Hamilton: Για λίγο χάσαμε την Pole

Aλλιώς τα περίμενε τα πράγματα ο Hamilton στην Ινδία

O Lewis Hamilton σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών έδειχνε ικανός να πάρει την pole σήμερα στην Γιας Μαρίνα, αλλά τελικά ο Sebastian Vettel είχε τον τελευταίο λόγο και τελικά με ένα τρομερό γύρο ο Γερμανός πήρε την Pole μέσα από τα χέρια του Βρετανού.

Αλλά ο Hamilton αναγνωρίζει πως η ομάδα του έκανε τρομερή δουλειά και πως είναι πολύ ευχαριστημένος από το μονοθέσιο του.

«Ήταν μία πολύ καλή περίοδος, ήταν δύο πολύ καλές ημέρες. Είναι μεγάλη βελτίωση για εμένα, συγκριτικά με τον τελευταίο αγώνα, τουλάχιστον είμαστε γρήγοροι. Ο γύρος μου στη δεύτερη περίοδο ήταν πολύ καλύτερος, αλλά τα πράγματα έτσι είναι. Ο Σεμπ τα πήγε πολύ καλά, έκανε έναν υπέροχο γύρο. Ο αγώνας είναι αύριο, όπου είναι και η πιο σημαντική ημέρα», είπε ο Hamilton

Total
0
Shares
Previous Article

Abu Dhabi Grand Prix|Qualifying| "Ιπτάμενος" Vettel!

Next Article

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον Barichello...;;;;

Related Posts
WRC, Rally Ακρόπολις, 2026, Cachon, πέτρα
Περισσότερα

FIA: Δεν προέκυψε ανθρώπινη υπαιτιότητα στο περιστατικό με τον Cachon

Νέα δεδομένα έρχονται στο φως σχετικά με το περιστατικό που προκάλεσε έντονη ανησυχία κατά τη διάρκεια της ειδικής…
Περισσότερα

Θλιβερό σκηνικό στη Θήβα – Πετάχτηκε πέτρα σε αγωνιστικό (vid)

Ένα θλιβερό συμβάν διαδραματίστηκε στην ειδική διαδρομή της Θήβας, κατά τη διάρκεια του Rally Ακρόπολις, καθώς κάποιος πέταξε…