Το πρωτάθλημα πηγαίνει από την μια θρυλική πίστα στην άλλη. Το Hockenheimring χτίστηκε από τη Mercedes-Benz το 1939 ως μια υψηλής ταχύτητας πίστα δοκιμών και φιλοξένησε το Γερμανικό Grand Prix για πρώτη φορά το 1970. Από το 2007 ο Γερμανικός αγώνας γίνεται εναλλάξ στο Nurburgring και στο Hockenheim. Το 2002 η πίστα υπέστη σημαντικές ανακατασκευές για λόγους ασφαλείας και η νέα της εμφάνιση είναι σημαντικά πιο αργή από την αρχική, και πλέον είναι μια πίστα υψηλής αεροδυναμικής πίεσης.
Στο Silverstone η HRT τα πήγε καλύτερα από το αναμενόμενο σε μια πίστα που είχε προβλεφθεί ως πολύπλοκη και στη Γερμανία η ομάδα έχει ως στόχο να είναι πιο ανταγωνιστική σε ρυθμό αγώνα. Ο Dani Clos θα οδηγήσει την F112 για μια ακόμη φορά στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής και για τρίτη φορά αυτή τη σεζόν θα βρεθεί στην πίστα με τον Pedro de la Rosa. Ο Narain Karthikeyan, ο οποίος δεν έλαβε μέρος στο περσινό Γερμανικό Grand Prix, θα επιστρέψει στο πιλοτήριο από το FP2.
Η Pirelli επέλεξε την μέση και την μαλακή γόμα της για αυτό το Grand Prix.
Δηλώσεις της ομάδας
Pedro de la Rosa: «Το Hockenheim είναι μια πίστα η οποία είναι λίγο πιο ευνοϊκή για εμάς από το Silverstone επειδή αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από αργές στροφές, εκτός από την πρώτη η οποία είναι γρήγορη. Δεν έχουμε φέρει αναβαθμίσεις σε αυτή την πίστα έτσι θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το αυτοκίνητο με τις διαφορετικές επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας. Στην Αγγλία είχαμε προβλέψει ότι θα ήταν ένα σκληρό σαββατοκύριακο και τα πήγαμε καλύτερα από το αναμενόμενο, το οποίο είναι θετικό. Στην Γερμανία θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε με αυτόν τον τρόπο και να προσπαθήσουμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα».
Narain Karthikeyan: «Το νέο Hockenheim είναι μια εντελώς διαφορετική πίστα από το παλιό, το οποίο κατά τη γνώμη μου ήταν πιο συναρπαστικό. Πριν ήταν γρήγορο, αλλά τώρα είναι πιο αργό και μια πίστα υψηλής κάθετης δύναμης, είναι επίσης πολύ μικρή, όχι πολύ περίπλοκη και πολύ stop-and-go. Στους τελευταίους αγώνες έχουμε αποδείξει ότι το μονοθέσιό μας είναι γρήγορο στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά δεν έχουμε δείξει ότι έχουμε καλό ρυθμό αγώνα. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και στη Γερμανία, επιδιώκουμε να παλέψουμε με τους κύριους ανταγωνιστές μας σε όλη την κούρσα».
Dani Clos: «Είμαι χαρούμενος που θα μπω στο αυτοκίνητο ξανά μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για μένα καθώς δεν ήμουν σε θέση να κάνω πολλά χιλιόμετρα στο Silverstone, λόγω του καιρού, αλλά η αίσθηση μου και η δουλειά που κάναμε έδωσαν πολύ θετικά αποτελέσματα τόσο για μένα και την ομάδα. Κάναμε πολύ καλή δουλειά σε μια βρεγμένη πίστα και, παρόλο που ήταν σύντομη, ήταν πολύ έντονη. Το Hockenheim θα είναι μια καλή ευκαιρία για να βελτιωθώ και να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα με την F112. Εκτός αυτού, είναι μια πίστα που ξέρω και την βρίσκω ευχάριστη, και ένα μέρος όπου έχω καλές αναμνήσεις. Είμαι σίγουρος για μένα και πραγματικά ανυπομονώ να επιστρέψω στην πίστα».
Luis Pérez–Sala, Διευθυντής ομάδας: «Φύγαμε από το Silverstone ικανοποιημένοι γιατί τερμάτισαν και τα δύο αυτοκίνητα για μια ακόμη φορά, αποδεικνύοντας μια καλή αξιοπιστία, και τα πήγαμε καλύτερα από το αναμενόμενο. Η F112 προσαρμόζεται καλύτερα στα χαρακτηριστικά του νέου Hockenheim, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρόκειται να είναι ευνοϊκά για μας. Ο στόχος μας για αυτό το Grand Prix είναι να διατηρήσουμε την ανταγωνιστικότητα και την αξιοπιστία μας, έτσι ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να προχωρούμε την εξυγίανση της ομάδας. Κάτι που, βήμα προς βήμα, δείχνει ότι είμαστε κοντά στο να το πετύχουμε και αντικατοπτρίζει την αποτελεσματικότητα της δουλειάς μας. Είμαι επίσης ευτυχής που δίνουμε στον Dani μια νέα ευκαιρία για να τρέξει σε ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και ελπίζουμε ότι αυτή τη φορά θα μπορεί να συμμετάσχει στο μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify