Η FIA επιτρέπει στη Mercedes να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον τελευταίο της κινητήρα με την υψηλότερη κατανάλωση λαδιού για το υπόλοιπο της σεζόν.
Η Ομοσπονδία αποφάσισε να περιορίσει την κατανάλωση λαδιού από τους κινητήρες στα 0,9 λίτρα ανά 100 km, από το Ιταλικό GP κι έπειτα, επιτρέποντας ωστόσο την εισαγωγή αναβαθμίσεων από τους κατασκευαστές με το προηγούμενο όριο, των 1,2 λίτρων ανά 100km.
Η Mercedes εισήγαγε αναβαθμίσεις στην κινητήρια μονάδα της με το όριο του 1,2 λίτρων, στο GP του Βελγίου, αξιοποιώντας το μικρό χρονικό παράθυρο. Η FIA με επίσημη τοποθέτησή της επιτρέπει στη Γερμανική ομάδα να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την κινητήρια μονάδα, με τις εν λόγω προδιαγραφές, ακόμη και μετά το GP της Ιταλίας.
Όπως ανέφερε εκπρόσωπος της FIA: «Αν ένας κινητήρας (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης) έχει εισαχθεί στο ή μετά το αγωνιστικό τριήμερο της Monza, η κατανάλωση λαδιού του πρέπει να είναι κάτω από 0,9 L/100km όποτε κι αν χρησιμοποιείται.
«Αν ένας κινητήρας έχει σισαχθεί στο ή πριν από το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στο Spa, η κατανάλωση λαδιού του πρέπει να είναι κάτω από τα 1,2l/100km όποτε κι αν χρησιμοποιείται».
Με τη Ferrari να είναι, σύμφωνα με πηγές, ενοχλημένη από την κίνηση της Γερμανικής ομάδας, καθώς εκείνη δεν θα είναι σε θέση να εισάγει πλέον έναν τέτοιο κινητήρα, ο Toto Wolff εμφανίζεται διατεθειμένος να συζητήσει με τους ανθρώπους της Scuderia, αν υπάρχει όντως κάτι που τους ενοχλεί.
«Είμαστε σκληροί ανταγωνιστές και η σχέση που έχουμε είναι να καθίσουμε μαζί αν υπάρχει ένα πρόβλημα και να το συζητήσουμε πίσω από κλειστές πόρτες.
«Δεν αναφέρθηκε. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, τα πράγματα δεν επανορθώνονται δημόσια, δεν είναι σωστό, δεν είναι αληθινό. Μέχρι τώρα, είμαι άνετος με αυτό».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify