Οι προβλέψεις που ήθελαν το Tour de Corse να είναι ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες της χρονιάς επιβεβαιώνονται πανηγυρικά. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των κορυφαίων συνδυασμών είναι πολύ κλειστός, με τις ανατροπές και τα λάθη να παίζουν ήδη καθοριστικό ρόλο.
Τα καλά νέα για την ομάδα της Mini και τον Dani Sordo ήρθαν πριν ξεκινήσει καν η πρώτη ειδική, αφού οι υπεύθυνοι του IRC επέτρεψαν στον Ισπανό να βαθμολογηθεί κανονικά στο πρωτάθλημα.
Η πραγματική δράση άρχισε με την πρώτη ειδική. Με τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν σε πολύ υψηλά επίπεδα οι περισσότεροι οδηγοί προτίμησαν μια πιο συντηρητική προσέγγιση με σκοπό να κρατήσουν σε καλή κατάσταση τα ελαστικά τους. O Giandomenico Basso και το Fiesta RRC έδειξαν να προσαρμόζονται καλύτερα από όλους, αφού ο Ιταλός κέρδισε την μήκους 25 χιλιομέτρων ειδική με διαφορά 3.4 δευτερολέπτων από τον δεύτερο, Dani Sordo. ΄΄Ήταν μια μεγάλη και δύσκολη ειδική και για μένα και για το αυτοκίνητο.΄΄ σχολίασε ο Basso. ΄΄Διαλάξαμε τη σκληρότερη διαθέσιμη γόμα όμως ακόμα κι έτσι δεν ήταν εύκολο.΄΄. Την ίδια ώρα ο Sordo δήλωνε απόλυτα ικανοποιημένος. ΄΄Ήταν μια υπέροχη ειδική. Παρότι διαλέξαμε την σκληρή γόμα είχαμε κάποια θέματα με την υπερθέρμανση των ελαστικών και στο τέλος χάναμε πρόσφυση. Οδήγησα με αυτοπεποίθηση και το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται καμία αλλαγή.΄΄. Εντυπωσιακή ήταν και η επίδοση του Craig Breen, που με ένα 207 S2000 έγραψε τρίτο χρόνο, μόλις δύο δέκατα πίσω από τον Sordo. O Mikkelsen έμεινε τέταρτος, δηλώνοντας πως έχασε χρόνο όταν υπερθερμάνθηκαν τα φρένα του λίγο πριν το τέλος και ότι ήταν απίθανο για κάποιον να κερδίσει το υπερτροφοδοτούμενο Fiesta του Basso σε αυτήν την ανηφορική ειδική. Ακολούθησε ο Pierre Campana, στην επιστροφή του στο IRC με το 207, ο Mathieu Arzeno και ο Bryan Bouffier, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε πολύ από υποστροφή στις αργές στροφές. Την οχτάδα έκλεισε ο Kopecky, που παραδέχτηκε ότι δεν προτίμησε να μην πάρει ρίσκα.
Στην δεύτερη ειδική η κατάσταση ήταν τελείως διαφορετική. Ο Andreas Mikkelsen οδηγώντας γρήγορα και επιθετικά κατάφερε να πάρει τα ηνία του αγώνα χάρη στον ταχύτερο χρόνο που έγραψε. Ο Νορβηγός ήταν 1 δευτερόλεπτο ταχύτερος του Dani Sordo, που με άλλο ένα δείγμα σταθερής οδήγησης παρέμενε στην διεκδίκηση της νίκης. Η έκπληξη της ειδικής ήταν ο Jan Kopecky, που ανέβασε ρυθμό και έδειξε τις δυνατότητές του, κάνοντας την 3η καλύτερη επίδοση. Ακολούθησαν οι Basso, Bouffier και Campana, με τον τελευταίο να έχει σοβαρά προβλήματα με τα ελαστικά του. Κάποια προβλήματα επίσης καθυστέρησαν τον Craig Breen , ο οποίος έχασε σχεδόν 1 λεπτό. Στην κατηγορία παραγωγής κυριάρχησε ο Andreas Aigner, που οδηγώντας εντυπωσιακά το Impreza του κατάφερε να το φέρει στην 12η θέση γενικής. Την ίδια ώρα στα 2WD o Emmanuel Guigou ήταν πρώτος, στην 15η γενικής.
Στην τρίτη ειδική ο Campana έκανε την αντεπίθεσή του. Ο Γάλλος έχασε αρκετό χρόνο στην προηγούμενη ειδική και ήθελε οπωσδήποτε να ανακτήσει έδαφος ώστε να παραμείνει κοντά στην κορυφή. ΄΄Το ξεκίνημα του αγώνα δεν ήταν εύκολο. Είχαμε κάποια προβλήματα με τα φρένα και τα μπροστινά ελαστικά, όμως η επίδοση σε αυτήν την ειδική ήταν πολύ καλή.΄΄ είπε στο τέρμα ο Campana. Ο Andreas Mikkelsen επέκτεινε κι άλλο το προβάδισμά του, αφήνοντας τον Basso άλλα 1.8 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Sordo ολοκλήρωσε με τον τέταρτο χρόνο, αφού το Mini JCW S2000 ήταν υποστροφικό και ανακριβές, όπως δήλωσε. O Arzeno ήταν πέμπτος, αφήνοντας πίσω του τους Bouffier-Kopecky.
Η τέταρτη ειδική ήταν και πάλι υπόθεση του Mikkelsen. Ο περσινός πρωταθλητής έκανε το ταχύτερο πέρασμα και ανέβασε κι άλλο τη διαφορά του. ΄΄Για μένα το ξεκίνημα είναι πολύ θετικό, όμως αυτή η ειδική είναι νέα για τον Dani και σίγουρα θα είναι πιο γρήγορος στις επόμενες.΄΄. Ο Kopecky ανέβηκε στην 3η γενικής, όμως διαμαρτυρήθηκε ότι έπρεπε να οδηγήσει στα τελευταία μέτρα της ειδικής χωρίς σημειώσεις, αφού ο τερματισμός είχε μετακινηθεί σε σχέση με τις αναγνωρίσεις! Τέταρτος ακολούθησε ο Bouffier, που ανέφερε κάποια υγρά σημεία στην ειδική, με πέμπτο τον Breen, ο οποίος είχε θέματα με το πίσω μέρος του 207 του. O Pierre Campana έπεσε τέταρτος γενικής αλλά δήλωσε ικανοποιημένος με την οδήγησή του. Προβλήματα είχε ο McCormack, αφού τερμάτισε με δύο κλαταρισμένα ελαστικά.
Στο τέλος της ημέρας, όπως είναι φυσικό, ο Mikkelsen έδειχνε απόλυτα ευχαριστημένος. ΄΄Ήταν μια τέλεια μέρα για μας. Ο Dani είναι ένας από τους γρηγορότερους οδηγούς στην άσφαλτο παγκοσμίως και σήμερα πίεσε πολύ, οπότε είμαι χαρούμενος με την απόδοσή μου. Ξέρω καλύτερα τις αυριανές ειδικές και η τωρινή μας θέση είναι πολύ ενθαρρυντική.΄΄. O Basso, παρότι τερμάτισε κανονικά όλες τις ειδικές, είχε κάποια προβλήματα στην τελευταία απλή, εξαιτίας των οποίων αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από την δεύτερη θέση. Ο λόγος ήταν μια επαφή του Fiesta με πέτρες εκτός δρόμου. Ο Sordo, που ανέβηκε στη δεύτερη θέση, είπε στο τέλος ότι μπορεί να βελτιώσει το ρυθμό του αν καταφέρουν να αντιμετωπίσουν την υποστροφή. Στην 4η, 5η και 6η θέση βρίσκονται οι Campana, Arzeno και Kopecky αντίστοιχα. Έβδομος ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα ο Bouffier, που επίσης είχε προβλήματα υποστροφής. Ο Aigner συνεχίζει να ηγείται στην παραγωγής, με τον Pierre Antoine Guglielmi πρώτο στην 2WD με ένα Renault Clio R3.
Ο Francois Delecour, δυστυχώς, ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα αξιοπιστίας στο Megane και δεν κατάφερε να αποδώσει καλά. ΄΄ Βρίσκομαι εδώ επειδή ακόμα αγαπώ τους αγώνες, αυτή είναι η ζωή μου. Τελευταία φορά έτρεξα εδώ το 2002 με την Mitsubishi και σίγουρα έχω αρκετή εμπειρία από τον αγώνα. Τώρα, όμως, αυτό το Megane του Group N είναι τελείως διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο έχω οδηγήσει, και δεν είναι εύκολο να ανταγωνίζεσαι 20 S2000. Το καλύτερο στοιχείο του; Το πλαίσιο, είναι απλά υπέροχο.΄΄. O McCormack, που σε αυτόν τον αγώνα οδηγάει για την ομάδα του Petter Solberg, δήλωσε απογοητευμένος με το λάθος του αλλά ικανοποιημένος από τον ρυθμό του.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify