Μετά από τρεις σερί αγώνες με βαθμολογική συγκομιδή, οι οδηγοί της Scuderia Toro Rosso έφυγαν από το Buddh International Circuit με άδεια χέρια. Τόσο ο Daniel Ricciardo όσο και ο Jean-Eric Vergne, κέρδισαν θέσεις αλλά όχι αρκετές ώστε να μπουν στη πρώτη δεκάδα.
Daniel Ricciardo: «Ήταν ένας πρώτος γύρος με πολλά απρόοπτα. Εκκίνησα από την ακάθαρτη πλευρά του grid και για να είμαι ειλικρινής, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα βάσει του επιπέδου πρόσφυσης που είχα. Ήταν δύσκολο για μένα να διατηρήσω τη θέση μου και με πέρασε ο Di Resta. Αμέσως μετά προσπέρασα τον Schumacher που είχε κλαταρισμένο ελαστικό. Στη στροφή 4 επικράτησε χάος. Στη συνέχεια ήμουν δίπλα-δίπλα με τους Di Resta και Senna προσεγγίζοντας τη στροφή 5 αλλά ήμουν στην εξωτερική και αναγκάστηκα να πατήσω φρένο. Στο υπόλοιπο του πρώτου μέρους του αγώνα, προσπάθησα να πιέσω αλλά δεν είχα καλή αίσθηση με τη σκληρή γόμα ελαστικών και δεν μπορούσα να κινηθώ σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς. Έπειτα έκανα το μοναδικό μου pit stop, βάζοντας τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την οποία το μονοθέσιο απέδιδε καλύτερα. Βρήκα καλό ρυθμό και πίεζα όλο και περισσότερο. Δεν κατάφερα να πιάσω τον Di Resta ενώ προς το τέλος, έπρεπε να υπερασπιστώ τη θέση μου από τον Kobayashi. Δεν ήταν λοιπόν ο πιο συναρπαστικό grand prix αλλά μπορούμε να προσπαθήσουμε ξανά, σε λίγες μόνο ημέρες, στο Abu Dhabi.»
Jean-Eric Vergne: «Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα εγκλωβίστηκα ανάμεσα σε άλλα μονοθέσια και αναγκάστηκα να φρενάρω πιο δυνατό απ’ ότι ήθελα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μπλοκάρω τους τροχούς μου και να υπάρξει επαφή με το πίσω μέρος του μονοθεσίου του Schumacher. Εκεί έσπασε η εμπρός μου πτέρυγα, αναγκάζοντάς με να κάνω pit stop. Ο αγώνας μου είχε ήδη τελειώσει. Συνέχισα να πιέζω όσο μπορούσα, επιδιώκοντας να πετύχω καλούς χρόνος αλλά η απόδοση του μονοθεσίου μου, όλο το τριήμερο, δεν ήταν στα επίπεδα που θα ήθελα. Από τη μία πλευρά, είναι ένας αγώνας που θα ήθελα να ξεχάσω αλλά από την άλλη, πρέπει να βρούμε τι μπορούμε να μάθουμε από αυτόν ώστε να παρουσιαστούμε καλύτεροι στο Abu Dhabi. Έχουμε δει πως ακόμα και σε συνεχόμενους αγώνες, μπορεί να υπάρχει απόκλιση στο επίπεδο απόδοσης του μονοθεσίου. Μπορούμε λοιπόν να είμαστε αισιόδοξοι ενόψει του επόμενου αγώνα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify