Οι Sebastien Ogier, Kris Meeke και Dani Sordo ισχυρίζονται ότι ο Sebastien Loeb είναι το φαβορί για την νίκη στο Rally Κορσικής.
Ο Loeb έχει κερδίσει τον αγώνα 4 φορές, αλλά δεν έχει αγωνιστεί στο νησί για 10 χρόνια, ωστόσο, το 60% των φετινών ειδικών είναι καινούργιο και αυτό σίγουρα λειτουργεί προς όφελος του.
Ο Ogier είναι σχεδόν σίγουρος ότι ο συμπατριώτης του θα είναι γρήγορος, αλλά θέλει να δει την βελτίωση του Fiesta στην άσφαλτο και το πόσο κοντά θα είναι στην απόδοση του C3 WRC. Την ίδια γνώμη με τον οδηγό της M-Sport έχουν και οι Kris Meeke και Dani Sordo, που περιμένουν έναν δυνατό Sebastien Loeb.
Όταν ρωτήθηκε για το τι περιμένει από τον Loeb στην Κορσική, απάντησε: «Θα δείξει. Δεν τα πήγε και τόσο άσχημα στο Μεξικό και στην άσφαλτο είναι δυνατός – έκανε μερικά ασφάλτινα rally έτσι θα έχει τον απαιτούμενο ρυθμό,» δήλωσε ο Ogier.
«Είναι πολύ πιθανό να είναι πιο δυνατός στην Κορσική. Πρέπει να αποδείξουμε ότι έχουμε βελτιώσει το αυτοκίνητο μας επειδή το C3 στην άσφαλτο ήταν άπιαστο.»
Πέρα από τον Ogier, και ο teammate του, Kris Meeke και ο παλιός του teammate Dani Sordo πιστεύουν ότι ο 4 φορές νικητής του αγώνα θα μπορέσει κινηθεί σε γρήγορο ρυθμό και στην Κορσική.
«Νομίζω ότι θα μπορέσει να κινηθεί γρήγορα και εδώ. Το 60% των ειδικών είναι καινούργιες για όλους και αυτό λειτουργεί αρκετά προς όφελος του,» δήλωσε ο Βόρειο Ιρλανδός.
«θα είναι επικίνδυνος στην Κορσική, το ξέρουμε αυτό. Ήταν αρκετά καλός στο Μεξικό, όπως το περιμέναμε, αλλά μερικές φορές νιώθει πιο άνετα στην άσφαλτο,» δήλωσε ο Ισπανός.
Από την μεριά του ο Loeb είναι αρκετά συγκρατημένος και περιμένει να δει τους χρόνους των ειδικών.
«Στο Μεξικό οδήγησα πολλές ειδικές, αλλά δεν θα είναι έτσι στην Κορσική, θα πρέπει να ανακαλύψω αρκετά τις ειδικές,» δήλωσε ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
«Αλλά μου αρέσει η Κορσική, έχω καλές αναμνήσεις και ήμουν πάντα γρήγορος στην άσφαλτο.»
Για τον χρόνο του στο Shakedown, δήλωσε: «Οι συνθήκες είναι όπως τις περίμενα: αρκετά γλιστερές, με αρκετή λάσπη να έχει βγει στον δρόμο. Έτσι δεν ήθελα να πάω flat out στο πρώτο πέρασμα, αφού δεν έχω κάνει δοκιμές σε συνθήκες με χαμηλή πρόσφυση. Μόλις ολοκλήρωσα το πρώτο πέρασμα, ανέβασα αμέσως ρυθμό στο δεύτερο πέρασμα, και έχω μία καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο.»
Δείτε τα αποτελέσματα του Shakedown εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify