Η McLaren-Honda ακούγεται πολύ πιο σίγουρη για το μέλλον.
Μέχρι τώρα, ο αγγλο-ιαπωνικός συνδυασμός δεν έχει καρποφορήσει.
Αλλά στο Sochi, το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Fernando Alonso είχε στα χέρια του έναν νέων προδιαγραφών κινητήρα της Honda.
Οι παρατηρητές αναφέρουν ότι η νέα μονάδα είχε μια ιδιαίτερα διαφορετική νότα στον κινητήρα, αλλά η ομάδα αποφάσισε να μην την δοκιμάσει πέρα των ελεύθερων δοκιμών, ώστε ο Alonso να τον χρησιμοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin,.
Το αφεντικό της ομάδας Eric Boullier δήλωσε στην Ισπανική El Mundo Deportivo: “Αυτή η βελτίωση έφερε αποτελέσματα καλύτερα από αυτά που αναμέναμε.
«Ήταν ένα θετικό τεστ – ακόμα και πάνω από ό,τι περιμέναμε», επανέλαβε. “Αλλά εμείς δεν τον χρησιμοποιήσαμε στον αγώνα μόνο και μόνο επειδή πιστεύαμε ότι ο σχεδιασμός της πίστας δεν ταίριαζε στο σασί μας.»
Ο Yasuhisa Arai συμφώνησε: «Ο νέος κινητήρας ανταποκρίθηκε καλύτερα από το αναμενόμενο, αν και η συνολική απόδοση δεν είναι ακόμη αρκετά υψηλή.”
Πράγματι, ο Jenson Button τόνισε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με την τρέχουσα διάταξη της Honda είναι η ανάκτηση ενέργειας η ERS.
Χαρακτηριστικά, δήλωσε: «Έχουμε εξαντλήσει την δύναμη στις ευθείες πολύ πριν φτάσουμε στο τέλος τους. Αυτό είναι πιστεύω το σημαντικότερο πρόβλημα μας.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify