Hamilton – Κανένα προβάδισμα με την αλλαγή κινητήρα

Ο Lewis Hamilton ισχυρίζεται ότι έχει ακόμα πολύ δουλειά να κάνει αν θέλει να κατακτήσει τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του στην F1, και τέταρτο συνολικά, στους εναπωμείναντες εννιά αγώνες.

Ο Βρετανός αύξησε το προβάδισμα του στην βαθμολογία από τον teammate του στην Mercedes Nico Rosberg νικώντας στο Γερμανικό Grand Prix πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα αλλά, παρά της διαφορά 19 βαθμών, με τις ατυχίες που είχε στην αρχή της χρονιάς σημαίνει ότι έχει ακόμα να ξεπεράσει δυσκολίες πριν πάρει τον τίτλο.

Παρόλο που πήρε τις Pole Positions στην Αυστραλία και στο Bahrain, ο Hamilton είδε τον Rosberg να παίρνει τις νίκες στους τέσσερις πρώτους αγώνες, και με την έβδομη και τρίτη θέση σε Κίνα και Bahrain τον κράτησαν αρκετά πίσω από τον teammate του στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος.

«Ήταν κακοί αγώνες,» δήλωσε ο Hamilton. «Αρκετές pole, δύσκολες εκκινήσεις, επαφές, προβλήματα με το κιβώτιο, προβλήματα με τον κινητήρα. Από τότε, δεν είχα κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Νομίζω απέδωσα καλά όλα τα Σαββατοκύριακα.

«Νομίζω ο δυσκολότερος αγώνας ήταν στην Κίνα, η εκκίνηση στην Κίνα κάτι που θα έπρεπε να έχω αποφύγει, και το Baku, που ήμουν ο πιο γρήγορος. Ήταν μία πολύ εύκολη νίκη που θα μπορούσα να έχω πάρει αλλά δεν το εκμεταλλεύτηκα.»

Η σεζόν του Hamilton άλλαξε μετά την σύγκρουση με τον Rosberg στον πρώτο γύρο στην Βαρκελώνη, ένα ατύχημα που έθεσε και τις δύο Mercedes εκτός αγώνα και επέτρεψε στον Max Verstappen να πάρει την πρώτη του νίκη.

Η πέμπτη θέση στο Αζερμπαϊτζάν του Hamilton, σε έναν αγώνα που κέρδισε ο Rosberg, ήταν η μόνη φορά που ο Hamilton δεν ήταν νικητής από την Ισπανία αλλά, σημαντικότερα, πήγε στο καλοκαιρινό διάλειμμα με διαφορά 19 βαθμών ενώ ήταν 43 βαθμούς πίσω από τον Γερμανό.

Ωστόσο, τα μηχανικά προβλήματα νωρίς στην σεζόν ήταν ακόμα απειλή για τον Hamilton, δίνοντας κίνητρο στον παγκόσμιο πρωταθλητή να είναι πιο συγκεντρωμένος.

«Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι το προβάδισμα στο πρωτάθλημα είναι τόσο σημαντικό,» δήλωσε ο Βρετανός. «Σίγουρα, να μην πηγαίνεις στο καλοκαιρινό διάλειμμα με 43 βαθμούς πίσω είναι σημαντικό, αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό… έχω λιγότερους κινητήρες, έτσι ξέρω ότι έχω δύσκολο δρόμο μπροστά μου και, ενώ είμαι μπροστά, δεν είμαι πολύ μπροστά, γιατί σε κάποιο αγώνα θα ξεκινήσω τελευταίος. Τουλάχιστον σε έναν αγώνα θα πρέπει να εκκινήσω τελευταίος, έτσι είμαι πίσω – αλλά πολύ κοντά.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Έτοιμος να παλέψει για το βάθρο στο Brno ο Marquez

Next Article

Πόσο καλά γνωρίζετε το Rally Γερμανίας; (quiz)

Related Posts