Με απόλυτη επιτυχία, ολοκληρώθηκε το 34ο “ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ-ΠΡΟΚΑΤ” Rally Κρήτης, 4ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος οδηγών – συνοδηγών ασφάλτινων Rally και τρίτος για το Κύπελλο οδηγών – συνοδηγών Rally Κρήτης.
Τον αγώνα διοργάνωσε ο Α. Ο. Κρήτης έχοντας συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και το Δημοτικό Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής Φροντίδας & Μαζικής Άθλησης Ηρακλείου (ΔΟΠΑΦΜΑΗ).
Τριάντα τέσσερα πληρώματα ξεκίνησαν τον αγώνα και ύστερα από δυνατές μάχες στις οχτώ ειδικές διαδρομές και τις δύο μέρες, κατάφεραν να τερματίσουν είκοσι έξι.
Βροντερό παρόν έδωσαν οι θεατές για άλλη μία φορά, τόσο στην πανηγυρική εκκίνηση και τον τερματισμό, όσο και στο βουνό, αφού οι ειδικές διαδρομές ήταν κατάμεστες και τις δύο μέρες.
Οι Αθηναίοι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo9 κινήθηκαν στο όριο, κέρδισαν τις 7 από τις 8 ειδικές διαδρομές, ενώ με τα περάσματα τους, που ήταν ιδιαίτερα θεαματικά και ξεσήκωναν τους θεατές, στέφθηκαν νικητές του αγώνα. Να πούμε με τη νίκη τους αυτή εξασφάλισαν και τον τίτλο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ασφάλτινων Rally του 2012.
Ακολούθησαν οι Μανόλης Πιτσάκης – Γιώργος Ιωαννίδης με ίδιο αυτοκίνητο, οι οποίοι στις τρεις πρώτες ειδικές πίεσαν ιδιαίτερα τους νικητές και ήταν μια ανάσα πίσω τους, όμως μετά την 4η ειδική η διαφορά έφτασε τα 9,5 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ήρθε και μία ποινή 10 δευτερόλεπτα, αμφισβητούμενη σύμφωνα με το πλήρωμα, που τους περιόρισε κάθε πιθανότητα για νίκη.
Πίσω τους τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς – Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo 8, που ήταν και νικητές στην ομάδα Α’, οι οποίοι βρέθηκαν στην 3η θέση από την 2η ειδική και παρέμειναν μέχρι το τέλος.
Στην κατάταξη για τις υπόλοιπες θέσεις σημαντικό λόγο έπαιξε και ο καιρός, αφού τη δεύτερη μέρα όσο τα αγωνιστικά ήταν στην ανασυγκρότηση και στο service park, άρχισε να ψιλοβρέχει στις δύο ειδικές που είχαν απομείνει, δημιουργώντας πονοκέφαλο στις ομάδες, με την επιλογή ελαστικών. Η βροχή σταμάτησε, οι ειδικές στέγνωσαν και όσοι είχαν επιλέξει «στεγνά» ελαστικά σίγουρα ευνοήθηκαν.
Η 4η θέση λοιπόν άλλαξε χέρια στην τελευταία ειδική και μαζί με την πρωτιά για την F2, πήγε στους Δημήτρη Κτιστάκη – Μάνο Κτιστάκη με Peugeot 306, οι οποίοι πέτυχαν και 1ο χρόνο γενικής στην τελευταία ειδική, αφήνοντας μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω τους νικητές της Α6, Άγγελο Σφίγγα – Δημήτρη Βιτσαξάκη με Peugeot 106 Rallye.
Πιο πίσω η 6η θέση πέρασε, στην τελευταία ειδική, στους Γιάννη Νικολιδάκη – Κώστα Κάππα με Peugeot 106 Rallye και ακολούθησαν, για μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου 7οι οι Γιάννης Κακεπάκης – Μάριος Τσαούσογλου με Citroen Saxo VTS.
Στην 8η θέση και την 3η της ομάδας Ν’ τερμάτισαν οι Διαμαντής Τζαμπάζης – Νίκος Ζακχαίος με Mitsubishi Lancer Evo 10, στην 9η, που και αυτή κρίθηκε στην τελευταία ειδική, τερμάτισαν οι νικητές της ομάδας Ε’, Μανόλης Κυριανιτάκης – Σήφης Φαραντάκης με VW Golf Gti, αφήνοντας μόλις δυόμιση δευτερόλεπτα πίσω τους Αντρέα Περάκη – Κώστα Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206.
Μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία “ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ-ΠΡΟΚΑΤ”, ενώ σημαντική ήταν για άλλη μία φορά και η υποστήριξη της “ANEK-SUPERFAST”.
Στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα πρόσφεραν τα μέγιστα, η Αστυνομική Διεύθυνση και η Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηρακλείου, ενώ παρόν, έτοιμοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ήταν οι Εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, καθώς και η οδική βοήθεια “BEST ASSISTANCE”.
Χορηγοί επικοινωνίας του αγώνα ήταν η τηλεόραση ΚΡΗΤΗ TV, η εφημερίδα Νέα Κρήτη και οι ιστοσελίδες CretaDrive.gr και CRN.gr.
Επόμενος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα οδηγών – συνοδηγών ασφάλτινων Rally, είναι το Rally Παλλάδιο στις 18 Νοεμβρίου, ενώ για το Κύπελλο οδηγών – συνοδηγών Rally Κρήτης Rally Sprint στο Κολένι στα Χανιά, στις 25 Νοεμβρίου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify