To Grand Prix της Μαλαισίας ήταν ιδιαίτερο. Τόσο ιδιαίτερο που δεν θα ασχοληθώ με κερδισμένους και χαμένους, ούτε καν με το εκπληκτικό δίδυμο οδηγών της Toro Rosso που έχει πάρει σε 2 αγώνες, 12 πόντους, έναν περισσότερο από την “μαμά” Red Bull και έχουν σπάσει 4 ρεκόρ της F1. Δεν θα ασχοληθώ ούτε με την McLaren που αν και δεν απογοήτευσε στη Μαλαισία, με τη διπλή εγκατάλειψη στον αγώνα έκανε ένα βήμα πίσω σε σχέση με την πρεμιέρα στη Μελβούρνη.
Όσο και αν είναι δύσκολο, δεν θα ασχοληθώ ούτε με το κατόρθωμα του Vettel που έφερε στην Ferrari την πιο σημαντική νίκη της από την κατάκτηση του τελευταίου της πρωταθλήματος, το 2007 στη Βραζιλία. Σήμερα, δεν θα υπάρξουν άλλοι οδηγοί σε αυτό το κείμενο, αλλά 2 άνθρωποι που ρίσκαραν τις καριέρες τους και είναι αυτή τη στιγμή κάτι παραπάνω από δικαιωμένοι.
Ο πρώτος είναι το αφεντικό του αγωνιστικού προγράμματος της Ferrari και διευθυντής του τμήματος της Formula 1, Maurizio Arrivabene. Ο πρώην υποδιευθυντής της Marlboro και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Juventus, ανέλαβε την δύσκολη θέση του team principal στην Scuderia, την πιο δύσκολη στιγμή. Η ομάδα παρέπαιε, ο Marco Mattiacci είχε αποτύχει οικτρά, ο πρώτος οδηγός της ομάδας είχε πει το αντίο και ο γεννημένος στη Μπρέσια, Ιταλός ανέλαβε τις τύχες της Ferrari με σκοπό να την οδηγήσει στην κορυφή.
Ο έτερος είναι ο τεχνικός διευθυντής και υπεύθυνος της σχεδίασης του μονοθεσίου, James Allison. Μέλος των ομάδων της Ferrari και της Renault, δουλεύοντας σε μονοθέσια που κατέκτησαν 7 συνεχόμενους τίτλους (2000-2006), o Allison δεν πήρε ποτέ εξ ολοκλήρου τα εύσημα που του αναλογούσαν για τη συμβολή του σε αυτούς. Η επιστροφή του στη Ferrari, 10 χρόνια αργότερα, έγινε εν μέσω πολλών ανακατατάξεων στο εσωτερικό της ομάδας. Μετά τον πρώτο του χρόνο και τις αποχωρήσεις των Luca Marmorini (υπεύθυνος κινητήρα) και Νικόλα Τομπάζη (υπεύθυνος αεροδυναμικής), ο Αllison έγινε τεχνικός διευθυντής της ομάδας και ήταν φυσικά ο επικεφαλής σχεδιασμού του μονοθέσιου για το 2015.
Η πορεία και των 2 στη Scuderia έχει μόλις ξεκινήσει, αλλά και οι 2 έχουν ήδη δώσει δείγματα πως μπορούν να επαναφέρουν τα κόκκινα μονοθέσια στην κορυφογραμμή της Formula 1. Ο Αrrivabene δείχνει να έχει συσπειρώσει την ομάδα, μετά από μια περίοδο εσωτερικών μαχών και η διαχείριση που έχει κάνει στα επιμέρους θέματα που έχουν προκύψει, όπως για παράδειγμα το λάθος στο 2ο pitstop του Raikkonen στην Αυστραλία, ενώ οι αντιδράσεις του μετά τη νίκη στη Μαλαισία δείχνουν πως αν κάτι δεν λείπει από την ψυχοσύνθεση του αρχηγού της Ferrari, αυτό είναι η αγάπη του τόσο για το σπορ αλλά κυρίως για την ομάδα του.
Από την άλλη, ο Allison κατάφερε την πρώτη χρονιά που είχε τον απόλυτο έλεγχο στον σχεδιασμό του μονοθέσιου, μαζί με τα υπόλοιπα φωτεινά μυαλά που υπάρχουν στο Maranello, να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που μπορεί να πλησιάσει τη Mercedes. Οι Γερμανοί είναι ακόμη στην κορυφή, αλλά για πρώτη φορά τα τελευταία 2 χρόνια, δείχνουν θνητοί. Μπορεί όντως στη Μαλαισία, η υπερβολική για τα ελαστικά και τους οδηγούς ζέστη, να επηρέασε τις W06 Hybrid, αλλά αν στην Κίνα αποδειχθεί ότι ο αγώνας στη Sepang δεν ήταν ένα πυροτέχνημα, τότε ίσως τελικά το πρωτάθλημα του 2015 να είναι πιο ανταγωνιστικό απ’ ότι περιμέναμε.
Με το ξεκίνημα της χρονιάς, η Ferrari με τους 2 αυτούς ανθρώπους να έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας στην φετινή πορεία της, δείχνει πως έχει μπει στον σωστό δρόμο και αν όχι φέτος, τότε από το 2016 μπορεί να διεκδικεί στα ίσια το πρωτάθλημα.Μάλλον δείτε το με αυτόν τον τρόπο. Αν κάποιος έλεγε μετά τις δοκιμές στη Βαρκελώνη, ή μάλλον όχι, ποια Βαρκελώνη. Αν κάποιος έλεγε μετά τον αγώνα στο Albert Park πριν 2 σαββατοκύριακα, ότι η Ferrari θα κερδίσει τον επόμενο αγώνα και μάλιστα επί ίσοις όροις την Mercedes, όχι απλά θα τον αποπαίρναμε ως τρελό ή ως troll, αλλά θα του κάναμε και 2-3 ήπιες παρακλήσεις να κλειστεί από μόνος του σε κάποιο ψυχιατρείο.
Σκεφτείτε το φετινό πρωτάθλημα, αλλά εκτός από την Mercedes και τη Ferrari, να έχουμε την McLaren να προσπαθεί μαζί με την διάθεση της Honda για την αναβίωση των ένδοξων ημερών του παρελθόντος, την Williams να εκμεταλλεύεται τη δυναμική των μονάδων ισχύος της Mercedes και τη Red Bull να ξεπερνά τα προβλήματα των αντίστοιχων μονάδων της Renault. Ξαφνικά, η Formula 1 έγινα 10 φορές πιο ελκυστική, έτσι;
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify