F1 | 2012 Canadian Grand Prix | Δηλώσεις των οδηγων μετά τον αγώνα!

 

To totalf1.info σας προσφέρει τις δηλώσεις των οδηγών μετά τον αγώνα στο Circuit Gilles Villeneuve!

 

Red Bull Racing

Sebastian Vettel: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας σήμερα. Βρέθηκα στην τρίτη θέση, κοντά στον Lewis. Αποφάσισε να μπει ξανά στα pits, αλλά ο Fernando και εγώ πήραμε την απόφαση να μείνουμε έξω. Αισθάνθηκα πολύ άνετα με τα ελαστικά και προφανώς έλπιζα να κρατήσω τη θέση, αλλά όπως αποδείχθηκε το σωστό πράγμα ήταν να πάω για μια δεύτερη στάση. Αποφασίσαμε λίγους γύρους πριν από το τέλος να κάνω ένα pit stop. Μια στάση εδώ δεν είναι τόσο μεγάλη, περίπου 15 δευτερόλεπτα και στο τέλος ήταν η σωστή απόφαση. Πριν από την στάση μου ήμουν τρία τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω από τον Fernando, αλλά κατέληξα έξι δευτερόλεπτα μπροστά του. Ήταν μια καλή απόφαση σκεπτόμενος τι μπορούσα να χάσω με οκτώ γύρους έξω. Είναι εύκολο τώρα να αναλύσουμε και να γνωρίζουμε τα πάντα, αλλά νομίζω ότι μάθαμε πολλά σήμερα και έχουμε δει ότι οι αγώνες μπορεί να είναι ενδιαφέροντες μέχρι το τελευταίο γύρο. Συνολικά ήταν ένα καλό σαββατοκύριακο. Είχαμε μια πολύ ομαλή πορεία προς κατατακτήριες και μια πολύ καλές κατατακτήριες. Στον αγώνα χάσαμε λίγη δυναμική, αλλά ήμασταν αρκετά καλοί. Έχουμε άλλο ένα νικητή σήμερα, νομίζω ότι ο Lewis άξιζε να κερδίσει σήμερα, χωρίς καμία αμφιβολία, αλλά έχουμε μάθει περισσότερα και θα κάνουμε ένα βήμα προς τα εμπρός στη Βαλένθια».

Mark Webber: «Ήξερα ότι επρόκειτο να είναι δύσκολα σήμερα, αλλά δεν ήταν. Κατά τους πρώτους δέκα γύρους, είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με τον κινητήρα που έπρεπε να διαχειριστώ, αλλά στη συνέχεια βρήκα ρυθμό. Μπήκα στα pits και βγήκα πίσω απ αυτούς που έκαναν μια στάση. Είναι δύσκολο να πιέσεις για προσπέρασμα, καθώς αν πιέσεις παραπάνω θα κάψεις τα ελαστικά σου, αλλά αν περιμένεις, θα διαπιστώσεις ότι είσαι με την ίδια στρατηγική και θα τερματίσεις από πίσω τους ούτως ή άλλως. Νομίζω ότι τελικά ήμασταν γρήγοροι σε αρκετά διαστήματα σήμερα και είναι καλό ότι τερμάτισα στους βαθμούς. Εκ των υστέρων, θα μπορούσαμε να κάνουμε μια διαφορετική στρατηγική, αλλά είναι εύκολο να πω τώρα ότι είχα χειρότερες ημέρες από σήμερα».

 

Vodafone McLaren Mercedes

Jenson Button: «Πρώτα απ όλα, πολλά συγχαρητήρια στον Lewis και σε ολόκληρη την Vodafone McLaren Mercedes! Βρήκαν ταχύτητα σήμερα και ο Lewis έκανε καλή δουλειά. Όσο αφορά εμένα, δεν βρήκα ταχύτητα σήμερα και δεν μπορούσα να φροντίσω σωστά τα ελαστικά. Σε γενικές γραμμές, τα τελευταία Grand Prix δεν ήταν τόσο καλά για μένα. Αλλά κάθε φορά που κάνω αλλαγές στο αυτοκίνητο, είμαι αισιόδοξος ότι πρόκειται να τα πάω καλά και να δω βελτίωση, έτσι ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να βρούμε λύσεις αργά ή γρήγορα».

Lewis Hamilton: «Είναι μια εκπληκτική αίσθηση να έρχομαι πίσω στον Καναδά και να έχω την απόδοση, που είχα σήμερα. Αυτή η νίκη με κάνει να αισθάνομαι τόσο καλά όσο και στην πρώτη μου νίκη εδώ το 2007. Στην πραγματικότητα θα έλεγα ότι είναι ένας από τους καλύτερους αγώνες που είχα για πολύ καιρό. Νιώθω φανταστικά, για να είμαι ειλικρινής. Απλά υπέροχα. Δεν μπορούσα να το πιστέψω όταν περνούσα την γραμμή του τερματισμού. Αυτό το συναίσθημα, είναι σαν έκρηξη. Είναι πραγματικά απίστευτο. Είναι αυτό που αγαπώ περισσότερο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ήξερα ότι ο αγώνας σήμερα επρόκειτο να είναι απίστευτα σκληρός. Έτσι, στο πρώτο stint, ήμουν πραγματικά ευτυχής που μπορούσα να συμβαδίσω με τον Seb [Vettel], και στο σημείο αυτό αισθανόμουν ήδη βέβαιος ότι θα μπορούσα να παλέψω για τη νίκη. Η στρατηγική μας ήταν για δύο στάσεις. Ξέραμε ότι επρόκειτο να είναι ο γρηγορότερος τρόπος μέχρι τον τερματισμό. Πρόσεξα τα ελαστικά μου πολύ καλά σήμερα, και τα χρησιμοποίησα γνωρίζοντας ότι θα πήγαινα για δύο-stop. Είχα εκατό τοις εκατό τον έλεγχο και την κατανόηση του τι συνέβαινε στον αγώνα. Γι αυτό ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες μου. Είπα στον μηχανικό αγώνα μου, τον Andy [Latham], να κρατήσει την ροή πληροφοριών σε μένα, και ήταν φανταστικά σήμερα. Πάντα ήξερα πότε έχανα ή κέρδιζα χρόνο, κάτι που πραγματικά βοήθησε. Κάθε νίκη είναι διαφορετική. Κάθε νίκη είναι κάτι νέο, ξεχωριστό και φρέσκο. Και το να βλέπεις την ομάδα να φορά το κόκκινο t-shirt, της Vodafone γνωρίζοντας ότι και τα παιδιά πίσω στο εργοστάσιο κάνουν το ίδιο, με κάνει αισθάνομαι ακόμα πιο ξεχωριστά. Τέλος, η υποστήριξη από τους φιλάθλους ήταν εκπληκτική, αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη σ αυτούς. Είμαι τόσο ευγνώμων που βρίσκομαι εδώ σήμερα».

 

Scuderia Ferrari

Fernando Alonso: «Σήμερα προσπαθήσαμε να κερδίσουμε τον αγώνα, αλλά το ρίσκο να κάνουμε μόνο μια στάση δεν απέδωσε καρπούς. Όταν ο Hamilton επέστρεψε στα pits για τη δεύτερη στάση του, εμείς επιλέξαμε να ρισκάρουμε. Τώρα είναι εύκολο να πω ότι θα έπρεπε να έχουμε κάνει την ίδια επιλογή, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι δεν θα είχαμε δοκιμάσει τίποτα και θα μπορούσαμε επίσης να έχουμε χάσει μια θέση απ τον Vettel. Οι τελευταίοι γύροι ήταν πολύ μακριοί πράγματι, τα ελαστικά είχαν πέσει σε απόδοση ξαφνικά και ήμουν πάρα πολύ αργός για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από εκείνους που έρχονταν από πίσω. Ο μηχανικός μου, μου έλεγε να τους κρατήσω μακριά, αλλά δεν υπήρχε τρόπος που θα μπορούσα να το κάνω. Το πραγματικό πρόβλημα σήμερα ήταν η υποβάθμιση των ελαστικών, σίγουρα δεν είναι η στρατηγική, η οποία το πολύ να μας κέρδιζε μια θέση, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ήταν η ίδια στρατηγική που μου επέτρεψε να βρεθώ μπροστά από τον Vettel μετά την πρώτη στάση. Το αυτοκίνητο ήταν ανταγωνιστικό σχεδόν σε όλο τον αγώνα. Δεν ήταν το ταχύτερο, διότι η McLaren όπως αναμενόταν, ήταν πολύ γρήγορη, αλλά σίγουρα έχουμε κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τις επιδόσεις. Πρέπει να εργαστούμε για το πώς να βελτιώσουμε την υποβάθμιση των ελαστικών. Μπορεί να επηρεάζονται από πολύ μικρούς παράγοντες, όπως λίγους βαθμούς λιγότερη ή περισσότερη θερμοκρασία, αν και εδώ ίσως να είχε έρθει το τέλος της ζωής τους. Δεν είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα των ελαστικών, αλλά κάθε λεπτομέρεια, πρέπει να μελετηθεί με στόχο τη νίκη. Για πρώτη φορά φέτος, δεν προσπαθήσαμε απλώς να περιορίσουμε τη ζημιά, αλλά βάλαμε στόχο τη νίκη. Είναι ένα θετικό σημάδι και τώρα πρέπει να το επιβεβαιώσουμε σε Βαλένθια και Silverstone. Επιστρέφουμε πίσω με περισσότερη εμπιστοσύνη στο πιθανότητες μας, γιατί αυτό ήταν το πιο σημαντικό βήμα που έχουμε κάνει όσον αφορά την εξέλιξη του αυτοκινήτου για μεγάλο χρονικό διάστημα».

Felipe Massa: «Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου για το λάθος στη στροφή 1 και γι αυτό ζητώ συγγνώμη από την ομάδα και τους φιλάθλους. Ακούμπησα στο kerb και το πίσω μέρος μου έφυγε απροσδόκητα. Ήταν απογοητευτικό, καθώς σήμαινε ότι είχα χάσει την επαφή με τους μπροστά. Θα μπορούσα να έχω τερματίσει άνετα στην πρώτη πεντάδα, με δεδομένο το πόσο καλά το αυτοκίνητο πήγαινε σήμερα. Μετά το λάθος μου είχα κάποια δόνηση από τα ελαστικά, που σήμαινε ότι έπρεπε να μπω στα pit νωρίς. Τότε προσπάθησα να επεκτείνω το επόμενο stint του αγώνα όσο το δυνατόν περισσότερο, ελπίζοντας να μην σταματήσω και πάλι. Δυστυχώς, προς το τέλος, αναγκάστηκα να κάνω μια δεύτερη στάση, επειδή τα ελαστικά ήταν σχεδόν τελειωμένα. Ίσως, αν έκανα την τελική στάση λίγο νωρίτερα θα μπορούσα να ήμουν μπροστά απ τον Kobayashi, αλλά δεν θα είχαν αλλάξει πολλά. Είμαι απογοητευμένος, γιατί δείξαμε ότι είμαστε ανταγωνιστικοί με τους κύριους αντιπάλους μας. Τώρα είμαστε εκεί, παλεύοντας μαζί τους, πράγμα που δεν συνέβαινε λίγους μόλις αγώνες πριν. Η δέκατη θέση σίγουρα δεν αντικατοπτρίζει τις δυνατότητές μας. Τώρα είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτό ήταν ένα Σαββατοκύριακο στο οποίο αγωνιστήκαμε για τις πρώτες θέσεις και έχουμε βελτιωθεί σε όλους τους τομείς και αυτό είναι μια ώθηση εμπιστοσύνης για το υπόλοιπο της σεζόν».

 

Mercedes AMG Petronas F1 Team

Michael Schumacher: «Δυστυχώς, το Σαββατοκύριακο στο Μόντρεαλ, δεν αποδείχτηκε χωρίς προβλήματα για μένα καθώς ένα υδραυλικό πρόβλημα με το DRS ανάγκασε να τελειώσει ο αγώνας μου νωρίς. Στην αρχή, δεν ήξερα τι ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Γλίστρησα σε μία στροφή, βγήκα στο χορτάρι και αναρωτήθηκα τι συνέβαινε. Στη συνέχεια, η ομάδα μου είπε για το πρόβλημα και το είδα στους καθρέπτες. Φυσικά είναι απογοητευτικό για όλους μας, αλλά αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Γνωρίζω ότι η ομάδα κάνει το καλύτερό δυνατό και αυτό τους στεναχωρεί ακόμα περισσότερο από μένα. Θα επιστρέψουμε ακόμα πιο δυνατοί στην Βαλένθια».

Nico Rosberg: «Η έκτη θέση είναι ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα σήμερα και αυτό είναι σημαντικό τόσο για μένα όσο και για την ομάδα να κρατήσει τους βαθμούς για το πρωτάθλημα και για να διατηρήσουμε τη συνοχή μας. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας και ήταν δύσκολο να βρεις ρυθμό, ιδιαίτερα στην αρχή αλλά προς το τέλος, η απόσταση με τους πρώτους δεν ήταν τόσο μεγάλη. Θα μπορούσα να είχα πάει καλύτερα αυτό το σαββατοκύριακο, και απλά χρειαζόμαστε λίγο περισσότερη απόδοση για να είμαστε ανταγωνιστικοί με τους πρώτους. Ωστόσο, κάνουμε καλή πρόοδο και αυξάνουμε την γνώση μας για τα ελαστικά κάθε φορά».

 

Lotus F1 Team

Kimi Raikkonen: «Το αυτοκίνητο ήταν λίγο καλύτερο στον αγώνα απ ότι ήταν στις κατατακτήριες δοκιμές. Μου φάνηκε ότι έμενα πίσω από κάποιους μερικές φορές. Η ζώνη DRS δεν ήταν πολύ μεγάλη, και ήταν ακόμα πιο δύσκολη η μάχη, όταν το αυτοκίνητο μπροστά χρησιμοποιεί επίσης το DRS. Είχαμε την ευκαιρία να τα πάμε λίγο καλύτερα, αλλά δεν πήγαν όλα τέλεια σήμερα. Καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς, και αυτό είναι πάντα ένα καλό πράγμα, ειδικά αυτή την σεζόν. Στα δοκιμαστικά χθες δεν πήγαμε τόσο καλά και προφανώς αυτό μας άφησε με περισσότερη δουλειά να κάνουμε σήμερα. Εάν ξεκίναγα πιο μπροστά θα ήταν πιο εύκολο να τερματίσω πιο ψηλά. Θα προσπαθήσω να το επιτύχω αυτό στον επόμενο αγώνα».

Romain Grosjean: «Ήταν μια μεγάλη μέρα για την ομάδα. Ήταν ένας απίστευτος αγώνας και η στρατηγική ενός pit stop δούλεψε τέλεια για εμάς. Δεν ήταν ένας εύκολος αγώνας, αλλά ήθελα να είμαστε επιθετικοί για να επιτευχθεί ένα καλό αποτέλεσμα. Χθες ήταν λίγο απογοητευτικά, αλλά έμαθα πολλά από την Παρασκευή έως το Σάββατο και οι καρποί αυτών των μαθημάτων παρατηρήθηκαν σήμερα. Δεν ήταν εύκολο να διαχειριστώ το δεύτερο σετ ελαστικών για τόσο πολλούς γύρους, αλλά δούλεψε και θα το έκανα ξανά ευχαρίστως για ένα αποτέλεσμα, όπως το σημερινό. Είναι φανταστικό που τερμάτισα στην δεύτερη θέση στην πρώτη επίσκεψή μου στο Μόντρεαλ, και ελπίζω ότι θα τερματίσω πρώτος την επόμενη φορά! Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για την καταπληκτική δουλειά που κάναμε αυτό το Σαββατοκύριακο».

 

Sahara Force India F1 Team

Paul di Resta: «Νομίζω ότι όλοι αισθανόμαστε λίγο απογοητευμένοι που βρεθήκαμε εκτός βαθμών σήμερα. Προκρίθηκα όγδοος και έφτασα ως την πέμπτη θέση δείχνοντας ότι ήμασταν σε καλή θέση και ότι τα πράγματα πήγαιναν ομαλά για τους πρώτους γύρους. Τότε φάνηκε να υποφέρω από μια μεγάλη υποβάθμιση των ελαστικών στα super softs έτσι μπήκα στα pits αρκετά νωρίς, αλλά με τα μαλακά ελαστικά δεν είχα την απόδοση να ανταγωνιστώ τα αυτοκίνητα γύρω μου και έπεσα πιο πίσω. Είναι μια χαμένη ευκαιρία, αλλά μερικές φορές συμβαίνουν σαββατοκύριακα όπως αυτό. Πρέπει να συνεχίσουμε και να αναλύσουμε τα πράγματα, να σηκώσουμε το κεφάλι μας και να επιστρέψουμε πίσω δυνατότεροι την επόμενη φορά».

Nico Hulkenberg: «Το αποτέλεσμά μας σήμερα είναι λίγο απογοητευτικό. Σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε βαθμούς, αλλά σε κάθε αγώνα είναι δύσκολο να προβλέψεις φέτος, και δεν ήμασταν σε θέση να προσφέρουμε ότι ελπίζαμε. Τελικά δεν είχαμε αρκετή ταχύτητα και υποφέραμε σήμερα από μεγάλη φθορά των ελαστικών σε σχέση με τα αυτοκίνητα γύρω μας. Είχαμε στρατηγική δυο pit stop, ενώ πολλοί από τους αντιπάλους μας ήταν σε θέση να σταματήσουν μια φορά και πήραν ένα μεγάλο κέρδος από αυτό».

 

Sauber F1 Team

Kamui Kobayashi: «Το αυτοκίνητο μου ήταν μια χαρά σήμερα και η ομάδα άξιζε το καλό αποτέλεσμα. Για εμένα είχαμε προγραμματίσει 2 pitstop σήμερα, αλλά αποδείχθηκε πως ένα pitstop ήταν πιθανό και ακόμα πιο γρήγορο. Ξεκίνησα με πολύ μαλακά ελαστικά και μετά το pitstop μου έκανα 46 γύρους με το σετ του μαλακών ελαστικών. Είχα καλό αγωνιστικό ρυθμό όταν τα ελαστικά μου ήταν σε καλή φόρμα, αλλά στο τέλος δεν ήταν εύκολα. Ωστόσο, το πιο μεγάλο πρόβλημα που είχα σήμερα ήταν η κίνηση και νομίζω πως κάτω από αυτές τις συνθήκες το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ήταν η 9η θέση».

Sergio Perez: «Όταν εκκινείς από την 15η θέση και δεν υπάρχει βροχή ή χάος δεν περιμένεις να τερματίσεις στο βάθρο. Ήμασταν αρκετά επιθετικοί σήμερα. Η στρατηγική και το pit stop ήταν πολύ καλά και μπόρεσα να προσπεράσω μερικά μονοθέσια. Είδα πως σε μένα η φθορά δεν ήταν πολύ μεγάλη και μου επέτρεψε να διαχειριστώ το ρυθμό μου αρκετά καλά. Έχουμε ένα γρήγορο μονοθέσιο, αλλά από τη Μαλαισία ήμασταν άτυχη για κάποιο λόγο και εχθές είχαμε απογοητευτικές κατατακτήριες. Το σημερινό αποτέλεσμα είναι σπουδαία αμοιβή για όλα τα παιδιά που δούλεψαν τόσο σκληρά. Την τελευταία φορά που κέρδισα βαθμούς, βρισκόμουν στο βάθρο και νομίζω πως αυτό είναι πολύ ωραίος τρόπος να συνεχιστεί. Επίσης είναι ιδιαίτερα ωραία που βρίσκομαι στο βάθρο εδώ στο Μόντρεαλ γιατί δεν ήμαστε πολύ μακριά από την πατρίδα μας και υπάρχουν πολύ Μεξικάνοι εδώ. Είναι σπουδαία προώθηση για την ομάδα και είμαι πολύ ικανοποιημένος για όλους».

 

Scuderia Toro Rosso

Daniel Ricciardo: «Τερμάτισα στη θέση που εκκίνησα. Είχα καλή εκκίνηση αλλά δεν υπήρχε χώρος για να κινηθώ, επέλεξα λοιπόν να χωθώ στην εσωτερική της στροφής 1, πράγμα που με έφερε στην εξωτερική της στροφής 2, όπου προσπάθησα να προσπεράσω κάποια από τα μονοθέσια που είχα μπροστά μου. Δυστυχώς τα επίπεδα πρόσφυσης σε εκείνο το σημείο δεν ήταν αυτά που περίμενα κι αυτό μου κόστισε μερικές θέσεις. Από εκεί και πέρα λοιπόν, είχα πολλή δουλειά να κάνω αφού είχα βρεθεί σε δυσμενή θέση. Από τα μισά του αγώνα μέχρι το τέλος, δεν μπορούσα να ακολουθήσω το ρυθμό των άμεσων ανταγωνιστών μου. Ο ρυθμός μας δεν είναι αρκετός για να είμαστε ανάμεσα στους πρώτους αλλά δεν πρέπει να απογοητευόμαστε. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε».

Jean Eric Vergne: «Η πρώτη μου επίσκεψη στον Καναδά δεν αποτέλεσε ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο. Παρότι απόλαυσα την πίστα και το χρόνο που πέρασα σε αυτή την πόλη, από αγωνιστικής πλευράς τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελα. Στις κατατακτήριες ήμουν εικοστός και σήμερα τερμάτισα δέκατος-πέμπτος. Σίγουρα δεν είναι εύκολη πίστα, με τους τοίχους να βρίσκονται τόσο κοντά. Πρέπει όμως να πιέζεις σε κάθε γύρο κι από αυτή τη πλευρά, το απόγευμα μου ήταν καλό, αν και το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό. Η ποινή διέλευσης από τα pit για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane κατά τη διάρκεια του pit stop, δεν βοήθησε. Συνέβη λόγω προβλήματος με τον περιοριστή ταχύτητας, πράγμα που πρέπει να ερευνήσουμε. Όσο για τη στρατηγική, δεν πιστεύω πως θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό».

 

Williams F1 Team

Pastor Maldonado: «Σήμερα το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό και είχε σωστή ισορροπία αλλά δυστυχώς εκκίνησα αρκετά πίσω στο grid και δεν κατάφερα να μπω στους βαθμούς. Η στρατηγική μας ήταν για ένα pit stop οπότε έπρεπε να προφυλάξω τα ελαστικά μου αλλά όταν χρειάστηκε να πιέσω στο τέλος του αγώνα το μονοθέσιο ήταν γρήγορο. Ο ρυθμός μας στα μεγάλα stint είναι καλός και αυτό είναι αισιόδοξο για τον επόμενο αγώνα. Πρέπει να επικεντρωθούμε στο να βελτιώσουμε τον ρυθμό μας στις κατατακτήριες ώστε να εκκινούμε από καλύτερη θέση».

Bruno Senna: «Ήταν δύσκολος αγώνας σήμερα καθώς στο πρώτο κομμάτι έχασα σημαντικό χρόνο. Από εκείνο το σημείο και μετά προσπαθούσα απλώς να διατηρήσω τα ελαστικά μου. Μάθαμε αρκετά από τον σημερινό αγώνα και τώρα ανυπομονώ για τη Βαλένθια όπου ελπίζω να πάρουμε τα μέγιστα από το μονοθέσιο».

 

Caterham F1 Team

Heikki Kovalainen: «Αυτό ήταν ένα ήσυχο απόγευμα για μένα. Είχα μια καλή εκκίνηση, πέρασα τον Senna νωρίς αλλά στη συνέχεια δυσκολεύτηκα λίγο με τα ελαστικά κάτι που με έκανε να χάσω χρόνο. Ο ρυθμός μας σήμερα δεν ήταν αυτός που νομίζαμε ότι θα ήταν, και φάγαμε γύρο λίγο νωρίτερα από ότι είχαμε προβλέψει, αλλά αυτό ήταν το μόνο θέμα για μένα σήμερα. Εκτός από αυτό ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο».

Vitaly Petrov: «Για μένα αυτό ήταν ένας καλός αγώνας. Μονομάχησα με τον team mate μου μέχρι την καρό σημαία και είχα δυο καλές στάσεις που μου έδωσαν την ευκαιρία να κρατήσω ρυθμό σε όλο τον αγώνα. Η υποβάθμιση των ελαστικών δεν ήταν και τόσο άσχημη, εκτός απ το κομμάτι της θερμοκρασίας, και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, άρα για εκεί που βρεθήκαμε ήταν ένα καλό απόγευμα. Έχουμε κάποιες βελτιώσεις που έρχονται στους επόμενους αγώνες και ο στόχος είναι να μας βοηθήσουν να φτάσουμε σε ένα σημείο όπου μπορούμε να ανταγωνιστούμε μια – δύο από τις ομάδες μπροστά. Αυτό θα είναι άλλη μια θετική ένδειξη προόδου οπότε σίγουρα κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση».

 

HRT F1 Team

Pedro de la Rosa: «Είναι κρίμα καθώς είχαμε τον καλύτερο αγώνα της χρονιάς. Από τους πρώτους γύρους μου έλεγαν να κρυώσω τα φρένα και έκανα ότι μπορούσα, αλλά, παρόλο που κρατήσαμε λίγους ακόμα γύρους, η φθορά ήταν πολύ μεγάλη και δεν θα τα καταφέρναμε μέχρι τα τέλος, οπότε πήραμε τη σωστή απόφαση, η οποία ήταν να εγκαταλείψουμε. Αν και μπορεί να εκπλήσσει, είχα έναν αγώνα, γιατί ολοκληρώσαμε το καλύτερο Σαββατοκύριακο της χρονιάς και το διασκέδασα πολύ μπροστά από τις Marussia και αρκετά κοντά στις Caterham. Φεύγω παίρνοντας το πιο σημαντικό πράγμα και αυτό είναι την ολοκληρωτική βελτίωση που είχαμε και είναι πολύ καλό».

Narain Karthikeyan: «Αυτή η εγκατάλειψη είναι απογοητευτική, γιατί είχαμε καλή απόδοση από την πρώτη μέρα και κατά τη διάρκεια του αγώνα ήμουν κοντά στον Pic. Αλλά άρχισα να αισθάνομαι τα φρένα να χάνουν τη δύναμή τους και παρόλο που προσπάθησα να μην τρέχω στο όριο, δεν βοήθησε καθόλου. Τώρα πρέπει να αναλύσουμε το τι συνέβη και να δουλέψουμε ώστε να σιγουρευτούμε πως δεν θα συμβεί ξανά. Είναι κρίμα που αυτή η πρόοδος που δείξαμε εδώ δεν μεταφράστηκε σε ένα καλό αποτέλεσμα, όμως πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και να επικεντρωθούμε στην Βαλένθια».

 

Marussia F1 Team

Timo Glock: «Δεν ήταν καλός αγώνας για μένα. Γενικά το πρώτο stint ήταν καλά μέχρι την ξαφνική έλλειψη πρόσφυσης για κάποιο λόγο. Νομίζω ότι ανέβηκε η θερμοκρασία του κινητήρα. Έπειτα από 14 γύρους είχα μεγάλη φθορά στα πίσω ελαστικά και αυτά τα δύο προβλήματα ήταν δύσκολο να τα ελέγξω. Μπήκαμε νωρίς για pit stop και μετά βρέθηκα ανάμεσα σε μπλε σημαίες και δεν κατάφερα να εκμεταλλευτώ τα φρέσκα ελαστικά. Τουλάχιστον κατάφερα να μαζέψω τη διαφορά από τον Charles, αλλά στο τέλος είχα πρόβλημα με τα φρένα. Είχαν όλο και περισσότερη πίεση και ήταν επικίνδυνο να συνεχίσω, έπρεπε λοιπόν να εγκαταλείψω. Αυτή είναι η πρώτη μου εγκατάλειψη και στον Καναδά δεν πήγαμε καλά φέτος. Κρίμα διότι είναι μια πίστα που μου αρέσει. Τώρα ανυπομονώ για τη Βαλένθια και να δω πώς μπορούμε να βελτιωθούμε».

Charles Pic: «Πρώτα από όλα, είμαι ικανοποιημένος που τερμάτισα τον αγώνα και παρά την δυσκολία του τριήμερου, νομίζω ότι ήταν χρήσιμο για να καταλάβει η ομάδα και εγώ που πρέπει να βελτιωθούμε. Ο ρυθμός μας δεν ήταν καλός σε σχέση με τους αντιπάλους μας, πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε γιατί συμβαίνει αυτό. Από την πλευρά μου η εκκίνηση ήταν καλή και διατηρήσαμε τη θέση μας, μετά ο Timo και εγώ είχαμε καλό αγώνα. Έπρεπε να διαφυλάξουμε το μονοθέσιο και να τερματίσουμε. Επόμενη στάση είναι η Βαλένθια, μια πίστα στην οποία έχω αγωνιστεί στο παρελθόν, θα χρειαστώ λοιπόν λιγότερο χρόνο να εγκλιματιστώ και θα περάσω περισσότερο χρόνο στην προετοιμασία του μονοθέσιου».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1|Blog: Γρηγόρης Χαραλαμπίδης|Το πρωτάθλημα (μάλλον) ξεκαθαρίζει μετά τον Καναδά

Next Article

F1 | Canadian Grand Prix | Πρώτη νίκη για Lewis (Review)

Related Posts