Renault – Προσωρινό το design της RS16

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Renault, Nick Chester, το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε σήμερα στο Παρίσι ήταν αυστηρά για «εκθεσιακούς» λόγους και η τελική έκδοση της RS16 θα είναι διαφορετική.

«Θα μοιάζει με το σημερινό το οποίο όμως χρησιμοποιήθηκε απλώς για να δείξουμε τα χρώματα της ομάδας. Δεν θα είναι το ίδιο μονοθέσιο», δήλωσε ο Chester κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Σε παρόμοιο τόνο, ο Cyril Abiteboul, διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής ομάδας ανέφερε: «Αυτό που βλέπετε σήμερα είναι ουσιαστικά ένα μονοθέσιο για την συγκεκριμένη περίσταση για να είμαι ειλικρινής. Το τελικό μονοθέσιο βρίσκεται στη διαδικασία παραγωγής και θα τεθεί σε λειτουργία από την επόμενη εβδομάδα. Στις δοκιμές θα αποκαλυφθεί το τελικό σχέδιο.»

Ο Chester ανέφερε πως η Renault θα χρησιμοποιήσει την νέα RS16 στην πρώτη δοκιμή στη Βαρκελώνη μέσα στο μήνα. Σήμερα έγινε η εκκίνηση του νέου αγωνιστικού προγράμματός της, εν αναμονή της επιστροφής της στη Formula 1 μετά την απόκτηση της ομάδας της Lotus.

Ο Nick Chester, ταυτόχρονα, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τις προοπτικές της ομάδας καθώς το περσινό μονοθέσιο της Lotus ήταν αρκετά ανταγωνιστικό παρά την απουσία αλλαγών στη διάρκεια της χρονιάς: «Πιστεύω πως είχαμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο από το οποίο οι οδηγοί μπορούσαν να πάρουν τα περισσότερα. Προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε αυτά τα χαρακτηριστικά και να τα πάμε ένα βήμα πιο πέρα. Ίσως να μείναμε λίγο πίσω διότι το τελευταίο διάστημα του 2015 υπήρχε πολλή πίεση και έτσι η αεροδυναμική βελτίωση ήταν περιορισμένη και αυτό θα στοιχήσει φέτος. Όμως το αυτοκίνητο έχει πολύ καλό χειρισμό και με την συνέχιση της δουλειάς μας πάνω σε αυτό και καλύτερη αεροδυναμική θα μπορέσουμε να ανέβουμε επίθεση.» Παρ’ όλα αυτά παραδέχτηκε πως η ομάδα χρειάστηκε να κάνει ορισμένους συμβιβασμούς ώστε να χωρέσει η νέα μονάδα ισχύος της Renault καθώς πάροχος μέχρι πέρσι ήταν η Mercedes: «Χρειάστηκε να αλλάξουμε το σχέδιο του σασί πολύ γρήγορα και δεν μπορέσαμε να διατηρήσουμε τις διαδικασίες βελτιστοποίησης που είχαμε ανέκαθεν. Επομένως υπάρχουν κάποιοι συμβιβασμοί, ευτυχώς όχι ιδιαίτερα μεγάλοι.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Παρουσιάστηκε το μονοθέσιο της Renault

Next Article

Χωρίς tokens η εξέλιξη των κινητήρων από το 2017

Related Posts