GP Γερμανίας – Αγώνας – Ρεσιτάλ Marquez

MARC MARQUEZ SPA REPSOL HONDA TEAM HONDA MotoGP GP Deutschland 2016 (Circuit Sachsenring) 15-17/07.2016 photo: MICHELIN

Μετά από έναν σπουδαίο αγώνα και παρότι είχε έξοδο και με πόνους από την πτώση του στο ζέσταμα, ο Marc Marquez ήταν ο μεγάλος νικητής του γερμανικού Grand Prix στο Sachsenring. Ακολούθησαν οι Crutchlow και Doviziozo, «αυτοκτονία» για Rossi.

Με την βροχή να κάνει την εμφάνιση της για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, οι αναβάτες έπρεπε να αντιμετωπίσουν μια πολύ βρεγμένη πίστα και πολύ δύσκολες συνθήκες. Ο Marc Marquez είχε την pole position, μπροστά από τους Barbera και Rossi και με τους τρεις τους να επιλέγουν την μαλακή βρόχινη γόμα ελαστικών. Οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές, στους 19 βαθμούς Κελσίου στην ατμόσφαιρα και στους 23 βαθμούς στο οδόστρωμα της πίστας.

Στην εκκίνηση, παρότι ο Marquez έφυγε καλά, οι Rossi και Doviziozo έφυγαν ακόμη καλύτερα και βρήκαν αρκετή πρόσφυση στη βρεγμένη πίστα και πέρασαν σχεδόν αμέσως τον Ισπανό, που κατάφερε στο τέλος του γύρου να κρατήσει την τρίτη θέση από τον Petrucci. O Miller είχε κάνει μια εκπληκτική εκκίνηση κι είχε ανέβει στην 6η θέση, από την 16η ενώ Lorenzo και Vinales είχαν τη μάχη τους για την 10η θέση.

Ο Doviziozo ήταν πολύ επιθετικός και πέρασε εντυπωσιακά τον Rossi στη στροφή 8, ενώ το ίδιο έκανε λίγο αργότερα και ο Petrucci με τις Ducati να δείχνουν πολύ καλά στοιχεία στο Sachsenring. Ο Petrucci πλέον πετούσε, προσπέρασε και τον Doviziozo και πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, χωρίς πάντως να μπορεί να ανοίξει τη διαφορά του από τους διώκτες του.

Ο Miller επιβεβαίωσε πως αυτές οι συνθήκες του ταιριάζουν, περνώντας με εκπληκτικό τρόπο τον Marquez για την τέταρτη θέση κι άρχισε να κυνηγάει τον Rossi. Πιο πίσω ο Pedrosa πέρασε τον Iannone για την 7η θέση, ενώ ο Lorenzo είχε μείνει στη 15η θέση, με τις 2 Suzuki των Espargaro και Vinales να ακολουθούν και να τον περνάνε με σχετική άνεση.

Στον έβδομο γύρο, ο πρωτοπόρος Petrucci είχε μια πτώση στην τρίτη στροφή, που τον έριξε στην τελευταία θέση, ενώ λίγες στροφές παρακάτω ο Marquez είχε μια έξοδο χωρίς όμως να πέσει, μένοντας πίσω από τον Iannone στην ένατη θέση. Ο Doviziozo εκμεταλλεύτηκε την πρώτη θέση κι άρχισε να ανοίγει τη διαφορά από τον Rossi, ενώ πιο πίσω ο Barbera πέρασε τον Miller για την τρίτη θέση.

Στον δέκατο γύρο ο Iannone μπήκε στα pits για να αλλάξει σε ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς πλέον είχε αρχίσει να σχηματίζεται στην πίστα μια στεγνή γραμμή. Στη μάχη για τη δεύτερη θέση, ο Barbera με πολύ γρήγορο ρυθμό πέρασε τον Rossi, ο οποίος είχε αρχίσει να κατεβάζει τον ρυθμό του. Μετά από εκείνο το σημείο, η δράση στην πίστα μειώθηκε, καθώς όλοι περίμεναν να δουν τον ρυθμό του Iannone με τα ενδιάμεσα ελαστικά, πριν αλλάξουν κι αυτοί.

Ο Cructhlow ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, περνώντας και τον Pedrosa και μειώνοντας τη διαφορά από τους πρωτοπόρους. Ο Marquez μπήκε στα pits στον 13ο γύρο και τόλμησε την αλλαγή σε στεγνά ελαστικά, ενώ ο Rossi πέρασε, φρενάροντας στο βρεγμένο μάλιστα, τον Barbera και ανέκτησε την δεύτερη θέση. Ο “Γιατρός” πλέον είχε πολύ καλό ρυθμό κι άρχισε να κατεβάζει τη διαφορά από τον Doviziozo πριν τις αλλαγές ελαστικών.

Ο Marquez πετούσε με τα σλικ ελαστικά, καθώς ήταν από τέσσερα εώς επτά δευτερόλεπτα ταχύτερος από τους πρωτοπόρους, οι οποίοι δεν έμπαιναν στα pits, παρά τις αντίθετες εντολές των μηχανικών τους. Στον 20ο γύρο οι πρωτοπόροι μπήκαν στα pits, αλλά ήταν πλέον πολύ αργά, καθώς ο Marquez ήταν πια πάρα πολύ μπροστά τους και πέρασε και τον Miller και πλέον δεν είχε αντίπαλο για να πάρει την νίκη.

Στη Yamaha μάλιστα κάνανε επιλογή για ενδιάμεσα ελαστικά για τον Rossi, με τους Cruthlow, Iannone και Pedrosa να περνάνε άνετα τον Ιταλό. Ο Crutchlow ήταν και πάλι ο ταχύτερος στην πίστα, φτάνοντας και προσπερνώντας τον Doviziozo, ενώ το ίδιο έκανε λίγο αργότερα και στον Redding από την εξωτερική στη πρώτη στροφή.

O Marquez εκμεταλλευόμενος την πολύ σωστή αλλαγή ελαστικών του πήρε μια σπουδαία νίκη, την έβδομη συνεχόμενη στη πίστα της Σαξονίας, που τον κάνει το απόλυτο φαβορί πια για το πρωτάθλημα. Ο Crutchlow πήρε το πρώτο βάθρο της χρονιάς, μπροστά από τον Doviziozo που πέρασε στο τέλος τον Redding. Ο Rossi δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο για την όγδοη θέση, ενώ ο Lorenzo ήταν μόλις 15ος.

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

[vtftable ] Θέση;;;Αριθμός;;;Αναβάτης;;;Μοτοσυκλέτα;;;Χρόνος;nn;
1;;;93;;;Marc MARQUEZ;;;Honda;;;47’03.239;nn;
2;;;35;;;Cal CRUTCHLOW;;;Honda;;;+9.857;nn;
3;;;4;;;Andrea DOVIZIOSO;;;Ducati;;;+11.613;nn;
4;;;45;;;Scott REDDING;;;Ducati;;;+11.992;nn;
5;;;29;;;Andrea IANNONE;;;Ducati;;;+22.755;nn;
6;;;26;;;Dani PEDROSA;;;Honda;;;+25.920;nn;
7;;;43;;;Jack MILLER;;;Honda;;;+26.043;nn;
8;;;46;;;Valentino ROSSI;;;Yamaha;;;+26.449;nn;
9;;;8;;;Hector BARBERA;;;Ducati;;;+26.614;nn;
10;;;19;;;Alvaro BAUTISTA;;;Aprilia;;;+31.274;nn;
11;;;50;;;Eugene LAVERTY;;;Ducati;;;+41.208;nn;
12;;;25;;;Maverick VIÑALES;;;Suzuki;;;+42.158;nn;
13;;;38;;;Bradley SMITH;;;Yamaha;;;+1’03.129;nn;
14;;;41;;;Aleix ESPARGARO;;;Suzuki;;;+1’06.091;nn;
15;;;99;;;Jorge LORENZO;;;Yamaha;;;+1’17.694;nn;
16;;;53;;;Tito RABAT;;;Honda;;;+1 Γύρος;nn;
17;;;76;;;Loris BAZ;;;Ducati;;;+2 Γύροι;nn;
18;;;68;;;Yonny HERNANDEZ;;;Ducati;;;+3 Γύροι;nn;
Not Classified;;;;;;;;;;;;;nn;
;;;44;;;Pol ESPARGARO;;;Yamaha;;;+13 Γύροι;nn;
;;;9;;;Danilo PETRUCCI;;;Ducati;;;+18 Γύροι;nn;
[/vtftable]

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πότε θα στερέψει η υπομονή του Vettel;

Next Article

Marquez - Πήρα πολλά ρίσκα για να φτάσω στην νίκη

Related Posts