Με μία συγκλονιστική εμφάνιση στη δεύτερη ημέρα του αγώνα στο Μόντε Κάρλο, ο Sebastien Loeb προηγείται στη γενική κατάταξη, μπροστά από τα δύο Toyota των Ogier, Evans. Έδειξε τα δόντια της η Ford με πρωτιά Greensmith, βελτίωση για Hyundai.
Παρά τη εντυπωσιακή χθεσινή δράση στις δύο νυχτερινές ειδικές, η δράση στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ξεκίνησε για τα καλά το πρωί του Σαββάτου με έξι περάσματα από τρεις συνολικά ειδικές διαδρομές και συνολικά 98 αγωνιστικά χιλιόμετρα που έφεραν σημαντικές ανατροπές στην κατάταξη.
Η βασική αλλαγή έγινε στην κορυφή της κατάταξης, όπου ο Sebastien Loeb εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα του ίδιου και του νέου Ford Puma, αλλά και τη λάθος επιλογή ελαστικών του Sebastien Ogier και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές, επιστρέφοντας στο service park με την πρώτη θέση και μία διαφορά δέκα δευτερολέπτων. Ο Γάλλος σε ηλικία 47 ετών και δέκα μηνών έγινε έτσι ο γηραιότερος οδηγός στην ιστορία που προηγείται σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, σπάζοντας το ρεκόρ του Bjorn Waldegard από το 1991.
Ο Ogier κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση από τον teammate του, Elfyn Evans, ο οποίος είχε εξαιρετικές επιδόσεις, ειδικά στο πρωινό σκέλος. Ο Γάλλος είδε τον περσινό του μεγάλο αντίπαλο να περνάει μπροστά, όμως με έναν αρκετά γρήγορο χρόνο στην τελευταία ειδική της ημέρας, κατάφερε να ξαναβρεθεί στο άμεσο κυνήγι του Loeb.
Πιο πίσω, η μάχη για την τέταρτη θέση είχε ανάψει για τα καλά, με τα Hyundai να ανακάμπτουν μετά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν το βράδυ της Πέμπτης. Συγκεκριμένα, Neuville και Tanak μπορεί να μην έβαλαν φωτιά στα χρονόμετρα αλλά ήταν αρκετά σταθεροί και τελείωσαν την ημέρα στην τέταρτη και την πέμπτη θέση αντίστοιχα. Αντίστοιχα, οι οδηγοί της M-Sport σημείωσαν μερικούς σπουδαίους χρόνους, με αποκορύφωμα την πρώτη νίκη της καριέρας του Gus Greensmith στην προτελευταία ειδική της ημέρας, όμως δεν είχαν την απαραίτητη σταθερότητα με τον Craig Breen μπροστά από τον Βρετανό ομόσταβλό του στην έκτη θέση.
Η μοναδική απώλεια της μεγάλης κατηγορίας ήταν ο Adrien Fourmaux, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του Puma και το διέλυσε, χτυπώντας πρώτα στον βράχο και μετέπειτα πέφτοντας σε έναν μικρό γκρεμό 30 περίπου μέτρων. Το πλήρωμα βγήκε αλώβητο από τα συντρίμμια, όμως η συνέχεια τους στον αγώνα είναι εξαιρετικά αμφίβολη.
Από εκεί και πέρα, Katsuta, Rovanpera και Solberg συνέχισαν να ταλαιπωρούνται από προβλήματα πάσης φύσεως και μόλις στις τελευταίες ειδικές της ημέρας μπόρεσαν να βρουν έναν καλό ρυθμό και να γράψουν λίγους ανταγωνιστικούς χρόνους.
Η δράση από το Rally του Μόντε Κάρλο συνεχίζεται πλέον αύριο με πέντε ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων η πρώτη αναμένεται να ξεκινήσει στις 08:17.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα μέχρι και τη δεύτερη μέρα:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify