GP Ουγγαρίας – Αγώνας – Άξια νίκη, μέσα στο χάος, για τον Vettel!

Μεταφερόμαστε στην Ουγγαρία για τον τελευταίο αγώνα πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Στη σκιά του θανάτου του J. Bianchi, οι οδηγοί ,πριν την έναρξη του αγώνα, απέδωσαν τα σέβη τους στον αδικοχαμένο συνάδελφό τους.

Στην Pole βρέθηκε ο Hamilton, ακολουθούμενος από τους Rosberg, Vettel, Ricciardo, Raikkonen, Bottas, Kvyat, Massa, Verstappen και Grosjean.

Μετά το γύρο σχηματισμού, χρειάστηκε να γίνει ένας ακόμη γύρος επειδή ο Massa δεν είχε τοποθετήσει σωστά το μονοθέσιό του, μειώνοντας τους γύρους του αγώνα από 70 σε 69.

Στην εκκίνηση, οι δυο Ferrari κατάφεραν να πλασαριστούν στις δυο πρώτες θέσεις, με τον Vettel πρώτο και τον Raikkonen να ακολουθεί και πίσω τους ήταν οι δυο Mercedes. Όμως ο Hamilton, πιέζοντας τον Rosberg, βγήκε εκτός πίστας, καταλήγοντας στην 10η θέση. Πίσω τους οι Bottas και Ricciardo είχαν επαφή μεταξύ τους. Στους πρώτους γύρους ο Vettel ήταν περίπου δυο δέκατα στο γύρο ταχύτερος από τον Raikkonen, με τον Φιλανδό να έχει παρόμοιο προβάδισμα ανά γύρο από τον Rosberg. Η Red Bull έδωσε εντολή στον Kvyat να αφήσει τον Ricciardo να περάσει. Ο Hamilton πέρασε τον Massa για την 9η θέση. Εν τω μεταξύ ο Ricciardo πλησίασε και πέρασε τον Bottas, ο Hamilton πέρασε τον Perez και ο Rosberg δεν φαινόταν να μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των Ferrari. Οι Bottas και Kvyat μπήκαν στα pits στον 13ο γύρο ανοίγοντας τον χορό των pitstops. Στους επόμενους γύρους οι περισσότεροι οδηγοί της δεκάδας (και όχι μόνο) μπήκαν στα pits για τη δική τους αλλαγή ελαστικών. Οι Vettel, Raikkonen, Rosberg, Ricciardo και Hamilton δεν είχαν μπει μέχρι τον 18ο γύρο, αφήνοντας ελεύθερο χώρο στον Hamilton για να κινηθεί σε ρυθμό εφάμηλο των Ferrari. Ο Raikkonen έχασε τη μια κάμερα από το αυτοκίνητό του περνώντας πάνω από τα κερμπ, στο σικέιν.  Στον 19ο γύρο οι Maldonado και Perez είχαν επαφή, με τον Μεξικανό να έχει τετ-α-κε. Στον 20ο γύρο μπήκε ο Hamilton, βάζοντας τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας 5ος , μπροστά από τον Bottas. Ο Rosberg μπήκε στον επόμενο γύρο, βάζοντας μέση γόμα και βγήκε 4ος. Στον επόμενο γύρο μπήκε ο πρωτοπόρος S. Vettel, έχοντας ένα ομαλό pitstop 3,2 δευτερολέπτων, βάζοντας τη μαλακή. Την ίδια επιλογή αλλά και τον ίδιο χρόνο στα pits είχε και ο Raikkonen. Ο Hamilton πλησίαζε τον Ricciardo, ο οποίος έχει τη μέση γόμα έναντι του Hamilton ο οποίος είχε τη μαλακή. Ο Maldonado πήρε ποινή διέλευσης για το συμβάν με τον Perez, ενώ ο Grosjean πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων εξαιτίας μη ασφαλούς αποδέσμευσής του στα pits.

Στην πρωτοπορία του αγώνα ο Vettel είχε το δικό του ρυθμό, όπως και ο Raikkonen, ενώ ο Rosberg δεν μπορούσε να ακολουθήσει, εν μέρει εξαιτίας του ότι είχε τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τις δυο Ferrari και τον Hamilton. Στον 29ο γύρο ο Hamilton πέρασε τον Ricciardo, ενώ στη 10η θέση βρισκόταν ο F. Alonso. Ακριβώς στις παραπάνω θέσεις, ο Kvyat βρισκόταν υπό πίεση από τον Verstappen για την 8η θέση. O Hamilton, από την 4η θέση, πετούσε, έχοντας μπροστά του καθαρό πεδίο, μειώνοντας σταδιακά τη διαφορά του από τον Rosberg, με τις δυο Mercedes να έχουν μπροστά τους ένα τραινάκι από πιο αργούς οδηγούς, στους οποίους έπρεπε να δώσουν γύρο. Ο Alonso μπήκε για μια ακόμα αλλαγή ελαστικών, εξαιτίας ενός κλαταρίσματος πίσω δεξιά. Στον 41ο γύρο ο Raikkonen αναφέρει πως αισθάνεται να χάνει δύναμη. Από το pitlane του λένε πως έχουν πρόβλημα με την MGU-K (σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας). Στον 43ο γύρο η μπροστά αεροτομή του Hulkenberg κατέρρευσε και κατέληξε στις μπαριέρες. Αποτέλεσμα ήταν η επιβολή Virtual Safety Car. Αμέσως μπήκαν οι Mercedes για αλλαγή ελαστικών, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί. Στον επόμενο μπήκαν και οι οδηγοί της Ferrari, αμέσως πριν κάνει την εμφάνισή του το αυτοκίνητο ασφαλείας, μηδενίζοντας τη διαφορά που είχαν χτίσει οι Ferrari από τις Mercedes. Οι τέσσερεις πρώτοι, δηλαδή οι δυο Ferrari και οι δυο Mercedes είχαν όλοι τη μέση γόμα. Ο μηχανικός αγώνας του Raikkonen ενημέρωσε τον Φινλανδό πωε δεν έχει στη διάθεσή του την MGU-K κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου αγώνα. Εν τω μεταξύ ενημέρωναν τον Rosberg πως μπορούν να κερδίσουν τον αγώνα, αφού ο Raikkonen έχει πρόβλημα με τον ηλεκτροκινητήρα του και ο Vettel θα έχει πρόβλημα να φέρει σε θερμακρασία λειτουργίας τα ελαστικά του. Στο τέλος του 48ου γύρου είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Rosberg πέρασε τον Raikkonen και ο Hamilton είχε επαφή με τον Ricciardo, χάνοντας ένα κομμάτι από την αεροτομή του ο βρετανός, με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση του. Ο Bottas είχε επαφή με τον Verstappen, αποκτώντας κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό. Ο Ricciardo εν τω μεταξύ πέρασε ο Ricciardo τον Raikkonen για την τελευταία θέση του βάθρου. Ο Hamilton μπήκε στα pits για αλλαγή εμπρός αεροτομής. Στον 53ο γύρο ο Raikkonen μπήκε στα pits, άλλαξε ελαστικά, έσβησε τον κινητήρα του και οι μηχανικοί του τον έθεσαν ξανά σε λειτουργία, προσπαθώντας να επαναφέρουν την MGU-K, χωρίς όμως να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο Hamilton έλαβε ποινή διέλευσης από τα Pits, καθώς κρίθηκε υπαίτιος για την επαφή με τον Ricciardo. Παράλληλα, ο Rosberg βρισκόταν εντός της ζώνης DRS του Vettel και ο Ricciardo μόλις 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον γερμανό της Mercedes. O Μ. Verstappen πήρε ποινή διέλευσης επειδή υπερέβει το όριο ταχύτητας πίσω από το Αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό θα προωθήσει τον Alonso στην 5η θέση ενώ ο Button βρισκόταν 8ος.  Με 10 γύρους να απομένουν ο Raikkonen εγκατέλειψε, ο Vettel  είχε απομακρυνθεί κάπως από τον Rosberg και ο Ricciardo είχε κολλήσει πίσω από τον οδηγό της Mercedes. Στον 61ο γύρο ο Sainz εγκατέλειψε τον αγώνα. Στον 64ο γύρο ο Ricciardo προσπαθώντας να περάσει τον Rosberg, φρέναρε πολύ αργά, χτύπησε με τη Mercedes, έχασε ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής του και ο Rosberg είχε κλατάρισμα ελαστικού. Εν τω μεταξύ ο Κvyat ήταν υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, επειδή πήρε πλεονέκτημα αφήνοντας την πίστα και κερδίζοντας πλεονέκτημα στη μάχη με τον Hamilton παίρνοντας ποινή 10 δευτερολέπτων. Ταυτόχρονα ο Ricciardo ήταν επίσης υπό εξέταση για την επαφή με τον Rosberg, με το συμβάν να εξετάζεται μετά τον τερματισμό.

Πρώτος, στον χαοτικό αυτό αγώνα, τερμάτισε ο S. Vettel με μια άξια νίκη. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Kvyat και Ricciardo. Τη δεκαδα έκλεισαν οι Verstappen, Alonso, Hamilton, Grosjean, Rosberg, Button και Ericsson.

# Driver Ctry Team Time Gap Pits
1 Sebastian Vettel Ferrari 1:28.010 4
2 Daniil Kvyat Red Bull 1:27.917 15.7 5
3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:26.611 25.0 5
4 Max Verstappen Toro Rosso 1:28.942 44.2 5
5 Fernando Alonso McLaren 1:27.944 49.0 5
6 Lewis Hamilton Mercedes 1:26.491 52.0 6
7 Romain Grosjean Lotus 1:28.610 58.5 5
8 Nico Rosberg Mercedes 1:28.315 58.8 5
9 Jenson Button McLaren 1:28.862 67.0 4
10 Marcus Ericsson Sauber 1:29.287 69.1 5
11 Felipe Nasr Sauber 1:29.841 73.4 5
12 Felipe Massa Williams 1:29.856 74.2 5
13 Pastor Maldonado Lotus 1:30.132 85.1 6
14 Valtteri Bottas Williams 1:28.347 80.2 5
15 Roberto Merhi Manor 1:31.768 2 LAPS 5
16 Will Stevens Manor 1:33.980 4 LAPS 6
R Carlos Sainz Toro Rosso RETIRED 9 LAPS 5
R Kimi Raikkonen Ferrari RETIRED 14 LAPS 6
R Sergio Perez Force India RETIRED 16 LAPS 6
R Nico Hulkenberg Force India RETIRED 28 LAPS 2

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Όλες οι ειδήσεις της ημέρας στο TotalF1.gr (25/7)

Next Article

Αφιερωμένο στον Jules

Related Posts