WTCC| Από την μετριότητα, στο υπερθέαμα (Salzburgring Review)

Την πίστα του Salzburgring στην Αυστρία επισκέφθηκαν για πρώτη φορά τα αυτοκίνητα του WTCC φέτος, μπορεί ο πρώτος αγώνας να μην ήταν τίποτα το ιδιαίτερο αλλά ο δεύτερος μας αποζημίωσε με το παραπάνω.

Στον πρώτο αγώνα λοιπόν νικητής ήταν ο βρετανός της Chevrolet, Rob  Huff , ο Huff  είχε μια μεγάλη μάχη με τον πρωταθλητή Yvan Muller όλη την διάρκεια του αγώνα αλλά η πίστα δεν ευνοούσε το προσπέρασμα, ο Muller ήταν σαφώς πιο γρήγορος, προσπάθησε πολλές φορές για προσπέρασμα αλλά δεν τον κατάφερε ποτέ, ο γάλλος τερμάτισε δεύτερος, ενώ τρίτος ήταν ο Alain Menu ο οποίος παρακολουθούσε την μάχη των δύο πρώτων σε όλον τον αγώνα από κοντά. Είχαμε και την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον αγώνα, μετά από μια τριπλή επαφή των Charles Ng, Stefano d’Aste και Darryl O’young η οποία βρήκε τον τελευταίο στην αμμοπαγίδα και εκτός αγώνα. Μετά από το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας, η δράση ξανα άρχισε με τους δύο πρώτους να δίνουν μάχη για την πρώτη θέση, ενώ αργότερα είχαμε επαφή με τον Dudukalo και τον Bennani, όπου ο πρώτος κατέληξε στην αμμοπαγίδα και εκτός αγώνα ενώ ο δεύτερος βρέθηκε στην 17η θέση. Τέταρτος τερμάτισε ο Gabriele Tarquini που τις περισσότερες φορές είναι το καλύτερο μη Chevrolet, πέμπτος ο Monteiro, έκτος ο McDowall και έβδομος o 17χρονος Pepe Oriola. Την δεκάδα των βαθμών έκλεισαν οι Coronel, Michelisz και Nash.

Ο δεύτερος αγώνας λίγη σχέση είχε με τον πρώτο από πλευράς θεάματος και αποτελέσματος, νικητής ήταν ο Ιταλός, Stefano d’Aste σε έναν γεμάτο ανατροπές αγώνα.  Τα Chevrolet που ξεκινούσαν στις 3 τελευταίες θέσεις της δεκάδας όπως ήταν λογικό άρχισαν να προσπερνούν όποιον έβρισκαν μπροστά τους με μπροστάρη τον Yvan Muller. Έτσι τα Chevrolet πλέον  ήταν και τα τρία στο βάθρο, όχι για πολύ όμως. Εν τω μεταξύ ο Tiago Monteiro με το Seat του είχε μια έξοδο μετά από ένα τρύπιο ελαστικό και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα. Και στον ένατο γύρο, ο μέχρι τότε τρίτος, Menu βρέθηκε και αυτός εκτός από σκασμένο ελαστικό, δεν τελειώνουμε εδώ όμως, στον ίδιο γύρο, μετά από σκαμένο ελαστικό, στην ίδια στροφή χτύπησε και ο Alex McDowall. Κίτρινες σημαίες βγήκαν για το υπόλοιπο του αγώνα, με τα σκασμένα ελαστικά δεν τελειώσαμε όμως αφού ακολούθησαν και τα Seat της Lukoil και μπήκαν στα pit για αλλαγή γόμας. Αν σας φαίνονται περίεργα όλα αυτά, έχουμε και άλλο, στην τελευταία στροφή είχε τρύπιο ελαστικό και ο πρώτος Yvan Muller και ο δεύτερος Rob Huff, για λίγο πρώτος ήταν ο Coronel με δεύτερο τον Huff, όμως ο d’Aste χώθηκε για να πάρει και την νίκη σε αυτόν τον τρομερά επεισοδιακό αγώνα, παίρνοντας και την πρώτη νίκη της καριέρας του. Παρόλο το σκασμένο ελαστικό, ο Huff κατόρθωσε να βγει δεύτερος με τον Coronel τρίτο. Ο πρωταθλητής, Yvan Muller, μετά από αυτά που συνέβησαν τερμάτισε 80ς και στο πρωτάθλημα άναψε φωτιά αφού ο Huff είναι μόλις 8 βαθμούς πίσω του.

Ο επόμενος γύρος είναι στην Πορτογαλία στις 3 Ιουνίου, δύο εβδομάδες από τώρα, η διεκδίκηση για το πρωτάθλημα φαίνεται να είναι ξανά υπόθεση των Muller και Huff, έτσι κάθε αγώνας από εδώ και πέρα φαίνεται να έχει τεράστια σημασία και για τους δύο.

Γεώργιος Αποστολόπουλος

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1| Grand Prix de Monaco| Επιστροφή στο Glamour και στην χλιδή ! (Preview)

Next Article

WTCC | Austria - Races 11-12

Related Posts