Όλα είναι στον αέρα για το φετινό Rally Μεγάλης Βρετανίας, καθώς δεν έχει κλείσει καμία συμφωνία με την κυβέρνηση για να περάσουν οι ειδικές διαδρομές από τα δάση της Ουαλίας.
Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και η Ένωση Φυσικών Πόρων Ουαλίας βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για μία νέα συμφωνία για να περνάνε οι Ε.Δ. από τους δρόμους των δασών της Ουαλίας, ωστόσο η ΕΦΠΟ ζητάει αύξηση 90% στα κόμιστρα.
Κι αυτό, γιατί θέλει να καλύψει τις ζημιές που θα προκληθούν από τα περάσματα.
Η τωρινή συμφωνία λήγει στις 31 Μαΐου, αφήνοντας μετέωρα πολλά event, μαζί με το φετινό rally.
Ο διευθυντής του Rally GB Ben Taylor επιβεβαίωσε πως οι διαφωνίες των δύο μερών είναι πραγματικά μεγάλες.
«Όπως και κάθε άλλος διοργανωτής, θα είχαμε μεγάλο πρόβλημα με την φαινομενική αύξηση στα χιλιόμετρα των ειδικών διαδρομών,» δήλωσε ο Taylor.
Αν και ακόμα δεν ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα των ειδικών και το μήκος τους, πηγές του Autosport αναφέρουν πως το μεγαλύτερο μέρος τους θα διεξαχθεί σε περιοχές υπό την εποπτεία της ΕΦΠΟ.
Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έχει εξασφαλίσει deal τόσο με τις Αγγλικές, όσο και με τις Σκοτσέζικες αρχές για αύξηση μόλις 0.7% στα κόμιστρα.
Ο πρώην συνοδηγός του WRC και νυν αλυτάρχης στην Ουαλία Nicky Grist πιστεύει πως αυτή η συνδρομή είναι άδικη.
«Η ΟΜΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει σε τόσο μεγάλη αύξηση, γιατί θα έκανε εξωφρενικά τα έξοδα για να διεξαχθεί rally στα δάση.
«Πολλοί το βρίσκουν δύσκολο να πληρώσουν τα κόμιστρα που ισχύουν τώρα και με τον διπλασιασμό τους το ποσό θα χτυπήσει ταβάνι.
«Συν τοις άλλοις, πρέπει να σκεφτούμε γιατί εδώ αυξάνονται τα κόμιστρα τόσο πολύ, ενώ στην Αγγλία και την Σκωτία συμφώνησαν σε αύξηση της τάξης του 0,7%;»
Πιστεύεται πως στο κράτος το να διεξαχθεί ένα rally κοστίζει περίπου €18,8 εκ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify