Η αναμενόμενη αύξηση της ταχύτητας των WRCars του 2017 ίσως δεν είναι τόσο μεγάλη εξαιτίας των ελαστικών που θα χρειάζεται να χρησιμοποιούν.
Υπάρχουν ανησυχίες για την αύξηση της ιπποδύναμης των νέων αυτοκινήτων, αλλά ωθεί την Michelin και την DMACK να ξανασχεδιάσουν τα ελαστικά τους για το 2017.
Ο διευθυντής της DMACK Dick Comack δήλωσε ότι η μεγαλύτερη ιπποδύναμη θα φέρει και μεγαλύτερη φθορά στα ελαστικά, και οι αλλαγές που θα πρέπει να κάνουν στα ελαστικά ώστε να αντέχουν θα μειώσουν την πρόσφυση.
«Η Michelin και εμείς γνωρίζουμε ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στην φθορά, ειδικά στους χωμάτινους αγώνες,» δήλωσε ο Comack.
«Αν αυξήσουμε το πλάτος των ελαστικών, θα δώσει περισσότερη διάρκεια ζωής στα ελαστικά, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να μειώσεις την απόσταση μεταξύ των κενών στα ελαστικά με αποτέλεσμα να μειωθεί η πρόσφυση.»
Ο Comack πιστεύει ότι τα ανασχεδιασμένα ελαστικά θα κάνουν την ζωή του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος πιο δύσκολη που θα εκκινεί πρώτος.
«Με μία καθαρή γραμμή οι οδηγοί θα έχουν πρόσφυση, αλλά για τον πρώτο οδηγό που μπαίνει στην ειδική, φαίνεται ότι θα υπάρχει ακόμα λιγότερη πρόσφυση.»
Η προοπτική να υποχρεώσουν τους οδηγούς να χρησιμοποιούν μόνο ένα σετ ελαστικών κάθε μέρα για να μειωθεί το κόστος έχει συζητηθεί, αλλά ο Comack δεν είναι υπέρ.
«Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην πλευρά της αντοχής των rally και του rally αυτού κάθε αυτού,» δήλωσε.
«Το WRC σημαίνει να πηγαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς σε κάθε ειδική και η προοπτική να χρησιμοποιείς μόνο ένα σετ ελαστικών όλη την ημέρα το περιορίζει πολύ αυτό.»
«Το κάθε αυτοκίνητο κοστίζει 450.000 λίρες και συζητάμε για τις 250 λίρες για τα ελαστικά – δεν βγάζει νόημα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify