Pirelli – Στη στρατηγική της Ferrari οφείλεται το κλατάρισμα του Vettel

GP BELGIO F1/2015 – SPA FRANCORCHAMPS 22/08/15 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

To κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού του Sebastian Vettel στον προτελευταίο γύρο του Βελγικού Grand Prix έκανε τον Γερμανό έξαλλο με την κατασκευάστρια των ελαστικών της F1, Pirelli, αλλά σύμφωνα με δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της εταιρείας, Paul Hembery, η ευθύνη βαραίνει την ομάδα και την στρατηγική του ενός pitstop που επέλεξε για τον Vettel.

“Το ελαστικό ήταν στο τέλος της ζωής του, όπου οποιοδήποτε ελαστικό στον κόσμο φτάσει σε αυτό το σημείο θα υπάρχει πρόβλημα”, ήταν η πρώτη αντίδραση του Hembery, ο οποίος πρόσθεσε πως η Pirelli περίμενε από τις ομάδες να πραγματοποιήσουν 2 ή 3 pitstops στον αγώνα του Spa, ενώ αντιθέτως η Ferrari ρίσκαρε πιστεύοντας πως ο Vettel θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το τέλος με μια μόνο στάση στα pits.

O Vettel είχε συμπληρώσει 28 γύρους με τη μέση γόμα, κάτι που ο Hembery σχολίασε λέγοντας: H ζωή ενός τέτοιου ελαστικού κυμαίνεται περίπου στους 40 γύρους, αλλά αυτό είναι μόνο μια ένδειξη. Οι συνθήκες του αγώνα μπορούν να το αλλάξουν αυτό το νούμερο. Κάποιοι παράγοντες που υπάρχουν στους αγώνες δεν μπορούν να μας δώσουν έναν συγκεκριμένο αριθμό γύρων. Οι υπόλοιπες ομάδες είχαν μια διαφορετική κατεύθυνση. Αν ο αγώνας ήταν έναν γύρο πιο μικρός, θα είχε ανεβεί στο βάθρο και θα λέγαμε πως ήταν μια ευφυέστατη στρατηγική, οπότε αυτή η εγκατάλειψη ήταν σκληρή.”

Τέλος, όταν ρωτήθηκε αν το κλατάρισμα του Vettel είχε σχέση με αυτό που αντιμετώπισε ο Rosberg την Παρασκευή, ο Hembery ήταν κατηγορηματικά αντίθετος: “[Το κλατάρισμα του] Rosberg προκλήθηκε από ένα εξωτερικό χτύπημα στο ελαστικό. Αυτό ήταν καθαρά λόγω υπέρμετρης φθοράς.”

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rosberg - Έκανα μια τελείως χάλια εκκίνηση

Next Article

Bottas - Με ενημέρωσαν ξαφνικά πως πήρα ποινή

Related Posts