Παρουσιάστηκε η Alfa Romeo C43(Pics&Vid)

C43

Παρουσιάσεων συνέχεια με την Alfa Romeo να αποκαλύπτει το νέο της μονοθέσιο, την C43 καθώς επίσης και τον νέο μεγάλο χορηγό της ομάδας, στα προεόρτια του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2023.

Σε διαδικτυακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Ζυρίχη, η Alfa Romeo έδωσε μια πρώτη γεύση του αγωνιστικού της πακέτου για το 2023.

Το νέο μονοθέσιο έχει αρχικά χρωματικές διαφοροποιήσεις, παρά το γεγονός ότι το κόκκινο μέρος του δεν μεταβλήθηκε, το λευκό χρώμα που περιέβαλε τα sidepods και το roll hoop, αντικαταστάθηκε από το μαύρο, σε μία αναβάθμιση -αν μη τι άλλο- εμφανισιακά. Βέβαια τα κίνητρα που οδήγησαν σε αυτή την αλλαγή, εξηγούνται απλοϊκά από την επιθυμία για μείωση του συνολικού βάρους.

Από εκεί και πέρα η Alfa Romeo είναι η πρώτη εκ των συμμετεχόντων που δίνει και σχεδιαστικές λεπτομέρειες του νέου της μονοθεσίου, καθ’ ότι γίνονται εμφανείς οι αλλαγές, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό.

Ανασηκωμένο το πίσω μέρος του πατώματος, καθώς και οι πλαϊνές του απολήξεις, στις οποίες παρεπιπτόντως παρατηρούμε κατά μήκος εγκοπές, μια πρωτότυπη λύση που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Το roll hoop διαφοροποιήθηκε με την σειρά του, στο πλαίσιο της τεχνικής οδηγίας εκ μέρους της FIA για ενίσχυση του συγκεκριμένου σημείου, επ’ αφορμή του ατυχήματος του Guanyu Zhou στο περσινό Βρετανικό GP.

Επιπλέον, αλλαγές υπάρχουν στα sidepods των οποίων η αρχιτεκτονική είναι καταφανώς πιο στενή στο κάτω μέρος τους και στην σχεδίαση των tunnel Venturi, που αποτελούν το βασικότερο στοιχείο δημιουργίας κάθετης δύναμης, σε αυτή την νέα εποχή της F1 που ξεκίνησε το 2022. Ακόμη, το κάλυμμα του κινητήρα είναι πιο στενό και έχει αναδιαμορφωθεί το πίσω μέρος του μονοθεσίου, δηλαδή οι αναρτήσεις και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Το 2023 είναι η τελευταία σεζόν στην οποία το όνομα της Alfa Romeo θα βρίσκεται στους τίτλους της ομάδας, μιας και η συνεργασία με την Sauber ολοκληρώνεται με το πέρας της. Η Audi τμηματικά θα αποκτά όλο και μεγαλύτερη επιρροή στον έλεγχο της ομάδας, έως και την εξαγορά της κατά πλειοψηφία και την είσοδο των Γερμανών στην F1, το 2026.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε επισήμως και ο νέος μεγάλος χορηγός της Alfa Romeo, η στοιχηματική εταιρεία Stake ,που αντικαθιστά την πολωνική εταιρεία πετρελοειδών Orlen. Ουδεμία μεταβολή στο οδηγικό δίδυμο, με τους Valtteri Bottas και Guanyu Zhou να συνεχίζουν ακάθεκτοι την προσπάθεια τους να πετύχουν τα μέγιστα με τα χρώματα της ομάδας.

Το 2022 ήταν η πιο πετυχημένη σεζόν των τελευταίων ετών για την Alfa Romeo, με την κατάκτηση της έκτης θέσης στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, την παρουσία του Valtteri Bottas στην πρώτη δεκάδα του πρωταθλήματος οδηγών και εξαιρετικές εμφανίσεις ειδικότερα στο πρώτο μισό της.

Πέραν του Βοttas, ο πρωτοεμφανιζόμενος Zhou, επέδειξε αξιοθαύμαστη σταθερότητα, με τις απαιτήσεις για τον ίδιο να μεγαλώνουν εν όψει της συνέχειας.

Οι άνθρωποι της ομάδας, ο αντιπρόσωπος της Alesandro Alumni Bravi, υπό τον νέο CEO Andreas Seidl, καθώς και ο τεχνικός της διευθυντής, Jan Monschaux, δεν έθεσαν συγκεκριμένους στόχους για το 2023, παρά μόνο την συνεχή βελτίωση στην διάρκεια του πρωταθλήματος, ώστε να επιτευχθεί το μέγιστο δυνατό.

Ακολουθούν φωτογραφίες της C43, όπως επίσης και το βίντεο από την διαδικτυακή εκδήλωση της Alfa Romeo, με δηλώσεις από το τεχνικό επιτελείο και τους οδηγούς της ομάδας:

C43

C43

C43

C43

C43

C43

C43

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Ford Rallye Monte Carlo 2023

Ford: Η είσοδός της στην F1 ίσως δείχνει κάτι για το WRC

Next Article
ben Sulayem

Απομακρύνεται από την F1 o Mohammed ben Sulayem

Related Posts
Περισσότερα

Ντεμπούτο Doohan στο Άμπου Ντάμπι, θα αντικαταστήσει τον Esteban Ocon

Νωρίτερα απ’ότι αναμενόταν θα πραγματοποιηθεί το ντεμπούτο του Jack Doohan στην F1. Πρόκειται να αντικαταστήσει τον Esteban Ocon στον…