Το Q1 ξεκίνησε με τις συνθήκες να είναι αρκετά υγρές, καθώς η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της στο FP3 και συνέχιζε με λιγότερη ένταση. Κατά τα πρώτα 10 λεπτά οι οδηγοί επέλεξαν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli, όμως προς το τέλος της διαδικασίας άρχισαν δειλά δειλά να χρησιμοποιούν και τα slick P-Zero. Από την αρχή φάνηκε η ιδιαίτερη δυναμική των Mercedes και Red Bull. Τρία λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, οι χρόνοι έπεφταν με ραγδαίους ρυθμούς, καθώς η πίστα στέγνωνε και τα ενδιάμεσα ελαστικά αντικαταστάθηκαν πλήρως από τα μεσαία. Παράλληλα, είχαμε και την έξοδο του Ericsson που οδήγησε στην απενεργοποίηση του DRS. Θρίλερ υπήρξε με την έξοδο του Alonso 30 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, καθώς και με τον Raikkonen και τις Williams. Ιδιαίτερα άσχημο session για τους Ιταλούςκαι τους Άγγλους, ενώ μόνο πίσω τους υπήρχαν οι Caterham. Λάθη στρατηγικής στάθηκαν εμπόδιο σε μία καλή παρουσία της Williams στο Q σύμφωνα με τον Pat Symonds.
Με το ξεκίνημα το Q2, έγινε σαφές ότι οι ομάδες θεωρούσαν ρίσκο τα σλικ ελαστικά, για αυτό και επέλεξαν και πάλι τα ενδιάμεσα. Ψιχάλες έρχονταν και έφευγαν και αυτό δεν επέτρεπε στην πίστα να στεγνώσει σε βαθμό που να επιτρέπει τη χρήση κανονικών γομών. Μόλις στα 5 λεπτά από την έναρξη της διαδικασίας όλοι οι οδηγοί είχαν συμπληρώσει γρήγορο γύρο. Ένας γρήγορος γύρος του Vettel διεγράφη καθώς υπερέβη τα όρια της πίστας και αυτό δείχνει το πόσο αυστηροί είναι οι αγωνοδίκες όσον αφορά αυτόν τον κανονισμό. Αργότερα ξαναχρησιμοποιήθηκαν και τα slick ελαστικά, μιας και η πίστα ήταν ευνοική σε κάτι τέτοιο. Μερικά δευτερόλεπτα πριν τη λήξη του session υπήρξε καθεστώς κίτρινης σημαίας, καθώς ο Guttierez είχε βίαιη έξοδο από την πίστα. Και πάλι φάνηκε ότι η pole θα κρινόταν ανάμεσα σε Mercedes και Red Bull. Εκτός έμειναν οι Sauber, Lotus και Marussia.
Στη μάχη για την pole είχαν μείνει οι Mercedes, Red Bull, McLaren, Force India και Toro Rosso. Αμέσως βγήκαν οι μικροί Ταύροι, ενώ εμφανίστηκαν και ψιχάλες. Το timing έμοιαζει να είναι το παν για την καλή θέση στη 10άδα. Αμέσως φάνηκε πως ο Hamilton με τον Rosberg θα έκαναν τη διαφορά, με την βροχή να επιμένει. Αυτό ανάγκασε ομάδες και οδηγούς να καταφύγουν στη λύση των ενδιάμεσων ελαστικών έτι μία φορά, 5 λεπτά πριν το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Σημειωτέον, μέχρι τότε δεν είχε σημειώσει χρόνο ο Sebastian Vettel. Δύο λεπτά είχαν απομείνει και ο Button βγήκε με τη μεσαία γόμα της Pirelli. Μία κίνηση που έκανε και ο παγκόσμιος Πρωταθλητής αλλά και οι υπόλοιποι. Ξεκινούσαν οι τελευταίοι γρήγοροι γύροι. Τελικά ο Nico Rosberg πήρε την pole με τον Hamilton να μην ολοκληρώνει τον γύρο του και να κατευθύνεται στα πιτ.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Nico Rosberg |
Mercedes | 1:35.766 | 21 | |||
2 | Sebastian Vettel | Red Bull | 1:37.386 | 1.620 | 19 | |
3 | Jenson Button | McLaren | 1:38.200 | 2.434 | 24 | |
4 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:38.329 | 2.563 | 19 | |
5 | Kevin Magnussen | McLaren | 1:38.417 | 2.651 | 23 | |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:39.232 | 3.466 | 19 | |
7 | Sergio Perez | Force India | 1:40.457 | 4.691 | 20 | |
8 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:40.606 | 4.840 | 18 | |
9 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1:40.707 | 4.941 | 21 | |
10 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso | 1:40.855 | 5.089 | 21 |
11 | Romain Grosjean | Lotus | 1:38.496 | 3.626 | 17 | |
12 | Jules Bianchi | Marussia | 1:38.709 | 3.839 | 17 | |
13 | Max Chilton | Marussia | 1:39.800 | 4.930 | 14 | |
14 | Esteban Gutierrez | Sauber | 1:40.912 | 6.042 | 16 | |
15 | Pastor Maldonado | Lotus | 1:44.018 | 9.148 | 15 | |
16 | Adrian Sutil | Sauber |
17 | Valtteri Bottas | Williams | 1:45.318 | 4.938 | 5 | |
18 | Felipe Massa | Williams | 1:45.695 | 5.315 | 5 | |
19 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:45.935 | 5.555 | 6 | |
20 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:46.684 | 6.304 | 7 | |
Kamui Kobayashi | Caterham | 1:49.625 | 6 | |||
Marcus Ericsson | Caterham | 1:49.421 | 7 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify