Ο άλλοτε επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto θα ηγηθεί της προσπάθειας της Audi η οποία θα μπει στην Formula 1 το 2026, με τον Ιταλό να επιστρέφει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά την θητεία του στην ομάδα του Maranello.
Το 2019, ένα νέο όνομα θα έρθει στο προσκήνιο της Formula 1. Το όνομα αυτού, Mattia Binotto με τον Ιταλό μηχανικό να είναι ο εκλεκτός που θα αντικαθιστούσε τον Maurizio Arrivabene στην Ferrari. Η θητεία του αν και ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς κατέληξε στην αποχώρησή του, πριν το ξεκίνημα της σεζόν του 2023, ελέω των κακών αποτελεσμάτων και της κυριαρχίας του Max Verstappen και της Red Bull.
Όπως είναι γνωστό, το 2026 εκτός από έτος αλλαγής των κανονισμών στην F1, σηματοδοτεί την είσοδο της Audi στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Για την ακρίβεια η γνωστή σε όλους Sauber θα μετονομασθεί σε Audi, η οποία θα εξαγοράσει το όνομα αλλά και τις εγκαταστάσεις της ομάδας στο Hinwil της Ελβετίας. Ο γερμανικός κολοσσός στα πλαίσια των διοικητικών της αλλαγών, απευθύνθηκε στον Mattia Binotto προκειμένου να είναι εκείνος που θα ηγηθεί της όλης προσπάθειας, έχοντας τον ρόλο του εκτελεστικού αλλά και του τεχνικού διευθυντή ενόψει της επερχόμενης αφετηρίας της γερμανικής ομάδας.
Ο Binotto θα αναλάβει τα νέα του καθήκοντα από την 1η Αυγούστου και θα συμβάλλει στις προετοιμασίες της εισόδου της Audi στην Formula 1, την στιγμή που ο τωρινός CEO της Sauber Andreas Seidl και ο Oliver Hoffmann θα αποχωρήσουν από το όλο project. Επίσης ο Ιταλός θα συμμετάσχει κανονικά στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας.
Μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η Kick Sauber δεν έχει καταφέρει να γράψει τους πρώτους της βαθμούς στη φετινή σεζόν, όντας η μοναδική ομάδα του φετινού grid που δεν το έχει πετύχει. Η 11η θέση του Zhou Guanyu και η 13η (2 φορές) του Valterri Bottas είναι τα καλύτερα αποτελέσματα της ομάδας για φέτος. Η ομάδα έχει ήδη στις τάξεις της τον Nico Hulkenberg, ενόψει και του 2026, ενώ ο Binotto θα κληθεί να αποφασίσει και για τον έτερο οδηγό της ομάδας, με τον Carlos Sainz Jr, με τον οποίο είχε συνεργαστεί και στην Ferrari, να αποτελεί ίσως τον επικρατέστερο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify