Ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Pat Symonds, δηλώνει πως το αεροδυναμικό πακέτο των μονοθεσίων για το 2017 έχει πλέον καθοριστεί και είναι σίγουρος πως θα εγκριθεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Συγκεκριμένα συμφωνήθηκαν οι αλλαγές που αφορούν το άρθρο 3 των τεχνικών κανονισμών της F1, που σχετίζονται με το αμάξωμα και τις διαστάσεις των μονοθεσίων. Αυτές οι αλλαγές θα συνοδεύονται και από φαρδύτερα ελαστικά.
Ο Symonds σχολίασε σχετικά με το θέμα: «Υπάρχει ένα σετ κανονισμών, ένα προσχέδιο του Άρθρου 3. Εν πολύς η δουλειά της Williams είναι να συνθέσει τη διατύπωση, αν και η συζήτηση υπήρξε αρκετά μεγάλη. Το προσχέδιο θα σταλεί στις ομάδες μέσα την εβδομάδα, αλλά ουσιαστικά ό,τι συμφωνήθηκε απλώς τοποθετείται σε ένα έγγραφο. Καθορίζει πλήρως τους κανονισμούς της αεροδυναμικής. Μόνο αυτό (το άρθρο 3) δεν καθορίζει το μέγεθος των ελαστικών, αλλά συμφωνήσαμε στο μέγεθος των ελαστικών και οι κανονισμοί δομήθηκαν γύρω από αυτό το μέγεθος. Επειδή, αν και το Άρθρο 3 δεν αναφέρεται στις διαστάσεις των ελαστικών, προφανώς διάφορα πλάτη αεροτομών και μερών του αμαξώματος συνδέονται με αυτό . Πιστεύω πως έχουμε τώρα ένα πλήρως καθορισμένο σετ κανονισμών που σχετίζονται με όλο το αμάξωμα. Πιστεύω πως έχουμε συμφωνία με την Pirelli, σχετικά με το ποιο θα είναι το μέγεθος των ελαστικών. Υπάρχουν κάποιες διαφορές στις απόψεις σε σχέση με το ποια θα είναι η απόδοση του πακέτου, όπως υπήρχαν και το 2008. Αλλά είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε. Απ’ όσο γνωρίζω στο Strategy Group όλοι είναι χαρούμενοι, στην Επιτροπή της F1 όλοι είναι χαρούμενοι, πιστεύω. Οι κανονισμοί χρειάζεται να επικυρωθούν πριν το Μάρτιο και υπάρχει χρόνος για αυτό. Είμαστε αρκετά καλά, κάναμε ό,τι μας ζήτησαν να κάνουμε. Η πλειοψηφία των στοιχείων λήφθηκαν από την πρόταση της Red Bull. Κατέληξε με μεγαλύτερο διαχύτη, μια ικανοποιητική εμπρός αεροτομή και μια αρκετά ελκυστική σχεδίαση, νομίζω. Είναι λίγο ρετρό, αλλά το πρόσταγμα του Strategy Group ήταν να γίνουν τα αυτοκίνητα πιο γρήγορα και να γίνει η σχεδίαση πιο ελκυστική. Νομίζω πως κάναμε αυτά τα δυο. Δεν είναι δική μου δουλειά να πως αν κάναμε το σωστό ή όχι, αλλά τα μέλη του Συμβουλίου Τεχνικών Κανονισμών έκαναν ό,τι τους ζητήθηκε».
Ο τεχνικός διευθυντής της Williams πρόσθεσε πως οι κανονισμοί είναι αρκετά ευέλικτοι ακόμη και πως αν χρειαστούν αλλαγές για οποιονδήποτε λόγο μπορούν να πραγματοποιηθούν. Όσον αφορά, δε, το φλέγον ερώτημα, κατά πόσον θα μπορούν τα μονοθέσια, με τους νέους αεροδυναμικούς κανονισμούς, να ακολουθούν τα προπορευόμενα μονοθέσια, ο Symonds απαντά: «Η άποψή μου είναι πως όσο περισσότερη κάθετη δύναμη έχεις σε ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο δύσκολα το ακολουθείς. Και αυτό το αυτοκίνητο έχει περισσότερη κάθετη δύναμη. Γι’ αυτό άσχετα με τις όποιες λύσεις βρήκε το Συμβούλιο Προσπεράσεων και άσχετα με το αν κανείς τις πιστεύει ή όχι και ως μέλος αυτού του Συμβουλίου γνωρίζω ποιες συντομεύσεις κάναμε έναντι της πραγματικής επιστημονικής προόδου, το γεγονός είναι ότι αν έχεις περισσότερη κάθετη δύναμη , είναι πιο δύσκολο να ακολουθήσεις. Θεωρώ πως είναι απλοϊκό, αλλά αν μη τι άλλο αρκετά αληθινή άποψη».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify