την McLaren

MIAMI, FLORIDA – MAY 04: Oscar Piastri of Australia driving the (81) McLaren MCL39 Mercedes leads Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB21 on track during the F1 Grand Prix of Miami at Miami International Autodrome on May 04, 2025 in Miami, Florida. (Photo by Sam Bagnall/Sutton Images)

Η McLaren είχε το πάνω χέρι στο Grand Prix του Μαϊάμι, με τον Piastri να κερδίζει με σχετική άνεση και τον Norris να ακολουθεί δεύτερος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο και πάλι σταθερός Russell.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen με επιθετική κίνηση κράτησε πίσω του τον Norris, ο οποίος χρειάστηκε να βγει εκτός πίστας στα S μετά την πρώτη στροφή. Ο Antonelli έτσι βρέθηκε δεύτερος, αλλά μετά από ένα σύντομο VSC λόγω επαφής μεταξύ Doohan και Lawson (ο πρώτος εγκατέλειψε τον αγώνα), δέχθηκε επίθεση από τον Piastri, ο οποίος τον προσπέρασε με σχετική ευκολία. Ακριβώς πίσω από τον νεαρό Ιταλό, ακολουθούσε ο ομόσταυλός του, George Russell, ο οποίος σχεδόν αμέσως ξεκίνησε την δική του επίθεση.

Πιο πίσω, οι δύο Williams είχαν μάχη μεταξύ τους, αλλά ήταν ξεκάθαρα μπροστά από τον Leclerc, ο οποίος βρισκόταν στην όγδοη θέση. Στον έβδομο γύρο, ο Russell έκαθε λάθος μετά την πρώτη στροφή και ο Norris το εκμεταλεύτηκε και τον πέρασε για την τέταρτη θέση, χρησιμοποιώντας την μπαταρία της McLaren του.

Οι αναφορές για επικείμενη βροχή γίνονταν όλο και πιο συχνές. Ο Norris συνέχισε με καλό ρυθμό και πέρασε και τον Antonelli, ενώ προφανώς η McLaren είχε το πάνω χέρι στην αμερικάνικη πίστα, καθώς ο Piastri βρέθηκε πολύ γρήγορα ακριβώς πίσω από τον Verstappen. Ο Ολλανδός προσπάθησε να αντισταθεί, χρησιμοποιώντας όλο το πλάτος της πίστας, όμως το αναπόφευκτο ήρθε στον 14ο γύρο και ο Piastri τον πέρασε στην πρώτη στροφή.

Ο Norris ακολουθούσε από κοντά και επιτέθηκε με την σειρά του στον Verstappen, ενώ την ίδια στιγμή ο Piastri είχε ήδη ξεφύγει μπροστά, απέχοντας πάνω από 4″ από τον πολυπρωταθλητή. Στον 17ο γύρο, ο Norris πλήρωσε με το ίδιο νόμισμα τον Verstappen, περνώντας μπροστά στην 11η στροφή, αλλά ο οδηγός της McLaren άφησε την Ολλανδό να πάρει πίσω την θέση, λόγω αμφιβολιών σχετικά με τα όρια της πίστας. Ο Verstappen δεν έμεινε για πολύ στην 2η θέση, καθώς στην επόμενη ευκαιρία, ο Norris ήταν ο τελικός νικητής της μονομαχίας. Σε εκείνο το σημείο, ο Piastri ήταν ακόμα πιο μακριά, με την διαφορά στα 9.1″.

Μετά από εκείνο το σημείο, η δράση μειώθηκε. Ο Hamilton κατάφερε μετά κόπου να περάσει τον Ocon για την 10η θέση, πριν την τελευταία στροφή. Παράλληλα, ο Albon, όντας ακόμα στην έκτη θέση, πλησίαζε τον Russell, παρά την φθορά των μεσαίων ελαστικών του σε εκείνο το σημείο. Οι μετεωρολογικές προβλέψεις δεν ήταν ακριβείς, με τον ήλιο οριακά να κάνει την εμφάνισή του ανάμεσα από τα σύννεφα.

Τα pitstops για την κορυφαία εξάδα ξεκίνησαν λίγο πριν τον 30ο γύρο, με την εναλλαγή να είναι μια και μοναδική, από τα μεσαία ελαστικά, στα σκληρά. Με την θερμοκρασία να είναι υψηλή και την φύση της πίστας, η σκληρή γόμα φάνηκε να ερχόταν γρήγορα εντός του παραθύρου λειτουργίας, ευνοώντας την αλλαγή. Λόγω αστοχίας, ο Oliver Bearman σταμάτησε στην άκρη της πίστας και οι αποστάσεις μειώθηκαν λόγω ακόμα ενός Virtual Safety Car και έτσι, όσοι δεν είχαν σταματήσει ακόμα, θα επωφελούνταν περισσότερο.

Με 12 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τους Piastri και Norris, η McLaren ολοκλήρωσε το double stack, και βγήκαν κερδισμένοι. Αμέσως ακολούθησε ο Russell, ο οποίος είχε κακό pitstop, αλλά τελικά ο Βρετανός κατάφερε να βγει μπροστά από τον Verstappen, στην τρίτη θέση. Ο Bortoleto είχε επίσης κάποιο πρόβλημα και εγκατέλειψε τον αγώνα, επιστρέφοντας το μονοθέσιο στα pits. Ο Albon ήταν ταχύτατος και πλέον πίεζε για να φτάσει πίσω από τον Verstappen, έχοντας αφήσει πίσω του τον Antonelli.

Το τρίτο VCS επιβλήθηκε όταν τελικά ο οδηγός της Sauber δεν κατάφερε να επιστρέψει μόνος του στα pits. Με την λήξη του, ο Leclerc επιτέθηκε αμέσως στον Sainz στην πίσω ευθεία, καταφέρνοντας να τον περάσει, ενώ την κατάσταση εκμεταλεύτηκε ο Hamilton, περνώντας και εκείνος τον πρώην οδηγό της Ferrari. Έτσι, τα Καλπάζοντα Άλογα βρίσκονταν στην έβδομη και όγδοη θέση στον 34ο γύρο.

Ο Lawson εγκατέλειψε τελικά και εκείνος, λόγω αρκετής ζημιάς στο δεξί του sidepod. Οι μοναδικοί οδηγοί εκτός αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο ήταν οι τέσσερεις αυτοί rookies (Doohan, Bearman, Bortoleto, Lawson). Την ίδια στιγμή, ο Hamilton ήταν εμφανώς εκνευρισμένος στον ασύρματο, καθώς η ομάδα δεν έδινε εντολή για ανταλλαγή θέσεων. Η επιθυμία του πολυπρωταθλητή έγινε πραγματικότητα στον 41ο γύρο και ο Βρετανός έβαλε πλώρη για να φτάσει τον Antonelli.

Τελικά η κατάταξη δεν άλλαξε μέχρι την καρώ σημαία, με τον Piastri να κερδίζει το Grand Prix του Μαϊάμι και να ξεφεύγει κ’ άλλο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Norris ολοκλήρωσε το 1-2 για την ομάδα του Bruce McLaren, ενώ ο Russell ανέβηκε στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρο για ακόμα μια φορά φέτος. Τέταρτος πήρε την σημαία ο Verstappen, ολοκληρώνοντας έναν μοναχικό αγώνα μετά τις μάχες με τα πορτοκαλί μονοθέσια.

Ο Albon πήρε μια εξαιρετική πέμπτη θέση για την Williams, η οποία ήταν εκπληκτικά στημένη για αυτή την πίστα, ενώ ο Antonelli τερμάτισε έκτος. Η Ferrari πήρε την έβδομη και όγδοη θέση με τους Leclerc και Hamilton αντίστοιχα, μην έχοντας ρυθμό για το κάτι περισσότερο, ενώ ο Sainz έβαλε την έταιρη Williams στους βαθμούς, ολοκληρώνοντας ένα πολύ καλό τριήμερο για την Βρετανική ομάδα. Η τελευταία βαθμολογούμενη θέση πήγε στον Tsunoda, ο οποίος κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Hadjar και να υπερνικήσει την ποινή πέντε δευτερολέπτων κατά του, για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane.

Επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 είναι το Grand Prix της Εμίλια – Ρομάνια, στην πίστα της Imola, 16 με 18 Μαΐου.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Leclerc Μαϊάμι

Leclerc: Το μονοθέσιο είναι πολύ αργό σε όλα

Next Article
Norris Verstappen

Norris για Verstappen: Δεν αγωνίζεται έξυπνα, κατέστρεψε τους αγώνες μας

Related Posts