Οι διοργανωτές του ράλυ Μεξικό και η FIA φαίνονται να είναι ευχαριστημένοι με το νέο πρόγραμμα του φετινού αγώνα, που περιελάμβανε μεγαλύτερες και δυσκολότερες ειδικές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Ο Patrick Suberville, ένας από τους διοργανωτές του αγώνα, σιγούρεψε ότι αφού το δυσκολότερο φετινό πρόγραμμα δούλεψε καλά δεν έχει κάποιο λόγο να αλλάξει πάλι. ‘’Ο Jean Todt βρισκόταν στο Μεξικό μαζί με την Michele Mouton και μας επισήμαναν ότι το ράλυ δεν είχε κάποια μεγάλη πρόκληση για τα πληρώματα που να το έκανε ξεχωριστό. Αυτό ακριβώς μας ζήτησαν να κάνουμε. Ήταν αρκετά απλό για μας, το μόνο που είχαμε να κάνουμε ήταν να μεγαλώσουμε τις ειδικές.’’ Ο Suberville έμεινε επίσης πολύ ευχαριστημένος από την επιτυχία της Guanajuatito, της μεγαλύτερης ειδικής που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε ράλυ Μεξικό με μήκος 54 χιλιόμετρα. ‘’ Για μας τους διοργανωτές και τους ανθρώπους ασφαλείας ήταν σαν δύο ειδικές χωρίς όμως απλή διαδρομή ανάμεσα. Είχαμε δύο αυτοκίνητα ασφαλείας και δύο zero cars στην ειδική. Έτσι, το ένα ξεκινούσε κανονικά και έκανε την μισή ειδική και από εκείνο το σημείο ξεκινούσε το δεύτερο για το υπόλοιπο μισό. Από λογιστική άποψη ήταν σίγουρα μια πρόκληση όμως είμαστε ικανοποιημένοι που δούλεψε τόσο καλά. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να γίνουν ριζικές αλλαγές του χρόνου, οι μεγαλύτερες ειδικές είναι περισσότερο απαιτητικές και αποδοτικές.’’
Σε αντίθεση με την προσπάθεια των διοργανωτών του Μόντε Κάρλο για να γίνει ο αγώνας πιο δύσκολος, η προσπάθεια των Μεξικάνων ήταν επιτυχημένη. Στο Μόντε φέτος δοκιμάστηκε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αγώνας 5 ημερών, όμως τελικά ομάδες και FIA απέρριψαν την πιθανότητα να δούμε κάτι τέτοιο στο μέλλον. Γενικά, τώρα τελευταία οι περισσότεροι διοργανωτές μαζί με την ομοσπονδία φαίνεται ότι προσπαθούν να γυρίσουν στις ρίζες των ράλυ, δηλαδή σε πιο μεγάλους και δύσκολους αγώνες. Σίγουρα αυτό είναι καλή εξέλιξη.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify