Νικητής στο Rally Σαρδηνίας, μετά από σκληρή μάχη, αναδείχθηκε ο Thierry Neuvile, με δεύτερο τον Jari-Matti Latvala. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Sebastien Ogier.
Στην 4η θέση χωρίς να απειλεί, αλλά ούτε και να απειλείται τερμάτισε ο Dani Sordo, με τον Ott Tanak να καταφέρνει να είναι στην 5η θέση παρά τα αρκετά προβλήματα που αντιμετώπισε. Στην 6η θέση τερμάτισε ο Eric Camilli κάνοντας ένα σπουδαίο comeback μετά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε την δεύτερη ημέρα του rally. Ο Henning Solberg απέφυγε τα λάθη, εκμεταλλεύτηκε και τις εγκαταλείψεις τον προπορευόμενων και τερμάτισε στην 7η θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Suninen, Kopecky και Kruuda.
SS16:
Με το δεξί ξεκίνησε ο Thierry Neuville την ημέρα καθώς κέρδισε την 16η ειδική διαδρομή, κερδίζοντας άλλα 3.1 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Jari-Matti Latvala. Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Eric Camilli, που ήταν κατά 4 δέκατα ταχύτερος από τον Andreas Mikkelsen. Πίσω του στην πέμπτη θέση ήταν ο teammate του Sebastien Ogier, με τον Lappi να είναι μόλις 8 δέκατα πίσω του. Την δεκάδα έκλεισαν οι Tanak, Sordo, Solberg και Kopecky.
SS17:
Ο Eric Camilli ήταν ο ταχύτερος στην 17η ειδική διαδρομή, δείχνοντας πόσο ανταγωνιστικός είναι. Δεύτερος 2 δέκατα πίσω ήταν ο Thierry Neuville και τρίτος ο Jari-Matti Latvala. Τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Φινλανδό ακολούθησε ο Henning Solberg, με τον Ogier να είναι 6 δέκατα πιο αργός. Οι Mikkelsen και Lappi σημείωσαν τον 6ο και 7ο χρόνο αντίστοιχα, με τους Sordo, Tanak, Prokop να κλείνουν την δεκάδα.
SS18:
Ακόμα μία ειδική κέρδισε ο Thierry Neuville κρατώντας πίσω του τα Polo των Mikkelsen και Latvala, που πήραν τις θέσεις 2 και 3 αντίστοιχα. Τον τέταρτο χρόνο σημείωσε ο Eric Camilli που ήταν ταχύτερος κατά 4 δέκατα από τον Esapekka Lappi. Μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Φινλανδό ήταν ο Sebastien Ogier, με τους Sordo, Tanak, Solberg και Abbring να συμπληρώνουν την δεκάδα.
SS19:
Την Power Stage κέρδισε ο Sebastien Ogier, παίρνοντας τους 3 βαθμούς της πρώτης θέσης αφού επικράτησε κατά 6 δέκατα του Kevin Abbring. Τρίτος ήταν ο Jari-Matti Latvala που πήρε έναν επιπλέον βαθμό. Μόλις 1 δέκατο πίσω του ήταν ο Ott Tanak με τα Hyundai i20 των Neuville και Sordo να ακολουθούν. Ο Lappi σημείωσε τον 7ο χρόνο, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Camilli, Solberg και Rajhi.
Αναλυτικά η κατάταξη:
[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Συνοδηγός;;;{f1}Χρόνος;;;{f1}Διαφορά;;;{f1}Διαφορά από τον πρώτο;nn;
1;;;T.Neuville;;;N.Gilsoul;;;3:35:25.8;;; ;;; ;nn;
2;;;J.M.Latvala;;;M.Anttila;;;3:35:50.6;;;24.8;;;24.8;nn;
3;;;S.Ogier;;;J.Ingrassia;;;3:37:03.6;;;1:13.0;;;1:37.8;nn;
4;;;D.Sordo;;;M.Marti;;;3:38:19.8;;;1:16.2;;;2:54.0;nn;
5;;;O.Tanak;;;R.Molder;;;3:40:52.2;;;2:32.4;;;5:26.4;nn;
6;;;E.Camilli;;;B.Veillas;;;3:41:25.6;;;33.4;;;5:59.8;nn;
7;;;H.Solberg;;;I.Minor;;;3:41:48.0;;;22.4;;;6:22.2;nn;
8;;;T.Suninen;;;M.Markkula;;;3:44:23.2;;;2:35.2;;;8:57.4;nn;
9;;;J.Kopecky;;;R.Dresler;;;3:45:12.8;;;49.6;;;9:47.0;nn;
10;;;K.Kruuda;;;M.Jarveoja;;;3:48:54.3;;;3:41.5;;;13:28.5;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify