Στο τέλος του φετινού Rally Μόντε-Κάρλο, ο Sebastien Loeb κατέκτησε την 80η νίκη του στο WRC, έπειτα από μία τεράστια μάχη με τον Sebastian Ogier, ο οποίος λόγω κλαταρίσματος έπρεπε να συμβιβαστεί με την δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Craig Breen.
Το σκηνικό ξεκινώντας την τελευταία μέρα του ράλι ήταν το ίδιο με τις προηγούμενες, με τους δύο πιο επιτυχημένους οδηγούς ράλι στην ιστορία του WRC να βρίσκονται σε άλλο επίπεδο, αυξομειώνοντας την μεταξύ τους διαφορά στα πρώτα δύο περάσματα ειδικών διαδρομών της Κυριακής.
Ο Ogier φαινόταν πως είχε την νίκη στο “τσεπάκι”, αφού δύο Ε.Δ. πριν το τέλος είχε αναπτύξει μία διαφορά των 24,6 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Loeb. Όμως ένα κλατάρισμα στην προτελευταία διαδρομή του αγώνα (SS16 La Penne-Collongues 2), και ένα jump start στην Power Stage που επέφερε ποινή δέκα δευτερολέπτων, αποδείχθηκαν μοιραία για τον 38χρονο Γάλλο.
Ο Loeb άρπαξε την ευκαιρία του, και παρά την επιτυχημένη προσπάθεια του Ogier να ανακτήσει τα χαμένα 9,0 δευτερόλεπτα (ταχύτερος στην Power Stage δίχως την ποινή), το λάθος του στην εκκίνηση της SS17 τον εμπόδισε από το να αποτρέψει μία ιστορική 80η νίκη για τον 47χρονο πλέον Loeb. Έναν Sebastien Loeb από “τα παλιά”, που διαχειρίστηκε όλο το ράλι με ωριμότητα και υπομονή, κάτι το οποίο ήταν αναμενόμενο. Κανένας δεν περίμενε όμως τον καταιγιστικό ρυθμό του, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι ο ίδιος μόλις λίγες μέρες πριν το ράλι βρισκόταν στην Σαουδική Αραβία για το Ράλι Ντακάρ.
Πιο πίσω, ο Craig Breen κράτησε την τρίτη θέση -που πήρε χθες από τον μεγάλο χαμένο του Σαββάτου Elfyn Evans(δεύτερος στην Power Stage)- πραγματοποιώντας διπλό βάθρο για την M-Sport Ford, και ένα πολύ επιτυχημένο ντεμπούτο για το Ford Puma Rally1.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Kalle Rovanpera, με μία τρομερή ανάκαμψη έπειτα από την απογοητευτική του εμφάνιση στις διαδρομές της Πέμπτης και την Παρασκευής, στον οποίο δόθηκε η νίκη της Power Stage μετά την ποινή του Ogier.
Ο Gus Greensmith εντυπωσίασε με μία πέμπτη θέση, διατηρώντας ήπιο ρυθμό μέχρι το τέλος, θέλοντας να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα της M-Sport. Στην έκτη θέση ο Thierry Neuville, ολοκληρώνοντας το ράλι ενώ επίσης σημείωσε και την πρώτο ταχύτερο χρόνο για το Hyundai i20 Rally1 στο πρωτάθλημα, και στην όγδοη θέση τερμάτισε ο Takamoto Katsuta.
Ο επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στην Σουηδία στις 24-27 Φεβρουαρίου.
Αναλυτικά η κατάταξη του πρώτου αγώνα της σεζόν:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify