Ένα κοινό χαρακτηριστικό είχαν και οι δύο αγώνες στην πίστα της Ουγγαρίας και ήταν ο ξέφρενος θαυμασμός των Ούγγρων φίλων του Norbert Michelisz, πράγμα που δύσκολα το συναντάς στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και όμως οι Ούγγροι έκαναν την πίστα του Hungaroring να μοιάζει με ποδοσφαιρικό γήπεδο κάθε φορά που περνούσε από τις εξέδρες ο αγαπημένος τους οδηγός.
Στον πρώτο αγώνα λοιπόν νικητής ήταν ποιος άλλος; Ο Yvan Muller με το Cruze του, αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να μείνει ανέπαφος και να στρίψει πρώτος, τα κατάφερε, άνοιξε μια μικρή διαφορά και την κράτησε μέχρι τέλους. Στην πρώτη στροφή είχαμε πολλές επαφές στις οποίες πήραν μέρος οι Gabriele Tarquini, Darryl O’Young, Stefano d’aste, Tom Boardman και ο τοπικός ήρωας ο Norbert Michelisz. Να σημειώσουμε ότι ο Michelisz βρέθηκε 12ος μετά από όλα αυτά. Τα Chevrolet πήραν διαφορά και το μόνο ενδιαφέρον συμβάν ήταν στον έκτο γύρο όταν ο Menu προσπάθησε να περάσει τον Huff χωρίς να τα καταφέρει όμως. Μετά από πολλά προσπεράσματα ο Michelisz βρέθηκε στην 7η θέση και είχε μια μεγάλη μάχη με τον Pepe Oriola και το Seat του Ισπανού, στα κλειστά κομμάτια ο Ούγγρος ήταν ταχύτερος αλλά στην ευθεία το Seat ήταν πολύ δυνατό με αποτέλεσμα να μην μπορεί να περάσει ο Michelisz. Μεγάλο αγώνα έκανε και ο Tom Coronel που από 21ος σε 5 γύρους είχε βρεθεί στην 11η θέση. Στον προτελευταίο γύρο του αγώνα τελικά ο Μichelisz πέρασε τον Oriola και με ανοιχτή την πόρτα του Ισπανού το ίδιο έπραξε και ο Coronel, τέλος στον τελευταίο γύρο ο Ούγγρος προσπάθησε να περάσει για την πέμπτη θέση τον Monteiro αλλά στην μάχη χώθηκε ξανά ο Coronel πετώντας για λίγο τον Michelisz εκτός ο οποίος πήρε τελικά την 7η θέση. Τέταρτος, αθόρυβα και ωραία τερμάτισε ο Mehdi Bennani,σημαντικό αποτέλεσμα για τον ίδιο.
Αν στον πρώτο αγώνα ήταν πρωταγωνιστής ο Michelisz τότε ο δεύτερος αγώνας ήταν ολοκληρωτικά δικός του από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Michelisz λοιπόν εκκινώντας πέμπτος δεν χρειάστηκε πολύ χρόνο και κάνοντας μια απίστευτη εκκίνηση έστριψε πρώτος και οδήγησε την κούρσα ως το τέλος. Την δεύτερη θέση του αγώνα κατέκτησε ο Alain Menu, το μόνο Chevrolet του δεύτερου αγώνα που έκανε καλό αγώνα, περνώντας τον Bennani και τον Oriola μαζί την στιγμή που ο Μαροκινός προσπάθησε να περάσει τον Ισπανό. Τρίτος τερμάτισε ο Bennani, παίρνοντας το βάθρο και κάνοντας ακόμα έναν εκπληκτικό αγώνα. Τέταρτος ο Pepe Oriola, πρώτος από όλα τα Seat, πέμπτος ο Tiago Monteiro και 60ς ο Tarquini o οποίος εγκατέλειψε στον πρώτο αγώνα. 7ος ήταν ο Rob Huff ενώ στην 10η θέση τερμάτισε ο πρωταθλητής ο Yvan Muller, ο οποίος λίγες στροφές πριν το τέλος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, βγήκε για λίγο εκτός και έτσι τον πέρασαν τα BMW 320 TC των Stefano D’aste και Tom Coronel,να σημειώσουμε ότι ο Muller δεν απείλησε ούτε στιγμή τον Huff και ο αγώνας του ήταν απογοητευτικός.
Όταν πέρασε την γραμμή του τερματισμού ο Michelisz στην Ουγγαρία έγινε κυριολεκτικά χαμός και μέχρι το άκουσμα του εθνικού ουγγρικού ύμνου ο ”λαός” του Michelisz ζητωκραύγαζε. Άξιο αναφοράς είναι ότι και η ομάδα του νικητή είναι και αυτή η ουγγρική, η Zengo Motorsport. Μετά από αυτόν τον αγώνα ο Alain Menu αλλά και ο Rob Huff πλησίασαν στην βαθμολογία τον Yvan Muller παρόλο την νίκη του Γάλλου στον πρώτο αγώνα.
Επόμενη συνάντηση είναι στις 20 Μαίου στο Salzbugring της Αυστρίας.
Γεώργιος Αποστολόπουλος
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify