Η δεύτερη μέρα του ράλι των χιλίων λιμνών ξεκίνησε με τεράστιες ανατροπές από την πρώτη κιόλας διαδρομή, όμως ο Tänak παρέμεινε ψύχραιμος κρατώντας την πρώτη θέση και αυξάνοντας την διαφορά του.
Στην δεύτερη και τρίτη θέση καθ’ όλη την διάρκεια του πρωινού loop κυνηγούσε σταθερά ο Esapekka Lappi ενώ ο Elfyn Evans ακολουθούσε στην τρίτη θέση με πιο ομαλό ρυθμό, «λειτουργώντας στο 80%» σύμφωνα με τον ίδιο. Για την τέταρτη θέση η μάχη ήταν ανάμεσα στον Breen, τον Rovanperä και τον Neuville, ενώ την δεκάδα στην αρχή ολοκλήρωσαν με την σειρά οι τρεις νεαροί της M-Sport, Fourmaux, Huttunen στην πρώτη του επαφή με όχημα Rally1 και Loubet, κάτι που δυστυχώς θα άλλαζε πολύ σύντομα. Στην δέκατη θέση βρισκόταν ο Katsuta κρατώντας σταθερή πορεία. Εκτός δεκάδας έμεινε στην αρχή ο Gus Greensmith ενώ εκτός αγώνα γενικότερα έμεινε ο Oliver Solberg καθώς βγήκε εκτός δρόμου στα πρώτα 300 μέτρα της SS2 με την ζημιά στο Hyundai του να είναι ανεπανόρθωτη εφόσον στράβωσε το roll-cage του. Ο ίδιος σχολίασε πως «ένιωσα μέσα στην στροφή να χάνω το πίσω μέρος του αυτοκινήτου».
Στην SS3 και SS4 τα πράγματα ξεκίνησαν ομαλά όμως οι ανατροπές συνέχισαν, με τον Adrien Fourmaux να σταματά μόλις 7χλμ εντός της διαδρομής αφού προκάλεσε ζημιά στην υποβοήθηση του Puma του μετά από ένα χτύπημα με μία πέτρα, το οποίο δημιούργησε διαρροή. Ευτυχώς για τον ίδιο κατάφερε να διορθώσει την ζημιά και να συνεχίσει, χάνοντας όμως στα ενδιάμεσα πολύτιμο χρόνο. Χρόνο έχασε και ο Thierry Neuville πέφτοντας στην 7η θέση, χωρίς κάποιον προφανή λόγο. Την δεκάδα συμπλήρωσε βαθιά δυσαρεστημένος ο Greensmith λέγοντας στο livestream «Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά – Το θέμα είναι εγώ, δεν ξέρω τι συμβαίνει». Η πέμπτη διαδρομή ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας.
Οι οδηγοί ολοκλήρωσαν το μεσημεριανό loop με την SS6 – Harju 2, μια μικρότερη εκδοχή της χθεσινής SS2. Όλα συνέχισαν ομαλά χωρίς αλλαγές στην κατάταξη. Τον ταχύτερο χρόνο έγραψε ο Takamoto Katsuta με 1:33.5 ενώ με διαφορά μόλις 0.1 δευτερολέπτων βρισκόντουσαν ο Neuville και ο Tänak στην δεύτερη και τρίτη θέση.
Μετά από μερικές ώρες παύσης ο αγώνας συνέχισε με τις απογευματινές ειδικές, ξεκινώντας από την SS7 – Ässämäki 1, στην οποία ο Rovanperä άρχισε να ανεβάζει ρυθμό κατακτώντας την 4η θέση ενώ την διαφορά του άνοιξε ακόμα περισσότερο ο Tänak. Στην 8η διαδρομή το Puma του Huttunen έσβησε ξαφνικά και αδυνατούσε να συνεχίσει. Εν τέλει έφτασαν στο τέλος αλλά με καθυστέρηση 5 λεπτών, με τον Huttunen να δηλώνει πως το πρόβλημα να είχε σχέση με την αντλία βενζίνης, καθώς όταν έβαζε το Puma στο stage mode ο κινητήρας έκοβε. Το πρόβλημα θα του κόστιζε και την 9η ειδική.
Στην δέκατη και τελευταία ειδική διαδρομή της μέρας οι μάχες συνεχίστηκαν με την ένταση στο 11, με τους οδηγούς της Toyota να πιέζουν για να κερδίσουν όσο περισσότερο χρόνο γίνεται, ενώ ο Tänak κρατούσε σταθερό αλλά γρήγορο ρυθμό και επομένως την πρώτη θέση. Τον ταχύτερο χρόνο τον έκανε για ακόμη μια φορά ο Lappi με τον Evans και τον Τänak στην δεύτερη και τρίτη θέση με διαφορά 1.4 και 1.5 δευτερολέπτων αντίστοιχα. 1 δευτερόλεπτο πιο πίσω στους χρόνους βρισκόταν ο Rovanperä ο οποίος απέφυγε για χιλιοστά ένα μεγάλο ατύχημα με ταχύτητα 150χλμ λίγο μετά το πρώτο χιλιόμετρο, κάτι που άφησε τον συνοδηγό του τρομαγμένο αλλά τον ίδιο να γελάει. Στις επόμενες θέσεις τα πράγματα είχαν ηρεμήσει, με τον Breen να κρατά την πέμπτη θέση και πίσω του να βρίσκονται σταθερά ο Katsuta, ο Neuville, ο Loubet και ο Greensmith, ο οποίος ανέβαζε σταθερά ρυθμό αλλά βρίσκεται ακόμα αρκετά πίσω. Εκτός δεκάδας για το ράλι μένουν ο Fourmaux και ο Huttunen οι οποίοι όμως θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για να αποκτήσουν όση περισσότερη εμπειρία μπορούν
Η μάχη θα συνεχιστεί αύριο το πρωί στις 08:00 ώρα Ελλάδος, στην ειδική Päijälä 1.
Αναλυτικά η κατάταξη της 2ης μέρας:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify