Η FIA θα καταθέσει μία πρόταση για το μέλλον των τωρινών WRCars πριν το τέλος του μήνα.
Τα τωρινά αυτοκίνητα δεν θα είναι ανταγωνιστικά απέναντι στα πιο γρήγορα και πιο ανεπτυγμένα WRCars του 2017, αλλά θα μείνουν ομολογκαρισμένα και τεχνικά θα είναι νόμιμο να αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Οι κατασκευαστές αλλά και οι ιδιώτες θέλουν να ξέρουν τι θα γίνει στο πρωτάθλημα, και ο manager του WRC Jarmo Mahonen εξέφρασε τις ανησυχίες του για ένα πιθανό μπέρδεμα στο να τρέχουν τα τωρινά αυτοκίνητα μαζί με αυτά του 2017.
«Τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 αγωνίζονται ήδη στην κατηγορία WRC2.
«Χρειάζεται όντως να δημιουργήσουμε μία νέα κατηγορία ανάμεσα στα R5 και στα WRCars του 2017;», δήλωσε ο Mahonen.
«Μήπως να καταργήσουμε τα R5 για να τρέχουν τα τωρινών προδιαγραφών WRCars; Αυτό δεν ακούγεται καλό.
«Έχουμε τόσα πολλά R5 τώρα, αυτή η κατηγορία είναι ξεκάθαρα μία επιτυχία.
«Συζητάμε με τους κατασκευαστές για το τι θα κάνουμε με τα τωρινά αυτοκίνητα.
«Ζήτησα να έχω μία πληροφόρηση και θα έχουμε ένα είδος πρότασης μέχρι το τέλος του μήνα.
Ο Mahonen αρνήθηκε τις φήμες που θέλουν τα τωρινά WRCars να είναι καταδικασμένα.
«Κάποιος μου το είπε αυτό, λένε ότι έχουμε πάρει ήδη την απόφαση να τα απαγορεύσουμε, αλλά αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση,» δήλωσε ο Mahonen.
«Η Citroen πουλάει μερικά αμάξια της στην PH–Sport, και η Hyundai πουλάει μερικά και, σίγουρα, η M–Sport πουλάει τα τωρινών προδιαγραφών αυτοκίνητα – αλλά όλες αυτές οι ομάδες έχουν και αυτοκίνητα R5.»
Πολλοί ιδιώτες που τρέχουν με WRCars τώρα δεν θέλουν να πάνε πίσω στα R5, αλλά το να έχουν ένα WRCar του 2017 ίσως να είναι δύσκολο καθώς οι ομάδες θα δυσκολευτούν να παρέχουν τα αυτοκίνητα στο πρώτο μισό της σεζόν.
Ο Malcolm Wilson τόνισε την διαφορά ανάμεσα στα R5 και στα WRCar του 2017 αν τα τωρινά WRCar συνεχίσουν να υπάρχουν.
«Είναι μία τεράστια διαφορά,» δήλωσε ο Wilson.
«Πιστεύω θα είναι δύσκολο για του νέους οδηγούς να είναι γρήγοροι με τα νέα αυτοκίνητα προερχόμενοι από τα R5.
«Το προφανές είναι να κρατήσουμε τα τωρινά αυτοκίνητα και ίσως να δημιουργήσουμε μία νέα κατηγορία που θα συμπληρώνει το κενό.
«Βλέπουμε αυτό το ζήτημα για μόλις 1 ή 2 χρόνια, τα τωρινά αυτοκίνητα δεν θα έχουν μεγάλη αγοραστική αξία σύντομα.
«Οι ομάδες σταματούν να τα κατασκευάζουν τώρα, με την προσοχή τους να είναι σε αυτά του 2017, έτσι δεν θα υπάρχουν αυτά τα αυτοκίνητα σε 2 χρόνια.»
Ο Wilson πρόσθεσε ότι το να διώχνουμε πιθανούς αγοραστές για τα WRCars δεν έχει νόημα, για διαφημιστικούς ή για το σπορ και το θέαμα λόγους.
«Έχουμε πολλούς πελάτες που θέλουν να αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με WRcar,» δήλωσε.
«Καταλαβαίνουμε, ότι η FIA θέλει να περιορίσει την πρόσβαση στα νέα αυτοκίνητα, αλλά θα είναι ντροπή να διώχνουμε πιο πολλούς συμμετέχοντες όταν υπάρχουν αυτοκίνητα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify