Η παρουσία του Fernando Alonso στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου των οδηγών πριν το Grand Prix της Μαλαισίας, δεν μπορούσε να μην έχει ενδιαφέρον. Ο Ισπανός οδηγός της McLaren, κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με το ατύχημα που είχε στις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης και φυσικά όσα είπε προκάλεσαν το ενδιαφέρον.
Αρχικά, σε ερώτηση για το ατύχημα, ο Alonso ήταν κατηγορηματικός: “Ήταν ξεκάθαρο πως υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο, αλλά δεν βρέθηκε κάτι στα δεδομένα. Είναι βέβαιο πως είχαμε ένα πρόβλημα στο τιμόνι και το αυτοκίνητο “κλείδωσε” δεξιά. Πλησίασα τον τοίχο, φρέναρα την τελευταία στιγμή και κατέβασα από πέμπτη σε τρίτη. Δυστυχώς μας λείπουν κάποια στοιχεία από την αρχή της σύγκρουσης. Δεν τα έχουμε βρει εδώ και ένα μήνα, οπότε όποιο και αν ήταν το πρόβλημα που προκάλεσε το ατύχημα, μπορεί και να μην το βρούμε ποτέ”
Στη συνέχεια, ο Ισπανός σχολίασε τις αλλαγές που έγιναν στο μονοθέσιο μετά το ατύχημα: “Υπάρχουν νέοι αισθητήρες, έγιναν κάποιες αλλαγές στην κολώνα του τιμονιού και σε άλλα σημεία. Την τελευταία εβδομάδα, δουλέψαμε στον προσομοιωτή για να καταλάβω αυτές τις αλλαγές που έγιναν. Μίλησα με τους μηχανικούς, αναλύσαμε τα δεδομένα και δεν βρήκαμε κάποια απάντηση. Το καταλαβαίνω και τους στηρίζω, όπως και την ομάδα. Δεν μπορούσα να πω κάτι, έστω και ψέματα, ότι έφταιγε οτιδήποτε συγκεκριμένο.”
Φυσικά, δεν έλειψαν οι ερωτήσεις για την κατάστασή του καθώς και για τις φήμες, που έλεγαν ότι, αφότου συνήλθε, νόμισε πως βρισκόταν στο 1995 ή μιλούσε Ιταλικά: “Ήταν μια κανονική διάσειση, τίποτα άλλο. Όταν πήγα στο νοσοκομείο ήμουν σε καλή κατάσταση. Δεν θυμάμαι ένα διάστημα, ανάμεσα στις 2 και στις 6, όταν με αναισθητοποίησαν για να με μεταφέρουν με το ελικόπτερο, μετά ήταν όλα φυσιολογικά. Δεν ξύπνησα στο ’95, δεν μιλούσα Ιταλικά, τίποτα από όλα αυτά. Θυμάμαι το ατύχημα και θυμάμαι καθαρά και την επόμενη μέρα. Θυμάμαι το πρωί της Κυριακής, τις αλλαγές στο setup του μονοθεσίου, ακόμη και τον Vettel που ήταν μπροστά μου και έκοψε το σικέιν για να με αφήσει να περάσω. Όταν χτύπησα, είχα κολλήσει στον τοίχο.”
“Μετά απενεργοποίησα την ενδοεπικοινωνία και τις μπαταρίες και είδα τους κριτές που έρχονταν προς το μέρος μου. Μέχρι τότε θυμάμαι τα πάντα. Έχασα τις αισθήσεις μου στην κλινική της πίστας ή στο ασθενοφόρο. Οι γιατροί μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό, γίνεται εξαιτίας της αγωγής των φαρμάκων για να μεταφερθώ με ελικόπτερο και απαιτείται πριν την εξέταση της μαγνητικής τομογραφίας.” συμπλήρωσε ο Ισπανός, πριν ερωτηθεί και πάλι για την όποια υπαιτιότητα του δυνατού αέρα στο ατύχημα, κάτι που υποστηρίζει και η McLaren.
“Φυσικά και όχι”, ήταν η αντίδραση του Alonso, που συνέχισε λέγοντας: “Ακόμη και ένας τυφώνας δεν θα μετακινούσε το αυτοκίνητο σε τέτοια ταχύτητα. Αν έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα, κατευθύνεσαι προς την εξωτερική μεριά της πίστας, όχι προς την εσωτερική και στην F1 χρειάζεται να ασκήσεις αρκετή δύναμη στο τιμόνι για να το στρίψεις. Φυσικά βρισκόμενοι στην Ισπανία, η ομάδα έπρεπε να κάνει υποθέσεις, καθώς όλοι ρωτούσαν και υπήρχε μεγάλη αναμονή. Αυτό έφερε κάποια σύγχυση. Δεν μπορεί να μην λες τίποτα για 3-4 μέρες, αυτό δημιουργεί περισσότερη ανησυχία. Αλλά και η θεωρία του αέρα δεν βοήθησε.”
Τέλος, σε ερώτηση για το αν έχει φόβους για ενδεχόμενο ατύχημα στο μέλλον, ο Alonso ήταν ξεκάθαρος: “Ξέρουμε ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι επικίνδυνος. Μπορείς να έχεις ένα τεράστιο ατύχημα και να μην πάθεις τίποτα, ενώ μπορείς επίσης να τρακάρεις με χαμηλή ταχύτητα, αλλά με τη λάθος γωνία και να κινδυνεύσει η ζωή σου. Το ίδιο γίνεται και στη ζωή.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify