Τέλος στον βαθμό ταχύτερου γύρου από το 2025

βαθμός ταχύτερου γύρου 2025, F1
SINGAPORE, SINGAPORE – SEPTEMBER 22: Daniel Ricciardo of Australia driving the (3) Visa Cash App RB VCARB 01 leads Pierre Gasly of France driving the (10) Alpine F1 A524 Renault on track during the F1 Grand Prix of Singapore at Marina Bay Street Circuit on September 22, 2024 in Singapore, Singapore. (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202409220447 // Usage for editorial use only //

Ο έξτρα βαθμός που απονέμεται σε κάθε αγώνα στον οδηγό της Formula 1 που έχει πετύχει τον ταχύτερο γύρο θα σταματήσει να απονέμεται από το πρωτάθλημα της επόμενης σεζόν, όπως ανακοίνωσε η FIA.

Η νέα συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα στα κεντρικά γραφεία της στο Παρίσι, με τους υπεύθυνους να τυποποιούν διάφορους κανονισμούς στα παγκόσμια πρωταθλήματα της επόμενης σεζόν.

Αναφορικά με τα θέματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, πέρα από την επικύρωση της σταθερότητας των νέων κανονισμών που θα έρθουν σε ισχύ το 2026 και την ύπαρξη τριών τριήμερων δοκιμών εξέλιξης στην προετοιμασία της σεζόν, έγιναν ελάχιστες αλλαγές αναφορικά με τους αγωνιστικούς κανονισμούς του πρωταθλήματος της επόμενης σεζόν.

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η διαγραφή του κανονισμού που τέθηκε σε ισχύ το 2019 κι έδινε στον οδηγό που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του εκάτστοτε αγώνα, έναν επιπλέον βαθμό, αρκεί να είχε τερματίσει εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας. Πλέον, αυτό δεν θα ισχύει, από το πρωτάθλημα του 2025, δίνοντας τέλος σε μία διαδικασία που είχε μεν επιφέρει αρκετές επιμέρους αλλαγές στο φινάλε των αγώνων, αλλά δεν είχε διαδραματίσει, σε καμία περίπτωση, κομβικό ρόλο στις μάχες των παγκόσμιων πρωταθλημάτων.

Επιπλέον, έγινε γνωστό ότι επίσης για την επόμενη σεζόν, οι ομάδες θα είναι υποχρεωμένες να δώσουν δις ευκαιρίες σε rookie οδηγούς, οι οποίοι έχουν λάβει μέρος μέχρι το πολύ σε πέντε επίσημες περιόδους του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Αυτός ο αριθμός αυξάνεται και πάλι, όπως ήταν το 2023, σε αντίθεση με τη μία και μοναδική φορά που οι ομάδες είχαν υποχρέωση να το κάνουν φέτος.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Κεντρικής Ευρώπης - 1η Μέρα: Με το δεξί στην Τσεχία ο Ogier

Next Article
Marquez δοκιμές, GP Αυστραλίας

GP Αυστραλίας - Δοκιμές: Δύο Marquez στην κορυφή

Related Posts