O 2ος εργοστασιακός οδηγός της Citroen Total World Rally Team,Mikko Hirvonen,λέει πως μπορεί να βελτιωθεί στην άσφαλτο αν αποκτήσει περισσότερη εμπειρία πίσω απ΄το τιμόνι της DS3 WRC.
O Φινλανδός τερμάτισε 3ος στο αμιγώς ασφάλτινο Γερμανικό Ράλι πάνω από 2,5 λεπτά πίσω απ΄τον νικητή ενώ σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδειξε να πλησιάζει το ρυθμό του team mate του.
“Πριν την εκκίνηση είχα πει ότι θα ήμουν ευχαριστημένος να τερματίσω στο βάθρο οπότε πρέπει να είμαι χαρούμενος που τερμάτισα 3ος ωστόσο το τριήμερο ήταν περίπλοκο για εμένα” δήλωσε ο Mikko.“Το Ράλι ήταν πραγματικά δύσκολο απ΄την αρχή ως το τέλος με πολύ βρώμικους δρόμους.Αυτού του είδους οι συνθήκες δεν μ΄αρέσουν ιδιαίτερα αλλά έτσι είναι οι αγώνες”.
Ο Hirvonen δεν είχε αυτοπεποίθηση τις 2 πρώτες ημέρες του αγώνα παρά την αισιοδοξία που είχε δείξει πριν ο αγώνας ξεκινήσει.Είναι χαρακτηριστικό της έλλειψης ρυθμού πως δεν κέρδισε κάποια ειδική διαδρομή ενώ η καλύτερη του επίδοση ήρθε στην power stage με τον 2ο χρόνο που πραγματοποίησε.
Ωστόσο ο Φινλανδός ελπίζει να παρουσιαστεί πιο δυνατός στον επόμενο ασφάλτινο αγώνα που είναι το Ράλι Γαλλίας στις 4-7 Οκτώβρη.
“Δεν ήμουν ευχαριστημένος με το ρυθμό μου κάποιες φορές αλλά στο τέλος έφτασα χωρίς προβλήματα και τερμάτισα στο βάθρο” είπε.“Σε πολλές απ΄τις αργές στροφές που τις κόβαμε και είχε χώμα,φοβόμουν πως το αυτοκίνητο θα άρχιζε να υποστρέφει ή ότι θα χτυπούσαμε το σκυρόδεμα ή κάποια πέτρα.Αυτό είναι κάτι που πρέπει να βελτιώσω πριν το Ράλι Γαλλίας.Πρέπει μόνο να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο,δεν έχω ακόμα αρκετή αυτοπεποίθηση”.
Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι παρά την έλλειψη ρυθμού,ο Φινλανδός ισοφάρισε την καλύτερη επίδοση που έχει πετύχει στον Γερμανικό αγώνα.Είχε τερματίσει 3ος και στο Γερμανικό Ράλι του 2007 οδηγώντας το Focus RS WRC ενώ το καλύτερο του αποτέλεσμα σε άσφαλτο είναι η 2η θέση που την κατέλαβε 2 φορές,στην Κορσική το 2008 και στην Ισπανία πέρυσι.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify