Ο Dani Pedrosa λέει ότι oι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ώστε να συνηθίσει τη φετινή μοτοσυκλέτα της Honda, είναι από τις μεγαλύτερες που αντιμετώπισε ως τώρα στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία.
Ο καλύτερος ίσως τρόπος αξιολόγησης της κατάστασης του Pedrosa γίνεται μέσω της ανάλυσης τις ελεύθερες δοκιμές της κάθε Παρασκευής που έλαβε μέρος τη φετινή χρονιά.
Αυτός ο τρόπος μας δίνει μια ιδέα του επιπέδου κατανόησης μεταξύ του αναβάτη και της μοτοσυκλέτας του, που, στην περίπτωση του Pedrosa, είναι πολύ περιορισμένη αυτή την περίοδο.
Η καλύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών που είχε φέτος ήταν η 1η στο Le Mans, όπου ήταν και ο ταχύτερος. Ωστόσο, υπολογίζοντας όλες τις άλλες ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής μέσα στη χρονιά, ο μέσος όρος διαφοράς του απ’ τον ταχύτερο αναβάτη είναι στα επτά δέκατα.
Στη μια δεκαετία που έχει αγωνιστεί στα MotoGP, o Pedrosa πάντοτε κατάφερνε να κερδίσει το λιγότερο έναν αγώνα κάθε χρονιά, ένας στόχος ο οποίος, με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με την RC213V, βρίσκεται μόνο στη σφαίρα της φαντασίας.
«Έχω πολλά προβλήματα όταν βγαίνω απ’ τις στροφές, λόγω του ότι η μοτοσυκλέτα δεν συμπεριφέρεται όπως θέλω και αυτό επηρεάζει ένα απ’ τα δυνατότερα σημεία μου, την ακρίβεια στην έξοδο των στροφών,» εξηγεί ο Pedrosa.
O Ισπανός δεν γυρίζει την πλάτη του στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, την ίδια ώρα ωστόσο επιμένει ότι διαχειρίζεται τα προβλήματα κρατήματος καλύτερα λόγω της μεγάλης εμπειρίας του.
«Ποτέ δεν μου ήταν τόσο δύσκολο να είμαι στους πρωτοπόρους, αλλά είναι αλήθεια ότι αυτά τα προβλήματα ήρθαν σε μια στιγμή που είμαι πολύ πιο πολύπλευρος,» είπε ο Pedrosa στο Motorsport.com.
«Είχα πολλά περισσότερα προβλήματα προσαρμογής στο παρελθόν. Μια στραβή μανέτα ή ένα στραβό τιμόνι ή οτιδήποτε άλλο, με επηρέαζε περισσότερο. Πριν μερικά χρόνια δεν μπορούσα να οδηγήσω αν η μοτοσυκλέτα δεν ήταν τέλεια.
«Τώρα, με περισσότερη εμπειρία, είμαι πολύ πιο ‘εύκολος’ και μπορώ να δουλέψω και να πάρω το καλύτερο που μπορώ από κάθε περίσταση. Ο Dani των προηγούμενων επτά ή οκτώ χρόνων θα δυσκολευόταν πολύ περισσότερο.»
Είναι προφανές ότι η σεζόν δεν κυλά όπως ο Pedrosa φανταζόταν, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι είναι ένας εκ των δύο εργοστασιακών αναβατών του HRC.
Παρ’ όλα αυτά, η πραγματικότητα δεν είναι τόσο καταστροφική όσο ακούγεται αν κοιτάξουμε την κατάταξη. Οι μόνοι αναβάτες που βρίσκονται από πάνω του είναι ο teammate του Marc Marquez και οι δύο αναβάτες της Yamaha, Jorge Lorenzo και Valentino Rossi.
Μέχρι τον επόμενο αγώνα του Sachsenring που σηματοδοτεί και το πέρας της μισής αγωνιστικής χρονιάς, ο ίδιος βρίσκεται μόλις 17 βαθμούς πίσω απ’ τον Rossi που είναι 3ος.
Ο Pedrosa είναι πολύ μακριά απ’ την κορυφή της κατάταξης (59 βαθμούς πίσω απ’ τον Marquez) για να έχει βλέψεις για τίτλο, αλλά αυτή δεν είναι η χειρότερη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία μετά από οκτώ αγώνες.
Τρεις φορές (2011, 2014 και 2015) ήταν ακόμα πιο μακριά απ’ την κορυφή, αν και το 2015 είχε χάσει τους αγώνες σε Austin, Termas de Rio Hondo και Jerez, αφού αποφάσισε να χειρουργηθεί στο χέρι.
Το 2007 και 2009 η διαφορά του απ’ τον πρωτοπόρο ήταν ίδια όπως και τώρα, ενώ η διαφορά του απ’ την κορυφή (Marquez) το 2013 ήταν μόλις δύο πόντους.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify