Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δηλώνει πως η μεγάλη καθυστέρηση στο pit stop του Ricciardo οφειλόταν στο ότι τα ελαστικά βρισκόταν στο πίσω μέρος του γκαράζ.
Στο δεύτερο pit stop του Αυστραλού, η ομάδα αντέδρασε άμεσα στην αλλαγή του Hamilton, βάζοντας τον Ricciardo ένα γύρο μετά στα Pits. Η αρχική απόφαση των Ταύρων ήταν να χρησιμοποιηθεί η μαλακή γόμα, όμως άλλαξαν γνώμη και κατέληξαν στο ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τα πολύ μαλακά, που είχαν μείνει από το Q2. ¨όμως το εν λόγω σετ ελαστικών βρισκόταν στο πίσω μέρος του γκαράζ της Red Bull και οι μηχανικοί δεν κατάφεραν να τα έχουν στο pit lane εγκαίρως.
Συγκεκριμένα ο Horner υποστήριξε: «Βασιζόμενοι στο πως είμαστε τοποθετημένοι εδώ στο Μονακό, το pit wall είναι επάνω και το γκαράζ κάτω. Τα ελαστικά είναι στις θερμικές κουβέρτες τόσο μέσα στο γκαράζ όσο και πίσω από το γκαράζ και δυστυχώς το σετ των ελαστικών που ζητήθηκαν δεν ήταν διαθέσιμα και βρίσκονταν στο πίσω μέρος του γκαράζ».
«Υπήρξε ένα μπέρδεμα με τους μηχανικούς, αρχικά έχοντας τα μαλακά έτοιμα, τα κίτρινα ελαστικά. Και τότε αυτή η αλλαγή, που ζητήθηκε να περάσουμε στην πολύ μαλακή, αυτά τα ελαστικά βρίσκονταν στο βάθος του γκαράζ».
«Δεν μπορούσαν να είναι έτοιμα για το αυτοκίνητο εγκαίρως, πράγμα που κόστισε πιθανώς 10 δευτερόλεπτα στο Pit stop. Όμως ακόμη και με αυτή την καθυστέρηση, βγήκαν ο ένας δίπλα στον άλλο, δείχνοντας πόσο γρήγορος ήταν ο γύρος εισόδου του Daniel και πόσο αργός ήταν ο γύρος εξόδου του Lewis. Ήταν αποκαρδιωτικό για όλη την ομάδα να χάσει έτσι μια νίκη».
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας πρόσθεσε πως δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουν απέναντι στον οδηγό τους, από το να του απολογηθούν και να τον διαβεβαιώσουν πως κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφθεί: «Ως ομάδα κερδίζουμε μαζί και χάνουμε μαζί και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να απολογηθούμε στον Daniel καθώς δεν του παρείχαμε αρκετά καλή υπηρεσία σήμερα, έχοντας κάνει εξαιρετική δουλειά μαζί του χθες για να πάρει την pole».
«Έκανε τα πάντα σωστά στον αγώνα. Ακόμη και το να περάσει στα ενδιάμεσα, ήταν ο σωστός τρόπος να προχωρήσεις μέχρι να περάσεις στα slicks».
«Αλλά δυστυχώς αυτό το λάθος συνεννόησης μεταξύ του pit wall επάνω και της διαχείρισης ελαστικών μας εξέθεσε σήμερα. Αλλά πέρα από αυτό είχε μια πραγματικά καλή ευκαιρία επιτιθέμενος στον Lewis».
«Έφτασε αρκετά κοντά στην έξοδο του σικέιν σε μια περίπτωση αλλά δεν είχε για λίγο την ευκαιρία να περάσει. Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να προσπεράσεις στο Μονακό και ουσιαστικά ο αγώνας χάθηκε σε εκείνο το pit stop».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify