O Scott Redding ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την απόφαση της ομάδας του να βάλει στη δεύτερη μοτοσυκλέτα του τα ενδιάμεσα ελαστικά, μία απόφαση που -όπως πιστεύει ο ίδιος- του στέρησε τη δεύτερη θέση στο Γερμανικό GP.
Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Redding βρισκόταν κοντά στο δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του, έχοντας αλλάξει σχετικά νωρίς μοτοσυκλέτα, καθώς οι συνθήκες βελτιώνονταν.
Παρόλα αυτά, ο Βρετανός βγήκε στην πίστα μετά από αυτήν την αλλαγή με τα ενδιάμεσα ελαστικά, όταν οι περισσότεροι είχαν επιλέξει τα σλικ – και με τα ελαστικά του να φθείρονται στο τέλος σημαντικά, ο Redding δεν ήταν σε θέση να παλέψει με τον πιο γρήγορο Cal Crutchlow και τον Andrea Dovizioso, χάνοντας έτσι τη θέση του στο βάθρο και τερματίζοντας τέταρτος.
«Είμαι πολύ εκνευρισμένος,» είπε χαρακτηριστικά ο αναβάτης της Pramac. «Έκανα κακή εκκίνηση, αλλά ανακτούσα την αυτοπεποίθησή μου στη βροχή, παίρνοντας πολλά ρίσκα όπως και στο Assen.
«Τότε σκέφτηκα ”θα είμαι από τους πρώτους που θα μπουν στα pits, θα πάρω το ρίσκο”.»
«Είχα πει πως αν μπω στα pits 8 ή 10 γύρους πριν το τέλος για ενδιάμεσα, θα καταστρέφονταν, και ήμασταν περίπου σε αυτό το σημείο.
«Είναι δύσκολο, γιατί δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με τα pits, δεν ξέρεις τι θα κάνουν. Έχουν κρατήσει τα ενδιάμεσα, θα μπω για αλλαγή και δεν θα έχουμε λάστιχα στη μοτοσυκλέτα; Είναι ένα πρόβλημα.»
Ο ίδιος πρόσθεσε πως το γεγονός ότι δεν είχε γράψει γύρος με τα ενδιάμεσα ίσως να έπαιξε ρόλο στην απόφαση της ομάδας να μην του βάλει τα σλικ.
«Αν οι υπόλοιποι έβαζαν τα ενδιάμεσα, δεν θα είχα πρόβλημα,» δήλωσε ο 23χρονος. «Το πρόβλημα είναι ότι έβαλαν σλικ, και ίσως αυτό λόγω εμπειρίας.
«Κάποιοι από αυτούς τα έχουν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, εγώ όχι, οπότε αυτό μπορώ να το δεχτώ.
«Είμαι χαρούμενος που τερμάτισα τέταρτος. Είμαι λίγο πικραμένος, όμως, καθώς ξέρω ότι θα μπορούσα να είμαι δεύτερος και δε μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify