Ελπίζανε σε καλύτερο αγώνα οι άνθρωποι της McLaren. O Lewis Hamilton και ο Jenson Button είδαν τον Fernando Alonso να τους προσπερνά στους πρώτους γύρους, στην συνέχεια δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τον ρυθμό των τριών πρώτων με αποτέλεσμα να τερματήσουν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.
Lewis Hamilton: << Δεν καταλαβαίνω ακόμα γιατί έκανα τόσο κακή εκκίνηση – έχασα έδαφος και στη συνέχεια δέχτηκα επίθεση από τα πίσω μονοθέσια. Κατά τη διάρκεια του 1ου γύρου, είχα επικεντρωθεί στο να μη συγκρουστώ με τον Jenson, στη συνέχεια είδα τον Fernando (Alonso) στο δεξί μου καθρέφτη. Με πλησίαζε από πολύ μακριά. Ακόμα και αν είχα καλύτερη εκκίνηση από αυτή που είχα, τα παιδιά μπροστά μου ήταν ακόμα πολύ πιο γρήγορα, ιδίως στο πρώτο stint. Κατά τη διάρκεια του 1ου stint άρχισα να έχω ένα πρόβλημα στις ταχύτητες – έπρεπε να κατεβάζω ταχύτητες με το δεξί μου χέρι αντί με το αριστερό και έτσι η ομάδα αποφάσισε να αλλάξει το τιμόνι στο pitstop. Ποτέ δεν χρειάστηκε να αλλάξω τιμόνι σε ώρα αγώνα ως τώρα. Το κάναμε στις δοκιμές της Βαρκελώνης, αλλά ποτέ σε αγώνα. Ακόμα και έτσι τα παιδιά το άλλαξαν πολύ γρήγορα, κάτω από τεράστια πίεση, οπότε θα ήθελα να τους συγχαρώ όλους. Έβγαλα το τιμόνι πριν καν σταματήσω το μονοθέσιο και την πέταξα εκτός μονοθεσίου. Η ομάδα τότε έβαλε καινούριο, έβαλα την 1η ταχύτητα και έφυγα – όλα μέσα σε 3 δευτερόλεπτα. Προσπάθησα να κυνηγήσω τον Mark (Webber) στους τελευταίους γύρους, αλλά τότε ήταν πολύ αργά και πήγαινε πολύ γρήγορα ώστε να μπορέσω να εξαπολύσω μια σοβαρή επίθεση. Αλλά ποτέ δεν τα παράτησα, και μέχρι την τελευταία στροφή, σκεφτόμουν πως ίσως μπορέσω να τον πλησιάσω, αλλά τελικά δεν έγινε έτσι. Παρόλα αυτά μ’ άρεσε εκεί έξω – δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που πίεσα τόσο πολύ, για τόση ώρα στο όριο – ένιωσα φανταστικά, το να βρίσκεσαι στη μέση μιας τέτοιας μάχης. Είμαι πολύ περήφανος για τα παιδιά στη Vodafone McLaren Mercedes, επίσης – ήταν πραγματικά σπουδαίος αγώνας.>>
Jenson Button: <<Η εκκίνηση του αγώνα ήταν το αποκορύφωμά μου – υπήρχαν εκατοστά μεταξύ του Lewis, του Fernando και εμένα. Ποτέ δεν είχα τέτοια εκκίνηση ως τώρα – απίστευτα σκληρή μάχη – και κανένας δεν χτύπησε τον άλλον. Ήταν τόσο κοντά, και όμως τόσο καθαρά. Είναι κρίμα που το υπόλοιπο του αγώνα δεν ήταν τόσο διασκεδαστικό. Το πρώτο μου stint ήταν αρκετά απογοητευτικό. Πιστεύω πως ίσως δυσκολευτήκαμε περισσότερο με τα μαλακά ελαστικά από τους άλλους οδηγούς, και γι’ αυτό δεν μπόρεσα να κρατήσω τα παιδιά πίσω μου. Στη συνέχεια έκανα το pitstop μου νωρίτερα από ότι αναμενόταν, ώστε να βρούμε καλύτερη ισορροπία με τα σκληρά ελαστικά, αλλά δεν δούλεψε, γιατί κόλλησα πίσω από τον Romain (Grosjean) το οποίο μου κόστισε περισσότερο χρόνο. Αλλά το να κάνεις τον γρηγορότερο χρόνο στον τελευταίο γύρο ήταν φανταστικό, και νομίζω πως υπάρχει αφθονία δυνατοτήτων που μπορούμε να πάρουμε μαζί μας στο Abu Dhabi το επόμενο Σαββατοκύριακο.>>
Martin Whitmarsh(team principal της McLaren):<< Σήμερα πήραμε 22 βαθμούς αλλά ελπίζαμε να πάρουμε περισσότερους από αυτούς. Δυσκολευτήκαμε να βρούμε καλό ρυθμό με τα μαλακά ελαστικά αλλά το μονοθέσιό μας ήταν το ταχύτερο από όλα με τα σκληρά. Το πρόβλημα ήταν ότι μέχρι να βάλουμε τα σκληρά οι διαφορές με τα μονοθέσια μπροστά μας είχαν μεγαλώσει πολύ. Παρόλα αυτά ο Lewis πίεσε όσο περισσότερο μπορούσε στους τελευταίους γύρους, μειώνοντας τη διαφορά από τον Mark που ήταν μπροστά του και είχε ακόμα λίγους γύρους σίγουρα θα προσπαθούσε να περάσει. Ο Jenson επίσης οδήγησε εξαιρετικά, υπό δύσκολες συνθήκες, χάνοντας πολύ χρόνο όταν έμεινε κολλημένος πίσω από τον Romain, αλλά έκανε γρήγορη πρόοδο σαν του Lewis όταν έβαλε τα σκληρά και έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στο τελευταίο πέρασμα. Ήταν ο 150ός ταχύτερος γύρος της McLaren στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Υπάρχει και άλλο ένα στατιστικό. Σήμερα, η Vodafone McLaren Mercedes ισοφάρισε το ρεκόρ της Ferrari με 55 συνεχόμενους τερματισμούς στους βαθμούς. Ξεκινήσαμε αυτό το σερί στην Αυστραλία το 2010, έναν αγώνα που κέρδισε ο Jenson· για την ακρίβεια η ομάδα έχει πάρει βαθμούς σε όλους τους αγώνες της από τότε που ήρθε ο Jenson. Την επόμενη εβδομάδα στο Abu Dhabi θα προσπαθήσουμε να βάλουμε άλλο ένα ορόσημο: 56 συνεχόμενους αγώνες στους βαθμούς. Στην πραγματικότητα ο στόχος μας θα είναι για κάτι περισσότερο από αυτό: μένουν 3 αγώνες και όλοι στη McLaren θα κάνουν το καλύτερο που μπορούν για να κερδίσουμε όσο γίνεται περισσότερους.>>
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify