Ο Jari-Matti Latvala ελπίζει ότι η νέα φιλική προς τα ελαστικά οδήγηση στις σκληρές ειδικές διαδρομές του Rally Σαρδηνίας θα του δώσουν μία θέση στο βάθρο.
Ο Latvala κέρδισε τον αγώνα το 2009 στο τιμόνι ενός Ford Fiesta RS WRC αλλά οι προσπάθειες τους από κει και πέρα περιορίστηκαν λόγο κλαταρισμάτων κάτι που ο Φινλανδός πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει αποφύγει.
Πέρυσι και ενώ ήταν σε μάχη για την πρώτη θέση με τον Hayden Paddon χτύπησε σε ένα ανάχωμα με αποτέλεσμα να ξεζανταριστεί το ένα πίσω ελαστικό.
Φέτος, καθώς ο teammate του Sebastien Ogier θέλει μία τέταρτη συνεχόμενη νίκη στην Σαρδηνία, ο Larvala αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική.
«Το Rally Σαρδηνία είναι φανταστικό. Εκεί πήρα την πρώτη μου νίκη στο χώμα. Ανυπομονώ κάθε χρόνο να τρέξω εκεί, ακόμα και αν τα πράγματα δεν έχουν πάει καλά για μένα τα τελευταία χρόνια.»
«Έχω συχνά κλαταρίσματα στην Σαρδηνία – ίσως επειδή πιέζω πολύ κοντά στο όριο. Φέτος αποφάσισα να προσέχω πιο πολύ τα ελαστικά μου. Ο στόχος μου είναι να τερματίσω στο βάθρο πάλι,» δήλωσε.
Ο Latvala σκοπεύει να εκμεταλλευτεί και την σειρά εκκίνησης που θα του δώσει μία πιο καθαρή γραμμή σε σχέση με τους teammates του Sebastien Ogier και Andreas Mikkelsen που θα ξεκινήσουν πρώτοι στις ειδικές διαδρομές.
«Το χώμα δεν Σαρδηνία είναι πολύ γλιστερό στο πρώτο πέρασμα, η σειρά που εκκινώ μπορεί να είναι πλεονέκτημα. Μετά όλοι οι οδηγοί έχουν καλή πρόσφυση στο δεύτερο loop.» εξήγησε.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify