Το 1ο σκέλος του ράλι Μεξικό χαρακτηρίστηκε απ΄την επικράτηση των εργοστασιακών Citroen και τις ατυχίες των οδηγών της Ford αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απ΄την αρχή.
Ο Petter Solberg που έκανε τον καλύτερο χρόνο στο shakedown,το οποίο από φέτος αποτελεί την κατατακτήρια ειδική,ήταν και ο ταχύτερος στην 1η ειδική διαδρομή του αγώνα,την μόλις 1,05km DC Shoes Street Stage που έγινε το βράδυ της Πέμπτης σε ασφάλτινη διαδρομή.
Στην 2η ειδική διαδρομή που η δράση μεταφέρθηκε στο χώμα,ταχύτερος ήταν ο Hirvonen ο οποίος πήρε και την πρωτοπορία του αγώνα.
Η τύχη του Solberg δεν ήταν με το μέρος του στην 2η ειδική όπου ένα κλατάρισμα και ένα τετακέ τον έκαναν να χάσει 55″ και σε συνδυασμό με ένα ακόμα κλατάρισμα στην 3η ειδική,ο Petter βρέθηκε 1’23” πίσω χάνοντας έτσι τις όποιες ελπίδες του για νίκη στον αγώνα.
Στην 4η ειδική μήκους 9,76km ο Loeb πήρε την πρώτη του νίκη και πλησίασε στα 1,8″ τον δεύτερο της κατάταξης Hirvonen και στα 4″ τον πρωτοπόρο Latvala ο οποίος πετούσε στα μεξικάνικα χώματα.
Η χαρά του Φινλανδού της Ford όμως δεν κράτησε για πολύ καθώς στην 5η ειδική ένα σπασμένο μπράτσο της εμπρός ανάρτησης κόστισε στον Jari πάνω από 1,5 λεπτό ρίχνοντάς τον έτσι στην 8η θέση.
Από εκεί και έπειτα ο Latvala αφήνιασε και κερδίζοντας τις 3 επόμενες ειδικές κατάφερε να ανέβει στην 4η θέση μέχρι το τέλος του σκέλους.
Εν τω μεταξύ μετά τα προβλήματα των Ford η νίκη έγινε υπόθεση των οδηγών της Citroen.Οι Loeb και Hirvonen είχαν στο 1ο σκέλος του αγώνα παρόμοιο ρυθμό και μετά την 12η ειδική η διαφορά τους είναι στα 11,2″ υπέρ του Γάλλου.
Στην 3η θέση του αγώνα βρίσκεται ο εντυπωσιακός οδηγός της Adapta World Rally Team,Νορβηγός Mads Ostberg ο οποίος με το Fiesta WRC βρίσκεται 1’12” πίσω απ΄τον Loeb αλλά πρέπει να φυλάει τα νώτα του απ΄τον Latvala που είναι 16″ πίσω του.
Ο Solberg έχει καταφέρει τελικά να αναρριχηθεί στην 5η θέση αλλά μόλις 1,3″ πίσω του έχει τον Tanak.
Στο ράλι του Μεξικό είχαμε και την επιστροφή του Chris Atkinson ο οποίος στην 1η του με νέας γενιάς world rally car δεν έχει καταφέρει ακόμα να βρει καλό ρυθμό και σε συνδυασμό με ένα κλατάρισμα που είχε,βρίσκεται στο τέλος του 1ου σκέλους στην 8η θέση γενικής με το Fiesta WRC της Monster World Rally Team.Μικρή παρηγοριά για τον Αυστραλό ήταν η νίκη του στην 12η ειδική διαδρομή,την υπερειδική των 2,2km.
Εντυπωσιακός σ΄αυτό το 1ο σκέλος ήταν και ο Βέλγος Neuville o οποίος πάλευε για μια θέση στο βάθρο αλλά εγκατέλειψε στην 6η ειδική διαδρομή από έξοδο.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η 9η ειδική διαδρομή ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας καθώς στο πρώτο της πέρασμα θεατής πέταξε πέτρα στο παρμπρίζ του Neuville.
Στην κατηγορία SWRC προηγείται ο S.Ogier με το Fabia S2000 ο οποίος είναι και 11ος γενικής.
Το σημερινό 2ο σκέλος του αγώνα αποτελείται από 8 ειδικές διαδρομές με την πρώτη να ξεκινάει στις 14:54 ώρα Ελλάδας.
Ας ευχηθούμε να μην υπάρξουν εντολές απ΄τη Citroen ώστε να δούμε μια ωραία μάχη για τη νίκη μεταξύ των οδηγών της.
1. S. LOEB 1:24:46.4
2. M. HIRVONEN +11.2
3. M. ØSTBERG +1:11.9
4. J. LATVALA +1:27.9
5. P. SOLBERG +1:35.4
6. O. TÄNAK +1:36.7
7. E. NOVIKOV +2:02.0
8. C. ATKINSON +2:33.7
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify