Ικανοποίηση στην VW μετά το Μεξικό

Περιορισμένες οι δυνατότητες των S2000 στο Μεξικό.
Περιορισμένες οι δυνατότητες των S2000 στο Μεξικό.

Με την όγδοη θέση γενικής του Sebastian Ogier η Volkswagen πήρε τους πρώτους της βαθμούς στο WRC και μάζεψε πολύτιμες πληροφορίες για την εξέλιξη του Polo R WRC, που θα είναι το όπλο της γερμανικής εταιρείας στη μεγάλη κατηγορία από του χρόνου.

Ο Γάλλος κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει τον team mate του, Kevin Abbring, αλλά και να τερματίσει μπροστά από 3 αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC σε έναν αγώνα που η διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ των δύο κατηγοριών είναι πολύ μεγάλη. Χαρακτηριστικά ο Ogier ήταν εντυπωσιασμένος (αρνητικά φυσικά) με τη πολύ χαμηλή απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα σε τόσο μεγάλο υψόμετρο. ‘’ Σήμερα (Παρασκευή) η οδήγηση για μένα ήταν πραγματικά βαρετή. Όταν το αυτοκίνητο αρχίζει να υπερστρέφει δεν υπάρχει αρκετή δύναμη για να παίξεις μαζί του, δεν είναι διασκεδαστικό δηλαδή. Ειδικά με τη σειρά εκκίνησης που έχουμε τα πράγματα είναι χειρότερα, δεν προλαβαίνει να καθαρίσει ο δρόμος όταν περνάμε.’’ Ο Γάλλος επίσης αναφέρθηκε στην έλλειψη ανταγωνισμού στην κατηγορία, μιας και ο αγώνας στο Μεξικό δεν μετρούσε στην SWRC. ‘’ Υπάρχει ο Kevin (Abbring) όμως δεν μπορεί να γίνει σύγκριση, η θέση εκκίνησής του είναι πολύ πιο πίσω από μένα. Όπως είπα, ο αγώνας μέχρι τώρα είναι πολύ βαρετός για μένα.’’

Τις επόμενες μέρες ο Ogier δεν έκανε άλλα σχόλια τέτοιου τύπου, ίσως επειδή οι ειδικές βόλευαν περισσότερο το Skoda Fabia του. Στον οδηγό της VW όμως άρεσε ιδιαίτερα η ατμόσφαιρα που επικρατούσε στον αγώνα, ειδικά στην εναρκτήρια ειδική στους δρόμους της Leon. ‘’ Είναι φανταστικό συναίσθημα να οδηγείς ανάμεσα στους οπαδούς, τα στενά δρομάκια και τα τούνελ. Είναι χωρίς αμφιβολία η καλύτερη εναρκτήρια ειδική σε αγώνα του WRC.’’ . Ο συνοδηγός του, Julien Ingrassia, συμφώνησε με τον Seb και πρόσθεσε ότι για αυτόν η συγκεκριμένη ειδική είναι η καλύτερη στιγμή ολόκληρου του πρωταθλήματος!

Ο Γάλλος εξήγησε γιατί έχανε τόσο χρόνο μέσα στις ειδικές. ‘’ Όταν είσαι από τους πρώτους οδηγούς που εκκινούν την ειδική υπάρχει ακόμα πολύ καθάρισμα στον δρόμο και χάνεις πολύτιμα δευτερόλεπτα. Επιπλέον η διαφορά στην απόδοση με τους turbo κινητήρες είναι ακόμα μεγαλύτερη σε υψόμετρο 2.750 μέτρων. Συνολικά όμως είμαι ευχαριστημένος που δώσαμε στην ομάδα τους πρώτους βαθμούς και σίγουρα το 2013 με το Polo θα είμαστε πολύ πιο μπροστά.’’

Θετικές οι επιδόσεις του Abbring σε έναν αγώνα που δεν ξέρει.

Ο νεαρός Ολλανδός Kevin Abbring, ένας από τους υποψήφιους για τη δεύτερη εργοστασιακή θέση στην VW, είχε καλή ταχύτητα στον αγώνα αλλά μηχανικά προβλήματα τον άφησαν πολύ πίσω. Αρχικά το πλήρωμα είχε καλό ρυθμό όμως στην 5η ειδική ένα πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου είχε ως αποτέλεσμα 25 λεπτά ποινών. Την επόμενη μέρα εκκινώντας πολύ πίσω κατάφεραν να κερδίσουν ειδικές από τον Ogier όμως στην 16η ειδική ο κινητήρας ήταν η αιτία της εγκατάλειψής τους. Ο Abbring δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ‘’ Προφανώς και είμαι απογοητευμένος. Οι χρόνοι μου δεν απείχαν πολύ από αυτούς του Sebastian, που για μένα είναι ένας από τους τρεις κορυφαίους οδηγούς αυτή τη στιγμή στο χώρο. Και παρά το μειονέκτημά του λόγω σειράς εκκίνησης είμαι περήφανος που τον κέρδισα σε 3 ειδικές. Η συνεργασία μας με τον νέο μου συνοδηγό Frederic Miclotte ήταν άψογη. Τώρα κοιτάμε μπροστά στο ράλυ Πορτογαλίας, που πιστεύω ότι θα τα πάμε καλά.’’

O Kriss Nissen, διευθυντής της VW Motorsport μίλησε για τις δυσκολίες του συγκεκριμένου ράλυ καθώς και για τις πληροφορίες που πήραν οι μηχανικοί. ‘’ Οι σκληρές επιφάνειες και το υψόμετρο που ξεπερνά τα 2000 μέτρα κάνουν το ράλυ Μεξικό ένα από τα πιο δύσκολα στο καλεντάρι για ανθρώπους και αυτοκίνητα. Μαζέψαμε διάφορα στοιχεία που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη του Polo R. O Sebastian και ο Julien έκαναν άριστη δουλειά και είναι κρίμα ο Kevin κι ο Frederic δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους γιατί είχαν αρκετά γρήγορο ρυθμό. Ο ενθουσιασμός των Μεξικάνων είναι φοβερός και μας άρεσε το γεγονός ότι η VW έχει πολλούς φίλους εδώ.’’

Επόμενος σταθμός η Πορτογαλία, στον αγώνα που κέρδισαν πέρυσι οι Ogier-Ingrassia.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Ferrari|Κάντο όπως η Εθνική Ιταλίας το '82

Next Article

Το WRC δείχνει την ευαισθησία του για την Ιαπωνία

Related Posts