Το 2014 ήταν μια τραγική χρονιά για την Ferrari αφού τερμάτισε στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών δίχως να καταφέρει να κερδίσει κάποιο γκραν πρι ενώ ανέβηκε μόλις δυο φορές στο βάθρο με τον Fernando Alonso. Το 2014 μπορεί και να θεωρηθέι ως η χρονιά των μεγάλων αλλαγών για την Ιταλική ομάδα. Στην αρχή ο team principal, Stefano Domenicali αντικαταστάθηκε από τον Marco Mattiacci, μετά ήρθε η σειρά του υπεύθυνου των κινητήρων, Luca Marmorini να φύγει από το Maranello. Μετά το Ιταλικό γκραν πρι ο Sergio Marchionne αντικατέστησε τον Luca Cordero Di Montezemolo στην προεδρία της Ferrari. Στο τελευταίο γκραν πρι της σαιζόν, η Ferrari ανακοίνωσε την ελεύση του Sebastian Vettel το 2015 στην θέση του Fernando Alonso ενώ αμέσως μετά ο Maurizio Arrivabene πήρε την θέση του Marco Mattiacci ο οποίος εκτέλεσε χρέη team principal για μόλις επτά μήνες.
Όπως φαίνεται το κύμα των μεγάλων αλλαγών συνεχίζεται στην Ιταλική ομάδα. H Ferrari ανακοίνωσε την αποχώρηση των, Νικόλα Τομπάζη, Pat Fry και του σύμβουλου των ελαστικών, Hirohide Hamashima. Την θέση του Τομπαζή θα την πάρει ο Simone Resta ενώ ο νέος υπεύθυνος των κινητήρων θα είναι ο Mattia Binotto.
H Ferrari ανακοίνωσε και την πρόσληψη του Esteban Gutierrez ως τρίτος οδηγός και δοκιμαστής. Ο Μεξικάνος οδηγός φέρνει μαζί του μια μεγάλη χορηγία στην Ιταλική ομάδα, αυτή της America Movil, ένας Μεξικάνικος κολοσσός τηλεπικοινωνίας που ανήκει στον Carlos Slim.
Μένει να δούμε αν αυτές οι μεγάλες αλλαγές θα επιτρέψουν στην Ιταλική ομάδα να παλέψει ξανά για το πρωτάθλημα μες στα επόμενα χρόνια.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify