Μπορεί η Toyota να κρατάει μια μυστικότητα στο θέμα επιστροφής της στο WRC όμως είναι οι ενδείξεις μέχρι τώρα είναι πολύ θετικές.
Η Toyota Motorsport σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι υπάρχει μια κενή θέση μηχανικού στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων, που αφορά την εξέλιξη ενός υπερτροφοδοτούμενου 1600 κυβικών για το Yaris. Το μόνο σίγουρα είναι ότι η Toyota δεν θέλει να χρησιμοποιήσει αυτόν τον κινητήρα στο αυτοκίνητο παραγωγής, αφού είναι αντίθετο με την τακτική του downsizing που ακολουθούν οι περισσότερες εταιρείες πλέον. Αν συνδυάσουμε αυτό με το γεγονός ότι αυτές είναι και οι προδιαγραφές των κινητήρων των WRC Cars είναι πολύ πιθανό οι Ιάπωνες να έχουν ήδη ξεκινήσει την σχεδίαση ενός αγωνιστικού για τα επόμενα χρόνια.
Φαίνεται πως η είσοδος της VW στο θεσμό έχει αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών, και αν τελικά ακολουθήσει και η Toyota, που επιπλέον έχει και βαριά ιστορία στους αγώνες ράλυ, θα μιλάμε για μια νέα εποχή για το WRC.
Μετά την αποχώρησή της από την F1, όπου δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία, η Toyota έσωσε ένα πολύ υψηλό budget που μπορεί να επενδυθεί σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας ήδη ξεκινήσει στην LMP1. Ο νέος πρόεδρός της, Akio Toyoda, είναι πρώην οδηγός αγώνων και άνθρωπος με πάθος για τους αγώνες κάθε μορφής, κάτι που ενισχύει ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες να δούμε ένα comeback στα ράλυ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify