Eric Boullier: « Τεράστια η ενθάρρυνση από την βελτίωσή μας».
Ο Jenson Button κατέκτησε την 6η θέση ίσως στην πιο πειστική εμφάνιση από την έναρξη της συνεργασίας της McLaren με την Honda.
Ξεκινώντας 3ος , βρέθηκε 2ος και πίεσε έντονα στους πρώτους γύρους μέχρι και τον ένατο γύρο που έκανε το πρώτο του pit stop.
Κατά την διάρκεια του δεύτερου stint έχασε κάποιες θέσεις και βρέθηκε με ξαφνικό πλεονέκτημα κατά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας – για την απομάκρυνση του μονοθέσιου του Vettel από κλαταρισμένο ελαστικό – πραγματοποιώντας το δεύτερο pit stop του, ενώ με αυτό το σετ πήγε ως τον τερματισμό.
Στους τελευταίους γύρους ο Jenson είχε φτάσει μέχρι την 5η θέση πριν καταλήξει στην 6η αφού τον προσπέρασε ο Daniel Ricciardo που είχε πιο φρέσκα ελαστικά.
Ξεκινώντας 14ος ο Alonso ήταν πολύ ανταγωνιστικός στα πρώτα δυο stint και βρισκόταν μέσα στην δεκάδα αλλά η στρατηγική φαινόταν να μην αποδίδει. Μπήκε επίσης για την δεύτερη αλλαγή ελαστικών αμέσως μετά τον Button κατά την διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας για να βρεθεί με πλεονέκτημα , αλλά στο τελευταίο stint ένα πρόβλημα στη μπαταρίες τον ανάγκασε να εγκαταλείψει λίγους γύρους πριν το τέλος.
#14 Fernando Alonso
- Ξεκίνησε από την 14η θέση
- Τερματισμός: Εγκατάλειψη λόγω προβλήματος στις μπαταρίες
- Ταχύτερος γύρος: 1:11.020s στον 20ο γύρο
- Pit stops : 8ος γύρος (2.80s) και 26ος γύρος (3.86s)
«Ήμασταν άτυχοι αυτό το Σαββατοκύριακο.
«Ήταν ένας δύσκολος αγώνας για μένα σήμερα. Ο κινητήρας δεν λειτουργούσε σωστά από τον τρίτο ή τέταρτο γύρο , έχανα δύναμη από το πρόβλημα στην μπαταρία και βρεθήκαμε στα πρόθυρα της απόσυρσης του αυτοκινήτου από τον αγώνα.
«Όσο βρισκόμασταν στην πρώτη δεκάδα πιστεύαμε ότι υπάρχουν πιθανότητες για κάτι καλό και συνεχίσαμε την προσπάθεια μέχρι το τέλος. Αλλά τελικά δεν ήταν εφικτό.
«Πρέπει να μάθουμε από τα προβλήματα που είχαμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά και να κρατήσουμε τα θετικά. Το μονοθέσιό μας ήταν ανταγωνιστικό στις μεικτές συνθήκες χτες και σήμερα ο Jenson πήρε κάποιους βαθμούς για την ομάδα.»
#22 Jenson Button
- Ξεκίνησε 3ος
- Τερμάτισε 6ος
- Ταχύτερος γύρος 1:10.001s στον τελευταίο γύρο (70)
- Pit stops :Γύρος 9 (3.67s) και γύρος 26 (3.79s)
«Ήξερα ότι ο αγώνας θα ήταν δύσκολος. Ξεκινώντας κοντά στην μπροστινή σειρά βοηθάει να έχεις πιο καθαρό αέρα και να μπορείς να κάνεις τα δικά σου λίγο περισσότερο , αλλά με δυο ζώνες DRS σε αυτό το μέρος δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τα άλλα αυτοκίνητα πίσω μας. Ενώ ο ρυθμός μας ήταν καλός , από την στιγμή που ένα αυτοκίνητο σε περάσει ξέραμε ότι ήταν σχεδόν αδύνατο να επανακτήσουμε την θέση.
«Παρόλα αυτά νομίζω ότι περάσαμε τις Williams σε καθαρό ρυθμό και κάναμε καλή δουλειά με την στρατηγική στον αγώνα μας.Πραγματικά πήραμε το μέγιστο από τα πάντα. Σε κάθε περίσταση βελτιωνόμαστε , σε κάθε περίοδο που τρέχουμε κάνουμε το αυτοκίνητο όλο και καλύτερο.
«Κάναμε πολύ καλή δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο και πηγαίνουμε στο Silverstone γνωρίζοντας ότι δεν θα βρεθούμε στην ίδια θέση.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify