Μία νέα, εξελιγμένη μορφή μηνυμάτων μέσω του πίνακα οργάνων θα δοκιμαστεί σε κάποιον αγώνα του MotoGP πριν το τέλος της φετινής σεζόν, όπως επιβεβαίωσε ο αλυτάρχης Mike Webb.
Το σύστημα αυτό θα επιτρέπει στις ομάδες να στέλνουν «απλά» μηνύματα στους αναβάτες τους με το που βγαίνουν από το pit lane. Η τεχνολογία αυτή είναι έτοιμη να χρησιμοποιηθεί στις ελεύθερες δοκιμές των επόμενων αγώνων, ως δοκιμή, καθώς αναμένεται να χρησιμοποιηθεί εξ ολοκλήρου για την μεγάλη κατηγορία από τον πρώτο κιόλας αγώνα του 2017.
«Οι δοκιμές θα γίνουν πριν το τέλος της σεζόν, αλλά όχι σε όλους τους αναβάτες. Είναι ένα project που θα τελειοποιηθεί το χειμώνα με δοκιμές πριν τελειώσει η χρονιά για να βεβαιωθούμε ότι είμαστε σε καλό δρόμο,» τόνισε ο Webb.
Αυτή τη στιγμή, οι αναβάτες λαμβάνουν πολύ βασικά μηνύματα στα καντράν τους, που τους προειδοποιούν για μαύρη ή κόκκινη σημαία, ή για κάποια ποινή που έχουν λάβει.
Ωστόσο, αυτό το νέο σύστημα θα μπορούσε να επιτρέπει στους αναβάτες να λαμβάνουν επιπλέον μηνύματα από το προσωπικό της ομάδας, όπως για παράδειγμα οδηγία για να μπουν στα pits, ή πληροφορίες για το τι ελαστικά έχει επιλέξει κάποιος αντίπαλος σε έναν flag-to-flag αγώνα.
Ο Webb τόνισε πως «η τεχνολογία αυτή είναι έτοιμη για χρήση». Τώρα, η IRTA περιμένει από τις ομάδες του MotoGP να φτιάξουν μία λίστα από μηνύματα που πιστεύουν ότι αρμόζουν να συμπεριληφθούν σε αυτά που θα εμφανίζονται στους αναβάτες.
Μετά, θα είναι δουλειά της τεχνικής ομάδας της Dorna και των αγωνοδικών να αποφασίσουν ποια από αυτά τα μηνύματα θα επιτρέπονται σε δοκιμές και ποια στους αγώνες.
«Η δουλειά έχει ξεκινήσει ήδη. Αυτή τη στιγμή η τεχνολογία αυτή είναι έτοιμη για χρήση. Φυσικά, χρειάστηκε χρόνος να ετοιμαστούν οι κατασκευάστριες των καντράν, από τη στιγμή που τους είπαμε τι θέλουμε, αλλά τεχνικά είναι έτοιμοι.
«Η IRTA και επιτροπή της IRTA έχουν ζητήσει από τις ομάδες να προτείνουν τα μηνύματα που θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν, και μετά η τεχνική ομάδα της Dorna, η υπηρεσία που ευθύνεται για τα μηνύματα και οι Αγωνοδίκες θα περιορίσουν τα μηνύματα αυτά σε μερικά, σε αυτά που γίνεται να εφαρμοστούν.
«Αυτά τελικά θα χρησιμοποιηθούν. Επομένως, είναι κοντά στο να γίνει. Μιας κι ακόμα δεν έχουμε λάβει τα μηνύματα όλων των ομάδων, είμαι σίγουρος πως μερικά από αυτά θα είναι 'ο Χ αναβάτης χρησιμοποιεί ενδιάμεσα ελαστικά'.
«Συνήθως, το πράγμα στο οποίο εστιάζουν περισσότερο είναι οι flag-to-flag αγώνες, για να δίνουν πληροφορίες στους οδηγούς για το πότε πρέπει να μπουν στα pits.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify